My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

Oefffff, dat wordt geduld hebben zeg. Dat is iets wat ik niet met alles heb. Met kinderen wel aardig, maar met spelletjes… :roll:

Ach, ik wil gewoon level 39 worden (dat is de laatste als ik het zo zie) en alle quests doen en alle gebouwtjes hebben enzo, dat vind ik leuk haha. Maar ben bang dat ik nog even bezig ben :wink:

oessie nog eieren nodig? heb er niet veel maar alle beetjes helpen toch?

mandy ik heb inmddels mijn guest af kunnen ronden… dus niet meer nodig

lvl 9 :mrgreen: :mrgreen:

@Noekie wrote:

lvl 9 :mrgreen: :mrgreen:

Go,go,go!

Ik zit trouwens ook flink wat levels achter de dames hier,maar ben ook nog niet zo lang bezig. Uiteindelijk loop je een beetje op me in, zeker als je zo fanatiek bent, haha.

Mijn doel is nu echt een 2e boederij! Nog 3 quests en heeeel wat centjes.

noekie je gaat snel zeg …

mandy, als ik een keer op je tuin moet passen zeg je het he…

Met 4 akkers en 10 kippen schiet t wel op inderdaad :wink: Bouwen bouwen bouwen. Vanavond en misschien morgenavond nog een quest en dan op vakantie. Dan is het pas zaterdagavond of zondag tijd voor MFF! Ik ben bang dat ik geen internet heb op vakantie. En een week geen internet is erg zwaar voor mij :wink: Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat!

@oessie wrote:

noekie je gaat snel zeg …

mandy, als ik een keer op je tuin moet passen zeg je het he…

Lief van je, zal het in mijn achterhoofd houden. Andersom idem,maar ik heb vast niet genoeg ervaring om die mutinational van je te runnen, hahaha.

Trouwens dames.

Ik ben aan het dubben (voor binnenkort). Wel/geen gilde.

Aan de ene kant zie ik de oproepen en denk dat het op termijn leuk kan zijn,maar aan de andere kant ben ik bang dat ik de controle over mijn voorraad en spel verlies. Zelf bepalend i.p.v. aan een verplichtig voldoen.

Er staan diverse oproepen. De kippenkok is misschien ook wel gezellig,maar (stel dat het een optie zou zijn, ga er brutaal even vanuit,hahaha), jullie zijn minimaal 10 levels verder. Wat heb je dan nog aan een groentje die nauwelijks iets in kan brengen.

Op de marktomroeper staan oproepen. De een betaald, de ander gratis.

Vind dat best apart. Betalen om toe te treden. En soms nog flinke bedragen ook. Maar het idee van een startende Gilde trekt ook wel.

Wat heeft de Gilde toegevoegd aan het spel voor jullie? Of is solo doorgaan ook beter?

Ben benieuwd.

@Noekie wrote:

Met 4 akkers en 10 kippen schiet t wel op inderdaad :wink: Bouwen bouwen bouwen. Vanavond en misschien morgenavond nog een quest en dan op vakantie. Dan is het pas zaterdagavond of zondag tijd voor MFF! Ik ben bang dat ik geen internet heb op vakantie. En een week geen internet is erg zwaar voor mij :wink: Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat!

I-net in het hotel? Of i-net cafe? Hahaha. Ik heb de boel ook gelaten tijdens mijn vakantie. Ik ga een weekeind naar mijn ouders,maar mag daar gewoon computeren,hahaha. Na 2 dagen staan de klanten in de rij!

Maarre, als je echt je voorraad door wilt laten lopen,dan wil ik soms ook wel voor je planten en oogsten (verder niets doen natuurlijk,hooguit klantjes wegwerken,maar zelfs dat hoeft niet).

Als je het vertrouwd pb me maar…

Zal er niet elke dag tijd voor hebben,maar af en toe spieken kan geen kwaad. Wie weet barst je kast wel uit zijn voegen…

Mandy, het gilde kippenkok zijn veel leden van kok… we zijn met 14…Met de opdrachten gaan we langzaam… zoals nu moeten we mirabellen doen, maar die hebben maar een paar van ons… dan laten we hem dus overgaan… dan moet je gwoon de tijd uitzitten… of lekker babbelen in onze chat room…:wink:

op zich heeft het niet echt meerwaarde als het om dingen verdienen gaat… je kunt er alleen punten mee verdienen (maar dan moeten het wel nieuwe guests zijn en geen oude) maar met de nieuwe guest starten is vaaak nadeel dat we ze niet kunnen doen… dus varieren we een beetje…

je bent altijd welkom hoor (en mocht je er inwillen dan zet ik de aanmeldpremie naar 100 ad) die 10000 hebben we staan omdat we dan wat minder aanmeldingen kregen…

mocht je keer niet mee kunnen komen met producten leveren dan heb k nog het oude account van sophie onder mijn hoede, dan lever ik van daar uit meer producten…

We zitten in een appartementje, ergens in Frankrijk in de bergen.Als er ergens internet is, dan log ik af en toe ffies in hoor :mrgreen: :mrgreen:

Lief aangeboden, maar hoeft niet :slight_smile: Vind het in deze beginfase nog te leuk om alles helemaal zelf te doen :wink: (niet vanwege niet vertrouwen ofzo hoor, ik vertrouw mensen vrij makkelijk, zeker met een spelletje) In de zomervakantie is het misschien wel lekker als iemand op mn boerderijtje kan passen, maar dat zie ik tegen die tijd wel :mrgreen:

Ohja, gilde, vroeg me inderdaad ook af wat je daar nu aan hebt, wat is de meerwaarde, waarom wel of niet bij een gilde gaan? KippenKoK is natuurlijk de enige gilde waar ik in zou willen hahaha, maar ben nu nog wel erg laag lvl vergeleken met jullie, dus dan hebben jullie niets aan me als ik lees dat je samen quests krijgt enzo…

Dag boerinnetjes!! :stuck_out_tongue:

Oessie

Oh wat leuk zeg, zijn jullie ook al voor het echie bezig, spannend!!

Was je van de 2 meiden al snel zwanger?

Oh heerlijk weer zo’n mooi blond kind erbij :inlove: :inlove: :dance: :dance:

Wanneer ga je op vakantie? wie doet je boerderietje? en mh word die ook al onderhouden?

Geeft maar een gil anders hoor, dat weet je wel toch. :-*

Noekie jij gaat echt hard, je weet als je op vakantie gaat dat iemand jouw boerderij mag verzorgen hè, al is het maar 1 keer per dag aardbeien oogsten en zaaien, heb je toch een lekker voorraadje als je weer terug komt.

Geef maar een gil als je dat zou willen.

Wat zonde va je coins zeg, 300 aD of 2400 daar zit me toch best een verschil tussen, gelukkig inderdaad dat je er snel achter kwam.

Inhalen, doe je ons natuurlijk nooit meer.

Ik ben er tussendoor bijna 2 maanden mee gestopt omdat ik er eventjes klaar mee was.

Toen hebbent Ilonka en oessie het een beetje voor me bijgehouden, maar in die 2 maanden ben ik bijna 2 levels op oessie achtergeraakt.

Ilonka speelt met echt geld, dus die is zelfs door ons niet meer in te halen :lol:

Mandy, ik heb zitten twijfelen over mijn kippen en koeien, maar ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen, heb inmiddels een flinke band opgebouwd met die beesies, zou ondankbaar zijn om ze zomaar te ruimen :wink: :lol:

Ach en wat zou het, ik heb nu ookal 7 akkers.

Schapen heb ik nooit gehad, zag daar de meerwaarde niet van, ook in het begin hebben ze nooit zoveel opgeleverd.

Ik koop ze via het forum of via hier zonder 10% provisie.

Oh trouwens iemand nog siervissen in de aanbieding voor mij?

Stuk of 50 :shifty:

Ilonka, word er al gebibt? :angel: :inlove:

Weet trouwens iemand of szus nog speelt?

Mandy, als ik jouw was zou ik geen gilde doen, er is gewoon niet zo heel veel meerwaarde aan, enkel dat het heeeeeeel veeeeeeeel kost.

Vooral als je nog niet zo heel ver bent, kan je die aD’s gewoon veel beter gebruiken.

Bovendien kletsen we hier ook gewoon.

Ik heb ook al eens op het punt gestaan om eruit te gaan, maar ja, ik heb al zoveel gedoneerd dus blijf maar gewoon hangen, en ik wil ze ook weer niet in de steek laten.

