ja ze worden belachelijk duur :snooty:
ja nie leuk meer… heb nog premium tot 18 oktober gelukkig… maar ben bang dat ze alleen maar duurder worden :?
Die coinsprijzen zijn echt belachelijk . Vind eigenlijk dat er een max-prijs op moet zitten.
Heb nog premium tot juli maar ondertussen ook wel coins aan het sparen, juist omdat ze zo duur worden :?
Nog 921.000 punten en dan eindelijk level 22. Duurde lang zeg!
Kan ik dan met de aspergequest beginnen
Wat doen jullie eigenlijk met die loterij?
Lever je je lot in voor producten of spaar je ze op?
Ik ben ze nu aan het opsparen, best geinig, die dingetjes voor je boeren huis :inlove:
ik spaar ze nu op maar had even wat geneust op farmpedia maar je kan er dus sierdingen voor sparen maar daar doe ik niet zoveel mee eigenlijk
dus denk volgend lot gewoon inleveren
Ik heb tot nu toe het lot elke dag ingeleverd. Krijg je leuke producten voor . Dingen voor boerenhuis interesseren me (nog) niet zo.
Zo nog anderhalf miljoen punten, dus morgen of overmoregn heb ik ook eindelijk een patisserie :dance:
Ilonka, goed gedaan, liefdespaar zijn dat die op het kleedje?
die is leuk :inlove: :inlove:
Ik heb de eerste 2 keer uitbetaald met de loterij, en vanaf vandaag ga ik ze sparen.
Zoveel krijg je er ook weer niet mee, en ik wil een krabpaal voor m’n poes :lol:
Jeetje die coins, niet normaal meer, ben ik even blij met mijn extra jaar premium.
koop nog steeds coins hoor, het marmelade recept is nog steeds rendabel dus…
:-*
Die dagloten lever ik meteen in,maar wat doen jullie met die coin loten? Heb er 2 (en laat het daar bij),maar las dat je ze even kon bewaren. En dan? Komt er vanzelf prijs of moet je ze wel later inleveren voor iets?
Misschien even farmedia-en…
@mandy_d. wrote:
Die dagloten lever ik meteen in,maar wat doen jullie met die coin loten? Heb er 2 (en laat het daar bij),maar las dat je ze even kon bewaren. En dan? Komt er vanzelf prijs of moet je ze wel later inleveren voor iets?
Ik heb nog geen loten voor coins gekocht.
Zijn die anders dan, krijg je daar grotere prijzen mee dan de gratis dagloten?
@mamma van sharondenise wrote:
@mandy_d. wrote:Die dagloten lever ik meteen in,maar wat doen jullie met die coin loten? Heb er 2 (en laat het daar bij),maar las dat je ze even kon bewaren. En dan? Komt er vanzelf prijs of moet je ze wel later inleveren voor iets?
Ik heb nog geen loten voor coins gekocht.
Zijn die anders dan, krijg je daar grotere prijzen mee dan de gratis dagloten?
Als het goed is,kan je ze ofwel meteen inleveren ofwel even bewaren,stond in de mail. Maar haal er nergens uit wanneer je ze dan in kan leveren.
Ik koop ze ook niet meer…zonde van mijn coins natuurlijk. Mag wel een grote prijs voor komen vind ik.
Voor de presentjesspaarders onder ons, er is weer een nieuwe hè.
Speciaal voor valentijn, een taartje in een hartvorm.
Hij kost 2 coins en is vanaf nu tot 17 feb verkrijgbaar.
Ik heb mijn valentijnmeisjes er al eentje verstuurd :inlove:
:-*
thnx voor de tip ga meteen even kijken
Vaag, ik log in en zie een systeembericht zonder titel maar om 1.55 binnengekomen maar geen titel is dus ook niet te lezen.
en als ik naar mijn kast ga staat er in mijn kast een valentijnspresentje om 1.55 ontvangen van systeem,
Edit; al gevonden op het MFF forum, je krijgt idd een presentje van het systeem vandaag bij het inloggen en het bericht is niet helemaal goed gegaan
@Kimmygirl wrote:
Vaag, ik log in en zie een systeembericht zonder titel maar om 1.55 binnengekomen maar geen titel is dus ook niet te lezen.
en als ik naar mijn kast ga staat er in mijn kast een valentijnspresentje om 1.55 ontvangen van systeem,
Edit; al gevonden op het MFF forum, je krijgt idd een presentje van het systeem vandaag bij het inloggen en het bericht is niet helemaal goed gegaan
Ja maar alleen als je via sms coins heb gekocht toch?
Misschien wel handig om te melden, anders gaat iedereen zich een breuk zoeken naar iets wat ze niet krijgen.

Nee hoor, ik kreeg het gewoon bij het inloggen. Heb echt al zo lang geen coins meer gekocht voor echt geld, dat zal het niet zijn. Als het goed is staat hij gewoon in je kast
Dus krijg je vanaf maandag 14 februari tot zondag 20 februari, de mogelijkheid deel te nemen aan de grote SMS-Valentijns-Actie. Deze actie zal plaatsvinden in Kapi-Hospital, My Free Farm en Molehill Empire. Het gaat hierbij om een actie waarbij je maar liefst 50% extra BONUS coins krijgt op sms betalingen!
Dit is een uniek aanbod! Daarbij krijg je ook nog eens bij het inloggen een hele leuke verrassing!
Snap wel dat dit verwarring brengt want als ik het zo lees zou ik het ook wel denken dat het nog bij die actie hoort maar zowel vriend als ik hebben het presentje gewoon gehad van het systeem bij inloggen.
Heb jij hem niet gehad dan?
Ik heb dat presentje ook gehad net bij inloggen en nog nooit coins gekocht.
Ja ik ook, nou ja, als ik dat had geweten had ik vannacht niet 6 coins besteed natuurlijk, hoe lief ik mijn valentijntjes ook vind
voortaan beter lezen Wendy :doh:
Nou ja heb er nu 3 in de kast staan :inlove:
Trouwens wel vreemd want ik was vannacht om 3 uur nog online, om 8 uur vanmorgen en nu net en ik heb hem pas nu net gekregen :think:
Hmm, zou denken bij de eerste keer inloggen op de dag. Maar aangezien je na twee uur automatisch uitgelogd wordt lijkt het me dat je na 0.00 ingelogd bent.
Ik heb me ook maar eens aangemeld, geen idee nog hoe het allemaal werkt :lol: Maar ik ga eens kijken!
Spelersnaam = Noekie-
Oh, het is realtime allemaal joh! Ik denk waarom gebeurt er nou niks? In het beginstukje waarin het varkentje alles uitlegt zijn de wortels meteen klaar, maar nu dus niet hahahaha. Zie ik net in het beginbericht dat ik 15 minuten moet wachten, hahahaha. Even wachten dus maar hihi