Noekie, er kan niets misgaan hoor als je boerderij een week stil staat.
Wij nemen hier van elkaar de boerderij meestal over, maar het is nu je net begonnen ben misschien leuker als je hem gewoon even een weekje stil legt.
Ik heb je als vriend toegevoegd als je wilt??
Ja, ik zag het, ik heb je geaccepteerd
Wat kun je allemaal als vrienden? Elkaar dingen geven, handelen? Ik zag al dat ik kan zien welk level jullie zijn en hoeveel boerderijen jullie hebben enzo
Iedereen mag me toevoegen hoor als ie wil, kan ik een beetje rondkijken wat iedereen zoal heeft en hoe ver iedereen is
Crazymom ook toegevoegd
Ik zie in jullie statistieken trouwens NPC staan. Zijn dat die klanten aan je kraampje?
@Noekie wrote:
Crazymom ook toegevoegd
Ik zie in jullie statistieken trouwens NPC staan. Zijn dat die klanten aan je kraampje?
Ja klopt.
vriendenlijst, je kan elkaar gemakkelijk igm versturen en cadeautjes zoals je al ontdekt had.
En natuurlijk in elkaars boerderijtjes kijken en hoever iedereen is.
Zo gaat slapen weltrusten allen :-*
@crazymom wrote:
Ja, nog 2 daagies voor de BIB :inlove: Als ze net zo vlot is als dat ik was, breken morgen nacht haar vliezen en heeft ze vrijdag haar zoon in haar armenMaar mag niet eerder, want paps is weer terug naar Italie en die komt pas donderdagnacht weer terug, dus tot die tijd moet ze nog even haar beentjes bijelkaar houden :mrgreen:
Oh das spannend trouwens, hij durft wel niet?
Ze waren niet bang dat Daantje het voorbeeld van d’r grote zus zou opvolgen

Ben benieuwd hoor, spannend allemaal.
nu echt truste :-*
wendy haha inderdaad, op de nieuwsbrief klikken is handiger dan knippen en plakken …
noekie je mag mij ook toevoegen hoor… ben oessie :mrgreen:
Volgens mij heb ik ervan hier ook niet iedereen instaan, dus voeg mij maar toe hoor als je wil.
Shaya81
pfffff vanmiddag heb ik hem hoor nog 5 uurtjes wachten ofzo :roll:
Fijne dag allen :-*
Noeki, mij mag je ook toevoegen. Ik ben Touwtie ( geen touwtje )
Ik waarschuw je even… ga niet op kapihospital en farmerama kijken, want dat is minstens zo verslavend :mrgreen:
Ik heb je toegevoegd
Waar kan ik eigenlijk die statistieken van mezelf zien, zoals ik die van jullie kan zien in de vriendenlijst? Als ik de muis op het kraampje doe zie ik wel vandaag 6 klanten en gister 6 klanten, maar daar staat dat je het alleen van de afgelopen 5 dagen ziet, maar ik wil natuurlijk ook volgende week nog zien hoeveel klanten ik heb geholpen :lol:
je kan jezelf ook toevoegen als vriend, dan kan je je eigen statistieken zien.
Oh, haha, wat grappig! Zo, ik ben vriendjes met mezelf :mrgreen:
Zo, dat alles water geven en alles oogsten is makkelijk zeg !!! Jeeeee En nu kan ik de kippen ook in 1x meer voeren, dat is een stuk makkelijker!
Net toch maar een paar coins gekocht :oops: Kan ik de akker tenminste helemaal leeg maken en heb een 2e akker erbij genomen, kan ik wat meer doen :roll: :mrgreen: (Niet verslavend hoor… :liar: )
Ik had me een hele tijd geleden aangemeld, maar ik kan er niet meer bij…
Ook snap ik niet echt hoe het werkt, dus heb ik het weer aan de kant gegooid… Misschien toch nog maar eens proberen, en dan doorzetten en hier hulp vragen hahah
Ik vind het nu al helemaal leuk :lol: En die farmpedia is ook erg handig, staat alles uitgelegd en de rest hier een beetje vragen, dan komt het goed
(Wat is het trouwens irritant dat je elke 2 uur uitgelogd wordt!! Mijn laptop staat altijd aan en de webpagina’s blijven ook gewoon open staan. Nu ben je met 1 klik wel weer op je account, maar toch. Ze zouden een vinkje moeten maken of je wel of niet op een openbare pc speelt, doe ik namelijk nooit!)
haha de coins waren toen ik net begon ook veel minder op de markt hoor, toen kocht je ze nog voor 400 ad… en nu over de 2000 :shock:
zelfde als honing, ik weet dat k wel 1000 ad voor kreeg in het begin… nu is dat veel minder…
k kan morgen guest 45 afronden :dance: , heb nu wel mijn kippies weggedaan, en eigenlijk heb ik aankomende guest heel veel eieren nodig :wall:
Ik heb nu 5 kippen en 2 akkers. En zometeen ga ik 1 akker even helemaal leegruimen, meer plek, meer opbrengsten!
En mijn eerste aardbeien zijn aan het groeien :mrgreen:
Je gaat als een speer Noekie
ja noekie… jij bent snel verslaafd zeg :mrgreen:
Mja… Moet alvast even inhalen voordat ik straks een week niets kan doen he :lol: :lol: :mrgreen:
@Patripiex wrote:
je kan jezelf ook toevoegen als vriend, dan kan je je eigen statistieken zien.
Hihi wist ik niet, gaat ik ook doen, ik gan mijn bonbonetjes neerzeten 2 stuks, mijn mirabellen zijn over 1 minuut klaar :dance: :dance: :dance: