Heeeel handig voor de niet verslaafden onder ons
Ik zit nogsteeds op die i-phone app te wachten… het blijft geduld hebben met upjers :roll:
Heb daarnet mijn laatste bijenkorf geupgrade naar 4 korven. Die laatste korf kost gewoon 11duizendnogwat ad :roll: Nu hopen dat de prijs niet nog heel veel meer gaat zakken…
ben er ook weer…
ben helemaal afgekickt. haha…
heb er allemaal appels inzitten dus heb niets te doen… kan ik hopelijk morgen of overmorgen mijn appelguest afronden :thumbup:
@oessie wrote:
ben er ook weer…
ben helemaal afgekickt. haha…
heb er allemaal appels inzitten dus heb niets te doen… kan ik hopelijk morgen of overmorgen mijn appelguest afronden :thumbup:
Hoi Oes, welkom terug.
Hoe heb je het gehad?
Hebben we je boerderie goed onderhouden?
:-*
Zo, ik ben ook weer terug van vakantie! Had geen internet daar, of belachelijk duur via mijn telefoon, dus dat niet gedaan. Vanmorgen alles geoogst, lvl 11 geworden, 16 klanten geholpen (stonden allemaal netjes in de rij te wachten haha) en ik heb een koeienstal gekocht en heb nu 2 koeien!
wendy… het was superleuk… zal straks eens even wat showen in het showforum… jullie hebbe het superonderhouden… thanx…
noekie welkom terug!!
En toen was ik lvl 12, klanten van vandaag geholpen, quest gedaan, 2 koeien, 15 kippen, hoppatee :mrgreen:
ik zal elke dag even op je stemmen wendy :thumbup:
Wat doet dat dan? Of wat heb je eraan? Ik heb beide geklikt
Ik heb ook op beide geklikt, maar je mag me wel herinneren voor morgen en overmorgen enz…want ik wil wel elke dag klikken maar ik ben echt een giga zeef op dit moment
je kunt er punten mee sparen en voor 500 punten krijg je een wallie kaart van 5 euro ( die je weer kuntgebruiken voor coins )
Aha
Oke, dan ga ik ook eens op die site kijken.
Ook op beide geklikt.
thanx :-*
@oessie wrote:
je kunt er punten mee sparen en voor 500 punten krijg je een wallie kaart van 5 euro ( die je weer kuntgebruiken voor coins )
Het is inmiddels 750 punten geworden oes, omdat het te hard gaat :roll:
nou ja dat is toch ook wel beetje raar zeg… :roll:
Zo hè de punten gaan met 2 patisserieën wel heel hard, ik kijk net en ik zit nu al op 25%.
Terwijl de vorige level maanden heeft geduurd kan ik nu al binnen 4 weken levelen als het zo hard door blijft gaan.
En dat vind ik helemaal niet erg 8)
inderdaad wendy die pattiserien en het doen van de guest gaat erg hard voor de puntjes :thumbup: