My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

Ik heb nog geen quest gedaan oes :oops:

Ik ben mijn bonbons aan het verkopen.

Maar niet aan de klanten, die betalen veels te weinig :naughty:

bedankt voor het stemmen dames, hier nogmaals de link :-*

http://www.getyourwallie.com/vote/8231/shaya81

k kijk eigenlijk nooit of de klanten wel voldoende betalen… :oops:

ik heb nu overigens mijn 259 bonbons bij elkaar voor een paar guests verder… nu ga ik weer even wat verkopen…kan denk ik morgen mijn appelguest afronden

http://www.getyourwallie.com/vote/7977/oessie

@oessie wrote:

http://www.getyourwallie.com/vote/7977/oessie

het is weer duurder geworden.

1000 punten voor 5 euro, ze weten niet wat ze moeten, ze hadden geloof ik niet zoveel respons verwacht.

nou dat is niet leuk meer zeg… vind het een beetje naaierij zo

Nou, das ook belachelijk zeg! Dat kan toch niet als je zoiets start, dan stop je er maar eerder mee, maar je kunt toch niet elke keer hetgeen waar het om gaat veranderen naar boven !!! Pfffff Aso’s!!

@Oessie: Het is een quest (met de Q) ipv een guest. Een guest is een gast :wink:

http://www.getyourwallie.com/stem/10341/poeizie

ik heb voor je gestemd poezie…

poeizie, oessie en wendy, ik heb gestemd hoor… jammer dat ze die limiet omhoog hebben gegooid :eh:

Ik had vandaag een plaag :evil: en gisteren onkruid op mijn akkers :evil:

Waar heb je dat trouwens gezien? Bij de FAQ zie ik dit staan:

How can I get wallie cards?

You can redeem one card per 500 credits. The value of this card is 5 EUR.

If we are out of stock, you will receive the card(s) within 72 hours (on business days).

ik las het ook van die 1000 credits

wel lullig dat ze het zo hebben opgehoogd

maar goed tis niet anders

stug door blijven klikken :mrgreen:

Er komen weer nieuwe presentjes aan voor in de vitrinekast, leuk :dance:

Carnval op My Free Farm

Beste boeren,

Tijd voor swingende actie op My Free Farm - Het is bijna Carnaval!

Van donderdag 3 maart tot en met aswoensdag 9 maart zul je daarom 2 unieke Carnavalsgeschenken in je Geschenkenautomaat vinden:

-Een Carnavalsmasker

-Een rolfluitje

Speciaal om je boerenhuis tijdens deze dagen wat extra aan te kleden is er een speciale nieuwe lamp.

We wensen iedereen een heel fijn Carnaval toe,

Het My Free Farm team.

Lvl 14! Nu mag ik ook schaapjes, maar ik zit te twijfelen of ik aan 3 akkers genoeg heb tot ik een 2e boerderij mag… (heb al koeien en kippen)

@Noekie wrote:

Lvl 14! Nu mag ik ook schaapjes, maar ik zit te twijfelen of ik aan 3 akkers genoeg heb tot ik een 2e boerderij mag… (heb al koeien en kippen)

Ik heb nooit schapen gehad, ik koop de wol via contrakten.

@Noekie wrote:

Ik heb nu 4 akkers, had er een tijdje 5 en dan nog ging het moeizaam allemaal. Had koeien,maar hen deze weg gedaan voor een akker.

Pas bij de 2e boederij ga ik weer verder kijken,maar uiteindelijk kan ik nog steeds meer met akkers.

Overigens, ik loop nu in questen voor op de levels. Straks komen er questen aan die je nog lang niet kan doen,omdat je er het juiste levels nog niet voor hebt. Dan kan je dat ook even laten rusten en je weer richten op voorraad en geld.

Ik heb nu de quest voor de 2e boederij klaar staan,maar heb nog niet het level voor asperges. Nog een paar honderduizend punten en ik kan er voor gaan,maar traag gaat het wel . Pfff…

ik heb nu heel veel eitjes nodig voor guest 48… en helaas geen kippies meer :? …dus moet ze allemaal kopen…

maar heb wel even de tijd… zie dat ik ook enorm veel aardbeien en spinazie mag verzamelen… ach het houdt je van de straat :lol:

Ik ben pas bij quest 8, en ben lvl 14, dus ik loop nu achter, maar dat haalt zich wel weer in naarmate ik meer punten nodig heb voor een level :slight_smile: In het begin vloog ik omhoog, nu haal ik geen level meer per dag :slight_smile:

Ik wil alle soorten zelf hebben, volledig zelfvoorzienend zijn, dat vind ik een leuke uitdaging hihi! Maar ik denk dat ik dan met schaapjes wacht tot een 2e boerderij. Duurt nog wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang!

Nou, ik heb niet alles zelf. Ik heb geen schapen maar wel op 2 velden bijen. Volgens mij leveren die meer op én krijg je er meer punten voor. (Nooit precies uitgerekend maar die wol koop ik wel). Wel wil ik straks bonbons als ik die eenmaal krijg. Dan leve rik mijn vrijfde akker wel weer in. Die heb ik voorlopig erg hard nodig voor mijn quests. Ik mag fijn 50000 bosbessen. En ik wil altijd alles helemaal zelf bij elkaar sparen (bij de grote graanquest heb ik gesmokkeld en ik zie nog een graanquest aankomen. Ander sis dat écht niet haalbaar…)

ja, weer kadooooootjes :dance: wen, ze komen er over een kwartiertje aan :wink:

Ik ben bezig met quest 55, 72000x Bloemkolen 216x Kaas… die bloemkolen die komen me strot uit zeg… schiet niet echt op… morgen maar weer wat honing verkopen, dan kan ik daarvoor de bloemkolen aanschaffen :angel: