My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

Ik zou trouwens willen dat ze een beetje opschieten met die applicatie voor de iphone… Heb sinds vandaag de iphone :inlove: Al had ik dan misschien beter niet de kippen weg kunnen doen :think:

Eindelijk heb ik het laatste veld vrijgespeeld van boerderij 2 :dance: :dance:

Moest er wel even 7000 asperges voor 6,50 verkopen, maar hij is er.

Ondanks dat ik nog maar “maar” 6,5 miljoen punten moet totdat ik kan gaan bonbonnen heb ik er maar even een akker opgezet.

Zal zich in die paar dagen wel terug betalen denk ik.

Zo en nu heb ik jullie hulp nodig, wat is wijsheid?

Ik had namelijk het idee, om de kippen en 1 akker in te ruilen voor 2 bonbonfabrieken.

Of misschien de koeien en de kippen, wat zouden jullie doen?

Of zou je het gewoon bij 1 fabriek houden.

Want dan doe ik de kippen nog niet weg en alleen een akker, denk ik.

kan je helaas niet helpen

ben zelf nog laaaaang niet aan bonbonnen toe

zit in lvl 23 bijna 24

ben volgende quest begonnen nr. 30 (320 honing en 560 melk)

en ondertussen ben ik ook alweer asperges aan het sparen voor quest 31

het houd je van de straat zal ik maar zeggen :mrgreen:

wendy ik heb dus die kippen met pijn in mijn hart weggedaan, maar als ik goed berekend heb kunnen bonbons meer uit…

wen, ik denk dat als ik jou was eerst een akker zou “opofferen” , je heb nu 9 akkers, 8 is ook nog veel :wink: bevalt het je niet, kan je altijd nog de kippen wegdoen, maar je heb makkelijker een akker terug gekocht, dan je kippenhok met uitbreidingen.

poeizie, je gaat ook lekker hoor met de questen, en daar kan je lekker lang over doen :mrgreen: je heb nog tot lvl 30 voor de komende 7 questen, tijd zat :wink:

Hoihoi!

ik ben er weer! Bedankt voor alle goede zorgen!!!

Leuk weer een nieuwe update.

oke leuk hoor!!! :thumbup:

Nieuwe update, de loterijkraam, is geactiveerd.

Ik zie de nieuwe update alleen niet :? . Heb al F5 gedaan en opnieuw ingelogd en cookies verwijderd maar nog steeds niks.

Iemand idee waar het aan zou kunnen liggen?

Was iets met cache legen of zoiets…

Ik heb inmiddels al 1 daglot en 1 lang lot…kon alleen niet zo zien wat ik nu betaald heb voor een daglot…snap het niet zo geloof ik…heb wel 104 bloemkolen gewonnen…

Je koopt een extra lot voor 1 coin.

Best grappig, maar ik ga gewoon voor de dagelijkse loten met producten want die andere spullen hoef ik niet. Ben benieuwd of je alleen spullen voor je boerderij krijgt of ook producten bij lange loten.

@mandy_d. wrote:

Was iets met cache legen of zoiets…

Ik heb inmiddels al 1 daglot en 1 lang lot…kon alleen niet zo zien wat ik nu betaald heb voor een daglot…snap het niet zo geloof ik…heb wel 104 bloemkolen gewonnen…

Dat zag ik, cache legen, maar weet niet hoe :oops:

had hetzelfde probleem

heb ctrl F5 gedaan … toen zag ik hem wel

misschien bij jou ook?

@poeizie wrote:

had hetzelfde probleem

heb ctrl F5 gedaan … toen zag ik hem wel

misschien bij jou ook?

Helaas, werkt ook niet :frowning:

:dance: gelukt :dance:

Heb de browsergeschiedenis verwijderd en nu is het goed :slight_smile:

yessss :dance:

was trouwens gister een level gestegen zit nu level 24

nu ff 11.128.058 punten tot level 25 :shock:

nouja kan ik ook weer wat ad sparen

moet ook nog 200 honing ofzo en wat wol tot ik klaar ben met de quest

en tussendoor gooi ik snachts nog ff 6 akkers vol met asperges

het houd je van de straat he :mrgreen:

tygo lag hier om 18 uur al op de bank te pitten dus nu heb ik lekker tijd voor mezelf 8)

Lekker Poezie!

Ik heb me vooral bezig gehouden met uien sparen…

Heb in sneltempo wat quest er doorheen gejaagd voor de 2e voorraadkast en dat is gelukt…nu de uienquest,maar eerst geld sparen…

Coins zijn afschuwelijk duur geworden ineens…

Strooi hier en daar met contracten via de marktomroeper…levert best wel wat geld op hier en daar…

Ik heb mijn liefdespaar :dance:

quest 50 voltooid, en dit keer alle bonbons zelf gespaard :angel:

Ik weet nog niet wat ik van die loterij moet vinden, eerst maar eens even afwachten.

Dat die coins zijn gestegen, vind ik eigenlijk niet zo erg :oops: Vanmorgen stonden ze nog op 1800 en vanavond heb ik ze verkocht voor 2240ad stuk :smiley:

goed zeg!! ik ben de bonbons ook wel zelf aan het sparen , met een paar dagen heb ik guest 45 voltooid :thumbup:

maar jeetje zeg wat ga jij snel met die guest…als ik kjk wat ik nog allemaal moet verzamelen omdaar te komen ben ik nog wel tijdje zoet mee :shock:

Pfff, ik ben coins aan het sparen voor een jaar premium. Wat zijn die dingen hard aan het stijgen, zeg. Gistern kocht ik ze al voor 2000 en nu zie ik ze voor 2500 staan :shock: