sorry zoonlief heeft iets te enthousiast gecomputerd dus ik ben mijn hoofdletters en cijfers even allemaal kwijt
Fleur, een 3e korf kan je bij lvl 26 kopen en een 4e korf bij lvl 31…
Op woensdag en zaterdag kan je een bijenkorf kopen.
Upgrade naar 3 kost 128.200 en een bijenkorf 4.199
Moet ik het morgen natuurlijk niet vergeten Maar even een post it ergens plakken
Fleur, wat is er gebeurd met je toetsenbord dan?
Net level 22 gehaald :dance: :dance: .
Kan ik eindelijk aan quest 23 beginnen voor de 2e boerderij.
En morgen een bijenkorf bijkopen. Heb er nu 1.
:dance: renate met je lvl!!!
succes met je eerste monsterquest :mrgreen:
@Patripiex wrote:
Op woensdag en zaterdag kan je een bijenkorf kopen.
Upgrade naar 3 kost 128.200 en een bijenkorf 4.199
Ja, zaterdag en woensdag weet ik wel, ik heb al 4 korven. Dank voor je antwoord op mijn vraag. Ai, 128.200. Ik was aan het sparen voor veld 5 van boerderij 2…En bij level 26 ben ik al een tijdje, haha! Nou ja, ik denk er nog even over na. Een vijfde akker zou ook wel fijn zijn. Ik doe met 4 akkers vaak zolang erover voordat ik weer een quest kan afronden. Eindelijk vanavond quest 32 afgerond. En alles voor quest 33 staat al klaar dus die is morgenavond ook een feit

@crazymom wrote:
:dance: renate met je lvl!!!
succes met je eerste monsterquest :mrgreen:
Dank je wel

Ben van plan de asperges zelf bij elkaar te sparen.
Heb geen mayofabriek, dus die 130 mayo zal ik moeten kopen.
Iemand nog een leuk contractje voor 130 mayo ?
@Renate_Sch wrote:
Ben van plan de asperges zelf bij elkaar te sparen.
Heb geen mayofabriek, dus die 130 mayo zal ik moeten kopen.
Iemand nog een leuk contractje voor 130 mayo?
Ik loop qua quest net achter je zie ik. Loop straks ook tegen de mayo aan,maar eerst de zonnebloemen e.d. die heb ik al bijna klaar…
mandy, ik vond level 21 ook heel erg lang duren. Had quest 22 al een poosje terug afgerond dus echt afwachten tot je dan eindelijk 22 haalt en asperges kunt verbouwen en verder kunt gaan met questen.
Wie speelt er wel eens op zijn telefoon en is dit te doen?
Ben aan het kijken voor een nieuwe telefoon en wil denk ik de HTC Desire Z nemen en heb gelezen dat er een app is voor dit spel (en ook voor kapihospital) maar ben benieuwd naar de ervaringen.
Heb trouwens net één van mijn bijen geupgrade naar 3 korven, nu sparen om de volgende ook te upgraden woensdag of volgende week.
Waar heb je dat gelezen dan?
Er is nl nog geen app uit voor dit spel, helaas… Ze zijn er wel mee bezig maar die is nog steeds niet uitgebracht…
Ik speel hem zo wel eens op mijn tel (iPhone) maar snel gaat het niet en het probleem zonder een applicatie is, je kunt niet slepen… Je kunt dus wel je akkers/mayo/bolletjes wol/ bonbons kun je dus wel doen, maar de beesten eten geven gaat niet…
Hoop dat ze daar eens mee opschieten, maar dan zal het vast een betaalde app zijn upjers kennende
Mijn man heeft het opgezocht voor me, ik zal hem vragen om de site.
Misschien heeft hij het verkeerd gezien en hebben ze alleen gezegt dat ze ermee bezig zijn. Ik hoop van niet…
Patripiex, thnx voor het bijhouden van mn tuintje en ziekenhuis vandaag
:-*
Volgens mij heb ik nog niet gezien dat die app er is, maar dat ze er mee bezig zijn. Duurt nog even voor ik eindelijk een nieuwe tel heb (afgelopen maanden twee keer mijn telefoon gesloopt ) maar wil dan wel echt een telefoon waarmee ik online kan tuinieren.
Hoezo verslaafd hè :mrgreen:
Ik heb een link gekregen van Tim met een of andere browser, maar wij hebben nog niet zo’n telefoon dus we kunnen hem niet testen.
Ik stuur hem even per pm aan je crazymom misschien kan je kijken of het werkt.
@Kimmygirl wrote:
Patripiex, thnx voor het bijhouden van mn tuintje en ziekenhuis vandaag
:-*
Graag gedaan, had niet veel beters te doen terwijl ik ziek op de bank aan het hangen was :wink:
hoezo verslaafd hahaha…
ik zit nu in oostenrijk, zijn net een uur geleden aangekomen… en heb laptoppie meegenomen… dus kan zo af en toe even checken… maarre ga wel gewoon skieen hoor
Fijne vakantie nog Oessie, en kijk je uit met skieën geen benen breken