kimmygirl: :dance: lvl 28
wbt die fabrieken, het gaat dan idd wel sneller met de punten, maar met veel akkers kun je een hele grote voorraad producten kweken en verkopen, dan stromen de ad’s lekker binnen. Kan je sneller velden erbij kopen
poeizie: fijn dat het beter gaat!!
mandy: dat level haal je uiteindelijk wel Succes met het sparen van je premium. Alleen vandaag al zijn de coins ruim 150ad stuk gestegen in prijs :o Bizar…
Hier sukkelen we gewoon verder, nog 85159,87ad tot mijn volgende veld :mrgreen:
Coins zijn de magische grens van 1500 overgegaan.
Het gaat nu wel ineens heel erg hard met de prijzen.
Hopelijk helpt de bonus die je nu krijgt bij de coins de prijzen weer wat te dalen.
Maar wat ze bij ff wilde voorkomen dmv die 10% belasting gaat volgens mij niet o goed werken.
Waarschijnlijk zitten de coins alsnog over 1 jaar op molle hill hoogte.
We krijgen trouwens morgen allemaal een taart van upjers, voor in je vitrine.
dankzij 10 miljoen spelers van ff.
1500ad :think: Op welke server speel jij, want ik heb ze nog niet hoger dan 1400 zien gaan :think:
En leuk, weer een presentje voor in de vitrine kast :mrgreen:
Tja, weet je wat het met die 10% is, het maakt geen moer uit. De meeste coins zijn toch gekocht met echt geld. Alles wat je er dan voor krijg is pure winst. Mensen zijn eerder geneigd de coins op de markt te verkopen, ipv via contract, er valt immers geen extra voordeel uit te halen als je ze zonder tussenkomst van de markt verkoop.
pfff, hou maar op over die prijs van coins, ik moet er zo 210 gaan kopen daar gaat mijn geld wat ik had gespaard voor het nieuwe veld. Maar goed, dan wel weer lekker een half jaar niet omkijken naar premium.
Is voor beginnende spelers denk ik erg lastig hoor om zo premium bij elkaar te sprokkelen. Weet nog wel dat ik er in het begin al moeite mee had toen de coins rond de 500 lagen :oops:
Edit: inmiddels gekocht, en ze hadden niet duurder moeten zijn anders had ik het niet eens gered. Gelukkig kwam er net een lading online van iemand 20 stuks voor 1250 per stuk ofzo. En de prijs ligt nu (ws door het tijdstip) op 1430. Alsnog erg veel hoor.
Maar ja, ik kan er weer een half jaar mee door
ikheb nog tot eind maart premium dus dat scheel wel… maar inderdaad wat gaan ze erg omhoog… ikben opde helft met sparen voor he 4e veld van boerderij 3.
Goed zo oessie, nog even doorsparen. Al plannen wat er op het veld gaat komen.
Ik had net nog iets van 1000 aD over. Inmiddels wat verkocht en weer 38.000 Ja, de 800.000 komt in zicht :mrgreen:
Ik zie alleen coins voor minimaal 1400…nog 7 te gaan voor mijn eerste maandje premium…
ik denk dat ik er een akker op zet kimmy :thumbup:
kimmy, waarom doe je niet een paar upgrade’s voor je akkers die je zeker wilt behouden? Je kunt zo best nog wel wat tijdswinst behalen. Zeker nu de producten steeds langer duren en duren.
Stom, ik had al genoeg kerststerren voor mijn diamanten kerstster en nu heb ik nog een keer 4 akkers gevuld…Kan ik lekker tot 21:45 wachten tot mijn overbodige kerststerren klaar zijn… :evil:
Oh, das jammer fleur
Je kunt ze natuurlijk allemaal verwijderen. Als je handmatig gaat oogsten, zal hij zeggen " Let op! Er zal geen opbrengst zijn. Toch oogsten?" Dan ben je ze ook kwijt.
Duurt wel ff, maar je hoeft niet de hele dag te wachten op producten waar je toch niets aan heb en ook nog eens geen punten krijgt. Werkt trouwens alleen als je handmatig oogst.
Misschien een idee :shifty:
ik heb inmiddels mijn diamanten kerststerren…
fleur ik had gister dat ook, ik hem maar gewoon afgewacht
Leuk oessie, ook bling bling :lol:
@crazymom wrote:
kimmy, waarom doe je niet een paar upgrade’s voor je akkers die je zeker wilt behouden? Je kunt zo best nog wel wat tijdswinst behalen. Zeker nu de producten steeds langer duren en duren.
Ja denk dat ik me daar eens in ga verdiepen hoeveel dat oplevert, want akkers zijn wel zo makkelijk voor het geld. Alleen de punten niet zo. Ow, al die afwegingen. Ik ben gewoon zo een twijfelkont en dan zelfs met een spelletje! :oops:
haha herkenbaar kimmy… ik ben dan weer zo’n een die alles wil hebben wat er mogelijk is… ook al zal een akker qua geld meer opleveren… ach ja we gaan langzaamaan verder…
Ja, dat ken ik hoor… Ik twijfel ook heel erg. Het heeft ook heel lang geduurd voordat ik de koeien had weggedaan, maar eigenlijk is het best zonde :oops:
Ik heb het 5e veld vrijgespeeld :dance: Heb er maar een akker voorlopig opgezet, dan kan ik straks deze gebruiken voor de pattiserie
zo dat heb je snel gedaan :shock: dat geld van mij gaat met geen mogelijkhed omhoog :wall:
Ik heb ook niet zoveel meer in mijn voorradkast staan :mrgreen:
Oessie, gefeliciteerd met Fenna :dance:
Een hele fijne dag vandaag!
Oessie, hier ook van harte!
Nog 1 coin en mag een maandje premium…die heb ik vanavond wel binnen…