uhhh alleen 1ste keer premium mee betaald
voor de rest doe ik coins kopen op de markt met ad
ik heb er in een jaar tijd een keer 10 euro aan uitgegeven… maar niet gelijk inhet begin al hoor
Meiden ik moet nog een half miljoen punten om te levelen.
Over anderhalf uur is de honing klaar en 2 velden asperges.
Als ik laat op blijf ook nog de bollen wol en mayonaise, nou dan moet ik er zijn toch?
zal toch wel ? :mrgreen:
Noekie, die sms actie is alleen interessant als je op geen enkele andere manier coins kunt kopen. Via sms is het normaal duurder dan via paypal of een andere betaalmethode. Met deze actie is het net zo duur als bovenstaande.
Ik ben overigens een betalende speler Je zult mij hier dus ook niet horen " klagen"
over te dure coins
Ik ben Noekie- op MFF (Noekie was helaas al bezet, dan maar een streepje :lol: )
Ik heb nog niet zoveel graan en wortels dat ik het al allemaal kan verkopen hihi. Met die klanten ben je er zo weer 100 kwijt Dus ben lekker door aan het zaaien en als ik eens wat over heb en iemand kan het gebruiken ofzo, dan kijken we wel voor een ruilhandeltje :mrgreen:
Ik vind het nu in ieder geval erg leuk Ben wel benieuwd of ik het nog steeds leuk vind als ik straks 30 uur op een groente moet wachten ofzo :lol: :lol:
Edit: Ah oké, dus geen smsjes doen in ieder geval hihi 8)
Ik zit te zeuren over wel of niet levelen nog vandaag, maar het heeft toch geen zin, heb nog geen ruimte om patisserieën neer te zetten, heb net al mijn akkers tot morgenmiddag volzitten.
Dat was dus niet zo’n slimme actie.
Ach dan maar een dagje wachten.
ach die ene dag wachten kan ook nog wel toch…
ik heb overal appels ingedaan… heb morgen druk dus weinig tijd voor tuin… die appels zijn dat woensdag klaar…
crazymom, hoeveel geef jij altijd uit dan? op zich wil ik er wel een smsje aan wagen, maar volgens mij heeft dat niet zoveel nut of wel… wil eigenlijk dat 5e veld vrijspelen, maar pfff dat duurt nog een eeuwigheid…
zo weer even 6 akkertjes met asperges
eitjes, bijtjes en koetjes hebben eten
dus ik kan met gerust hart gaan slapen :lol:
ik ga ook slapen…
oja wendy zou jij vanaf zaterdag sophie haar account kunnen doen (lees; gilde onderhouden) ik ga een weekje skieeen :dance:
Wen, je zou het toch nog niet gered hebben dan:
70500 voor de bijen + 120000 voor de bollen wol + 46500 voor de mayo + 38280 voor de asperges =275280
oessie, ik wacht meestal totdat er een actie is, dat je meer krijgt dan normaal. Dat is met 10e 10% meer coins. Dan koop ik voor 30e coins en kan ik weer een hele tijd vooruit, de rest verkoop ik.
Maar ik verkoop altijd ook heel veel voorraad hoor, dus doe het echt niet alleen maar van de coins.
@crazymom wrote:
Wen, je zou het toch nog niet gered hebben dan:
70500 voor de bijen + 120000 voor de bollen wol + 46500 voor de mayo + 38280 voor de asperges =275280
Oh gelukkig, dan kan ik weer met een gerust hart gaan slapen, dat had me anders echt niet lekker gezeten, whoehahahaha, echt verslaafd :oops: :lol: :lol:
Oessie,
ja is goed doen ik.
1 vraagje als je een mail eruit gooit voor alle gilde leden, kan dat niet in 1 keer?
Ik zit ze nu 1 voor 1 te kopieren en plakken maar in ene keer de hele lijst eruit mailen zou wel heel erg handig zijn.
wendy, dan moet je onderin klikken op “nieuwsbrief schrijven” dan wordt het bericht naar alle gildeleden gestuurd
Ik kan anders ook wel een nieuwe starten als je wilt, ik onderhoud het account van daantje
Noekie, leuk dat je het spel ook hebt gevonden.
Het werkt erg verslavend en je zal merken dat als de producten er langer in moeten je er geen problemen mee hebt.
Veel plezier met het ontdekken van het spel en je kan hier al je vragen kwijt.
Zit je trouwens op server 1 of 2
@crazymom wrote:
wendy, dan moet je onderin klikken op “nieuwsbrief schrijven” dan wordt het bericht naar alle gildeleden gestuurd
Ik kan anders ook wel een nieuwe starten als je wilt, ik onderhoud het account van daantje![]()
Oja doen we het toch fijn samen, als de 1 niet kan doet de ander het.
niet dat er nou zoveel aan te doen is maarja :lol: :lol:
Hoe is het met Daantje, trekt ze het nog?
Ze mag al bijna bibben toch?
Ik volg d’r stiekem hier zo nu en dan

Ja, nog 2 daagies voor de BIB :inlove: Als ze net zo vlot is als dat ik was, breken morgen nacht haar vliezen en heeft ze vrijdag haar zoon in haar armen Maar mag niet eerder, want paps is weer terug naar Italie en die komt pas donderdagnacht weer terug, dus tot die tijd moet ze nog even haar beentjes bijelkaar houden :mrgreen:
Ik zit op server 1
Ik ga vrijdag voor een week op wintersport en ben bang dat we daar geen internet hebben… Das wel jammer !! Sta ik een week stil, maarja, pech gehad. Kan er iets mis gaan met je boerderij als je er een weekje niet bent?
He, ik heb een klavertje4 gehad zie ik Zit even te kijken waar ik dat nou kan zien en wat dat verder is of doet :lol: Tnx in ieder geval, klinkt als een berg geluk
Edit: Ha, mn 1e komkommers zijn klaar! :mrgreen:
Oh, ik zie hem in mijn vitrine staan :lol: