My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

patri zie dat je naar indonesie gaat… gaaf zeg!! :thumbup:

Ja, gaaf he!!!

We hebben vandaag geboekt, we gaan 23 dagen rondrijden met een auto en prive chauffeur over Java en Bali. Heb er super veel zin in.

Van ons werk hebben we alletwee 4 weken vrij gekregen, dat koste wat moeite maar gelukkig is het gelukt. Nu ga ik de reis verder plannen, de hotels staan vast maar de stopplaatsten ertussen mogen we zelf uitmaken of we volgen de standaard beschrijving en zien de belangrijkste bezienswaardigheden.

super zeg!!! gaat vast een hele mooie reis worden!!! :-*

@Patripiex wrote:

Ja, gaaf he!!!

We hebben vandaag geboekt, we gaan 23 dagen rondrijden met een auto en prive chauffeur over Java en Bali. Heb er super veel zin in.

Van ons werk hebben we alletwee 4 weken vrij gekregen, dat koste wat moeite maar gelukkig is het gelukt. Nu ga ik de reis verder plannen, de hotels staan vast maar de stopplaatsten ertussen mogen we zelf uitmaken of we volgen de standaard beschrijving en zien de belangrijkste bezienswaardigheden.

Ow, ben zo jaloers! Ik wil ook weer. Ben echt zo benieuwd hoe je het gaat vinden.

Inmiddels heb 4 schapen staan. Kon helaas nog niet verder uitbreiden omdat ik zaterdag ook mijn bijen heb uitgebreid maar hoop dat ik nu wat sneller met mijn punten ga. Ook al is level 30 nog wel heel ver weg.

Nu maar sparen om dan zo snel mogelijk die bonbons te kopen als ik daar ben. En misschien elke dag even een uurtje graan doen… :think:

Nou ik zit eigenlijk te twijfelen om voorlopig even de bonbons gewoon te verkopen, nu leveren ze tenminste nog iets op, en quest loopt ook niet weg, en daar krijg je toch niets bijzonders meer voor.

Wat is de prijs van bonbons op het moment?

De goedkoopste zijn nu 380 ad

oeh. dan is 216 kopen nog best veel

Nou vanmorgen stond de laagste nog 470, mensen gaan veels te veel onder de prijs zitten, stelletje eikels.

Zo is de honing toendertijd ook in een paar weken tijd op zijn gat gegaan.

Jeetje, in een dag 100 ad naar beneden, dat is leuk als je moet kopen maar als je aan het verkopen bent is dat niet echt handig :frowning:

Nee, dat is idd niet handig dat ze zo gedumpt worden :thumbdown:

Heb net ff naar de nieuwe questen zitten kijken… damn… weer die boerderij niet :cry:

Nieuwe questen? Heb zeker weer iets gemist. Maar nog steeds geen vierde boerderij? Nou ja, niet dat ik alle velden van mijn derde al heb :wink:

@crazymom wrote:

Nee, dat is idd niet handig dat ze zo gedumpt worden :thumbdown:

Heb net ff naar de nieuwe questen zitten kijken… damn… weer die boerderij niet :cry:

Nee gek hè?

Ik zie dus eigenlijk niet zo het nut meer van al die quests, waarvoor doe je het eigenlijk?

Het kost enkel maar heel veel.

punten wendy, punten 8) en extra klanten 8)

Ik heb mijn eerste loterij geschenk vrijgespeeld, leuk hè :inlove:

http://s1.myfreefarm.nl/publicfarmhouse.php?mode=view&user=6700143

Ziet er leuk uit Wendy! Pas mooi bij je farm :wink:

Ik heb hem ook hangen :slight_smile:

Voor de mensen met een HTC, ik kan dus op de HTC van mijn man beide spellen (MFF en kapihospital) spelen MET voeren van mijn dieren en verplaatsen van patienten. Het gaat niet via slepen maar met klikken op de ene plaats en dan op de plaats waar hij heen moet :smiley:

Het is even wennen maar wel te doen voor als je even zonder pc of laptop zit.

Ow cool! Maar wij zijn niet verslaafd he :lol:

@Kimmygirl wrote:

Ow cool! Maar wij zijn niet verslaafd he :lol:

Wie is er verslaafd :mrgreen: