My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

AAAAAAAAArgh net niet zeg, nog 37.000 punten :wall: :wall:

Nog even geduld :angel:

grappig ik ben nu vriendjes me tmezelf dit ben ik:

SpelersID: 6700143

Level: 29

Punten: 139.112.793

99%

37.207 Punten tot het volgende level

Cash: 94.567,09 aD

Quests vervuld: 37

Boerengilde: Het KippenKoK

Aantal NPC verkopen: 1471

NPC opbrengsten: 2.504.876,91 aD

Sierakker-waardering: 0

Sierakker-waardering gezamelijk: 273

Dit ben ik: :mrgreen:

SpelersID: 7014372

Level: 4

Punten: 11.684

56% / 3.936 Punten tot het volgende level

Cash: 1.360,70 aD

Quests vervuld: 1

Aantal NPC verkopen: 12

NPC opbrengsten: 209,41 aD

Grappig he!!!

Dit ben ik op server 1

SpelersID: 6762095

Level: 28

Punten: 97.752.708

53%11.147.292 Punten tot het volgende level

Cash: 25.901,99 aD

Aantal NPC verkopen: 751

NPC opbrengsten: 1.336.398,50 aD

En op server 2

SpelersID: 7149522

Level: 28

Punten: 100.544.583

64%8.355.417 Punten tot het volgende level

Cash: 101.709,43 aD

Aantal NPC verkopen: 758

NPC opbrengsten: 1.370.803,54 aD

Ligt niet ver bij elkaar vandaan :smiley:

Mooi hoor :smiley:

Heb al hele tijd geen klanten gehad! Pffff. Er stonden er vanmorgen 6 te wachten, die heb ik allemaal meteen gedaan, want ik had al genoeg. Maar nu al hele tijd niks! Zit daar een maximum aan per dag?

je krijgt er 6 per dag :thumbup:

dit ben ik

SpelersID: 6700119

Level: 31

Punten: 198.807.826

49%23.622.174 Punten tot het volgende level

Cash: 518.296,06 aD

Quests vervuld: 44

Boerengilde: Het KippenKoK

Aantal NPC verkopen: 2215

NPC opbrengsten: 3.730.377,55 aD

Sierakker-waardering: 0

Sierakker-waardering gezamelijk: 0

Ow, dat is jammer! Ik wacht op klanten, want dat levert weer geld op! Ik wil er meer :mrgreen: :mrgreen:

Edit: Ik lees net iets over de reclamezuil om meer klanten te krijgen. Ik kan er alleen nog niet op klikken. Zeker pas als ik een hoger lvl ben? Dat staat er dan weer niet bij :lol:

Edit2: laat maar, gevonden! Hahaha

@Noekie wrote:

Ow, dat is jammer! Ik wacht op klanten, want dat levert weer geld op! Ik wil er meer :mrgreen: :mrgreen:

Edit: Ik lees net iets over de reclamezuil om meer klanten te krijgen. Ik kan er alleen nog niet op klikken. Zeker pas als ik een hoger lvl ben? Dat staat er dan weer niet bij :lol:

Edit2: laat maar, gevonden! Hahaha

Hahaha en ik dacht dat ik ongeduldig was. Vloog door de eerste levels heen,maar moest op een gegeven moment echt rustig aan gaan doen.

Ik ben Joasjesse trouwens. Boerderij is van mijn zoon,maar ik ben zeg maar de operationeel manager, :mrgreen: :wink: .

Zo, lvl 5 en meteen een reclameding gekocht voor 4 extra klantjes :mrgreen: Kom maar kom maar kom maar :mrgreen: :mrgreen:

Heb nu 2 volledig lege akkers, dus lekker druk aan het verbouwen. Ben maandag & dinsdag momenteel vrij, dus heb alle tijd nu hahaha. Kan ik een mooie start maken :wink:

Zit nou wel steeds te wachten. Ik wil meer akkers enzo, dan heb ik meer te doen hahaha. Al kan ik morgen veel minder doen, want dan heb ik 3 kids hier :slight_smile: (ben gastouder). Vanaf morgen krijg ik wel 10 klanten de komende dagen als het goed is! Ook jammer dat je 24 uur moet wachten voor de volgende quest. Waarom kun je die nou niet meteen spelen :mrgreen:

Oessie of Ilonka heeft 1 van jullie 60 appels voor mij te koop 8)

@Noekie wrote:

Zo, lvl 5 en meteen een reclameding gekocht voor 4 extra klantjes :mrgreen: Kom maar kom maar kom maar :mrgreen: :mrgreen:

Heb nu 2 volledig lege akkers, dus lekker druk aan het verbouwen. Ben maandag & dinsdag momenteel vrij, dus heb alle tijd nu hahaha. Kan ik een mooie start maken :wink:

Zit nou wel steeds te wachten. Ik wil meer akkers enzo, dan heb ik meer te doen hahaha. Al kan ik morgen veel minder doen, want dan heb ik 3 kids hier :slight_smile: (ben gastouder). Vanaf morgen krijg ik wel 10 klanten de komende dagen als het goed is! Ook jammer dat je 24 uur moet wachten voor de volgende quest. Waarom kun je die nou niet meteen spelen :mrgreen:

Tja, dat wachten gaat alleen nog maar erger worden. Soms is het dagenlang alleen maar planten en oogsten,omdat je iets wilt bereiken…

De kosten voor akker 3 en 4 zijn afschuwelijk.

Maar je bent lekker op dreef…

zo zeg… net even quest 30 afgerond

kijk ik bij 31 en bij de hoeveelheid asperges ik nodig heb

en daarna wat ik al had gespaard

ben ik er gewoon al bijna ! :dance:

heb nu bijna 12000 asperges en je moet er zowat 15000 hebben dus

gaat lekker zo ongemerkt :mrgreen:

Die kosten zijn inderdaad niet zo laag, nee. Dus dat wordt nog even sparen. Ik ben voorraden aan het aanleggen. Quest 2 komt vanavond, dus dan kan ik die doen en morgen 10 klanten, ben benieuwd wat ze allemaal willen hebben!

Mn aardbeien zijn bijna klaar! Vanavond weer allemaal planten, dan heb ik er morgenochtend weer een hoop :smiley:

Bijna lvl 6!

Ik heb nu:

431 graan, 22 eieren, 1387 wortels, 949 komkommers. En over een uurtje 50 aardbeien erbij + wat er nog bezig is aan andere dingetjes :slight_smile:

zie dat ik nog 2 quest kan doen en dan moet ik wachten tot ik weer een level hoger ben omdat ik dan bosbessen nodig heb

maar goed zijn veel producten weer nodig dus zal er dan wel weer bijna zijn met de punten hoop ik

we liggen aardig op schema vind ik 8)

@poeizie wrote:

zo zeg… net even quest 30 afgerond

kijk ik bij 31 en bij de hoeveelheid asperges ik nodig heb

en daarna wat ik al had gespaard

ben ik er gewoon al bijna ! :dance:

heb nu bijna 12000 asperges en je moet er zowat 15000 hebben dus

gaat lekker zo ongemerkt :mrgreen:

Ik spaar ook vaak wat in het vooruit. De bosbessen voor mijn volgende quest heb ik al bijna bij elkaar terwijl ik nog aardbeien aan het sparen ben voor de eerstvolgende quest.

Welkom Noekie! Tja, in het begin gaat het vrij snel en vind je de eerste akkers al duur. Ik ben al weken bezig mijn vijfde veld van mijn tweede boerderij open te spelen. die kost 184.500,00! Nu zet ik vaak 's ochtends wat erin en kan ik 's avonds pas oogsten. Of andersom, dan zet ik rond deze tijd een langbloeier erin en kan ik morgenochtend pas oogsten.

Overigens heb ik er nog steeds nooit echt geld in gestoken. Mocht ik in juli nog steeds plezier in het spel hebben dan koop ik wél coins voor mijn premium denk ik :oops: Sinds ik MFF speel (mei 2010) zijn de coins 2000,00 AD duurder geworden!!!

Ik denk dat ik wel premium ga spelen straks. Alleen al die gieter in 1x en dat in 1x oogsten is het me al waard :lol: :lol:

Nu nog een knopje “in 1x hele veld met een bepaalde groente zaaien”…

@Noekie wrote:

Ik denk dat ik wel premium ga spelen straks. Alleen al die gieter in 1x en dat in 1x oogsten is het me al waard :lol: :lol:

Je wilt nooooooit meer zonder als je er eenmaal aan geroken hebt :wink:

(Enne, leuk, ik ben ook gastouder! Ik heb op maandag, dinsdag en donderdag 5 gastkindjes. Dan speel ik overdag alleen even als de kinderen slapen rond 13:30. Ik plan dan al het zaaien en oogsten daaromheen, haha)

ja dat premium is een must have

heb een tijdje zonder gespeelt maar dat is echt mega iritant

zeker idd als je aan het premium geroken hebt dan wil je heeeeeel snel weer dat premium

heb toen in 1x voor een jaar gekocht toen

mei loopt het af

Ah, leuk Fleur :slight_smile: Ik heb momenteel alleen wo en vr kindjes, maar ben sinds gister weer van di t/m vr geopend. Ik wil maximaal 4 kindjes per dag, zodat ik altijd 1 plekje heb voor overlap of een ruildag of iets :slight_smile:

Voor een jaar premium is wel makkelijk, hoef je niet elke maand weer opnieuw te regelen! Eerst maar eens wat verder komen. Tot lvl 10 heb ik sowieso die gieter en dat oogsten in 1x :slight_smile:

Tot nu toe premium tot einde maart,zonder er geld in gestoken te hebben,maar kan idd niet meer zonder.

Alleen het het verlies van mijn beienhof wil ik niet meemaken…

De beestjes produceren lekker…