Mandy, als ik jouw was zou ik geen gilde doen, er is gewoon niet zo heel veel meerwaarde aan, enkel dat het heeeeeeel veeeeeeeel kost.
Vooral als je nog niet zo heel ver bent, kan je die aD’s gewoon veel beter gebruiken.
Bovendien kletsen we hier ook gewoon.
Ik heb ook al eens op het punt gestaan om eruit te gaan, maar ja, ik heb al zoveel gedoneerd dus blijf maar gewoon hangen, en ik wil ze ook weer niet in de steek laten.
Er zijn al te veel andere die dat wel hebben gedaan hè meisjes :roll: :lol: :lol:
Grapje hoor!!!
haha ja dat is zo, iedereen verlaat ons
dus gewoon lekker blijven hoor… en mandy anders kom je als je 2 leveltjes verder bent eens lekker bij het gilde :thumbup:
Inderdaad sowieso wachten totdat je je 2de boerderij hebt, anders duurt dat nog langer.
Thanks lady’s. Ik ga me nog bezinnen. Wil sowieso eens lekker geld hebben ipv van alles naar niets gaan steeds.
Ik weet het nog niet, misschien komt bij mij gilde pas ter sprake als ik alles onder controle heb en het spel me gaat ‘vervelen’.
Eerst de 2e boederie.
Noekie, ik denk dat je sowieso eerst boederie 2 moet hebben voordat je nr. 3 hebt. Ik heb PA,maar nog geen optie tot kopen. Daarbij kost het jeeeeeee veel geld.
Door het uitvoeren van Quests kun je meer mogelijkheden vrijspelen. Een van die mogelijkheden is onder andere een tweede boerderij te kopen. De koop is pas mogelijk na het volbrengen van een quest 23 en hiervoor heb je level 22 nodig voor de asperges. Deze boerderij biedt ook 6 bouwplaatsen aan, die je ook moet vrijmaken waarna je ze naar eigen wens kunt bebouwen of beplanten.
De derde boerderij kan alleen met een Premium account gekocht worden. De koop is pas mogelijk na het volbrengen van een quest 35. Het vrijmaken van bouwplaatsen wordt steeds duurder.
Ik ben bezig om al mijn babyspulletjes uit te zoeken voor mijn dinnetje die bijna gaat bevallen.
maar ik vind het zo niet leuk hè.
Wel dat ik haar er een plezier mee kan doen, maar om er afstand van te doen.
Weet heel zeker dat 3 kinderen echt wel heel erg genoeg is, maar toch blijf ik het moeilijk vinden, het is een soort van afsluiting ofzo.
En dan moet je nagaan dat ik alle eerste dingetjes maanden geleden al in dozen voor de kinderen had gestopt, toen moest ik ook nog echt janken, muts ben ik.
Heb 13 akkers, een wolspinnerij en een bijenhof (met 2 korven) maar mijn punten gaan toch wel erg traag zo. Zit nu te twijfelen om een akker te slopen en daar schapen op te zetten of mijn bijen uit breiden (of misschien wel beide)
Koeien en kippen hebben bij mij echt geen nut omdat ik soms maar 1 of twee keer per dag er aan denk om te kijken.
Aangezien ik niet echt heel veel AD’s heb moet ik even kiezen tussen schapen of uitbreiden van de bijen. Wat levert meer op?
Ik heb 8 akkers, 2 bijenhoven met ieder 2 korven, schapen 3 stuks en een wolspinnerij. Ik zit ook te twijfelen wat ik ga doen.
Of een akker opgeven voor vissen of mijn bijenhoven nog een keer uitbreiden.
Ik wilde zondag even gaan kijken hoe het zit met punten, je kan ook even kijken welk product het meeste opleverd (hou wel rekening met de tijd) dat gaat ook hard met 13 akkers. Als je dan eenmaal in level 30 bent is het goed toch??
Oh, chips ik kom te laat op mijn werk, moet nu echt gaan vliegen… :oops:
Ik heb nu dus twee korfjes maar wil er een derde bij denk ik toch maar. En dan een akker inruilen voor schapen maar ja, nu nog een volgorde bedenken. Velden kopen laat ik ook maar even zitten, zijn mij te prijzig.
Ben sinds een paar dagen level 29 dus 30 duurt nog wel eventjes
Wil je echt voor punten gaan, dan kan je beter je bijen upgraden. Die leveren in verhouding de meeste punten op, zonder er al te veel voor hoeven te doen… Korenbloemen kun je zelf makkelijk verbouwen, die hoef je niet te kopen… En de honing brengt je ook nog wat ad’s op, en je krijg later he veel wiedes met behoorlijk wat honing… Vissen geven ook wel aardig wat punten, maar alleen als je ze helemaal upgrade (6 vissen) alleen kost het visvoer best veel, en w je het zelf maken, het recept moet je met coins kopen, dus erg duur…
Het is maar net wat je wilt natuurljk… Uiteindelik leveren kippen het meeste in punten op, maar dan moet je echt elke 2 uur kunnen rapen, en dat is voor bij à niemand te doen.
Ik heb vandeweek nog een bijenhof geupgrade naar 4 korven en morgen doe ik de laatste die ik heb ook upgraden… Maar eerlijk is eerlijk, kost een hoop ad’s , maar goed voor de punten…