Er zijn al te veel andere die dat wel hebben gedaan hè meisjes :roll: :wink: :stuck_out_tongue: :lol: :lol:

Grapje hoor!!!

wendy

IK was van M en F gelijk 1e ronde zwanger… Maar heb nu al vanaf nov spiraaltje eruit, maar tot op heden nog niet zwanger… moet wel zeggen dat we het een stuk minder vaak doen dan toen van die andere 2 :oops: …maar we hebben ook geen haast of zo we zien het wel

oh en al mijn tuinen worden onderhouden hoor… hahah farmerama doet sophie, MFF doet geretta en molehille doet een collega van mij… het is wat al dat geregel :stuck_out_tongue:

alleen mag je dus wel sophie dr account doen, spaar daar altijd wat vooraad voor guesten…

en of szus nog speelt geen idee eigenlijk… :think:

@mamma van sharondenise wrote:

Mandy, als ik jouw was zou ik geen gilde doen, er is gewoon niet zo heel veel meerwaarde aan, enkel dat het heeeeeeel veeeeeeeel kost.

Vooral als je nog niet zo heel ver bent, kan je die aD’s gewoon veel beter gebruiken.

Ik heb ook al eens op het punt gestaan om eruit te gaan, maar ja, ik heb al zoveel gedoneerd dus blijf maar gewoon hangen, en ik wil ze ook weer niet in de steek laten.

Er zijn al te veel andere die dat wel hebben gedaan hè meisjes :roll: :wink: :stuck_out_tongue: :lol: :lol:

Grapje hoor!!!

haha ja dat is zo, iedereen verlaat ons :frowning:

dus gewoon lekker blijven hoor… en mandy anders kom je als je 2 leveltjes verder bent eens lekker bij het gilde :thumbup:

@oessie wrote:

@mamma van sharondenise wrote:

Grapje hoor!!!

haha ja dat is zo, iedereen verlaat ons :frowning:

dus gewoon lekker blijven hoor… en mandy anders kom je als je 2 leveltjes verder bent eens lekker bij het gilde :thumbup:

Inderdaad sowieso wachten totdat je je 2de boerderij hebt, anders duurt dat nog langer.

Wel vervelend dat je pas na quest 23 een 2e boerderij kan kopen!

Hoe zit het eigenlijk met die 3e boerderij? Als ik nu al PA zou hebben, kan ik die dan al kopen, of moet je eerst boerderij 2 hebben, of nog een hoger level zelfs?

En wat is nou het nut van een gilde eigenlijk?

3e boerderij krijg je na een guest (na een hele grote bosbessen guest, weet zo even nummer niet meer)

en gilde en nut hebben zie hierboven…geen nut in principe…enkel producten leveren om het gildehuis op te pimpen

@oessie wrote:

wendy

IK was van M en F gelijk 1e ronde zwanger… Maar heb nu al vanaf nov spiraaltje eruit, maar tot op heden nog niet zwanger… moet wel zeggen dat we het een stuk minder vaak doen dan toen van die andere 2 :oops: …maar we hebben ook geen haast of zo we zien het wel

oh en al mijn tuinen worden onderhouden hoor… hahah farmerama doet sophie, MFF doet geretta en molehille doet een collega van mij… het is wat al dat geregel :stuck_out_tongue:

alleen mag je dus wel sophie dr account doen, spaar daar altijd wat vooraad voor guesten…

en of szus nog speelt geen idee eigenlijk… :think:

Hèje hoeft het niet vaak te doen, als je het maar op precies de goeie dag doet hè :p: :lol:

Nee gekheid, misschien komt het ook wel door de mirena ofzo, maar je hebt geen haast dus het komt wel, ik wacht gewoon een mooie banner af :wink: :inlove:

Sophie d’r account komt in orde.

Ik vroeg me wel af ga je daar nog velden vrijspelen, of ben je nu eerst voor premium aan het sparen?

Hahaha, oké, dan ben ik daar dus voorlopig niet lid van :wink: Waarom zijn er dasn gildes in het spel als die helemaal niets toevoegen aan je spel, maar enkel een hoop kosten? Vind ik gek!

En die boerderij 3 kan ik dus ook nog niet kopen als ik PA zou hebben, dat is jammer hahaha. Dat wordt flink doorwerken naar quest 23 dan :wink: Tot die tijd moet ik het allemaal redden met 5 (of 6) veldjes!