My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

Ik was binnen 3 minuten uitverkocht 8)

@Renate_Sch wrote:

Oke, dank je.

Wel vreemd dat je niet zelf mag bepalen voor welk bedrag je coins wilt verkopen :roll: . Rare regel :eh:

Ja joh zijn niet wijs daar, maar zolas gezegt ik ga er niet eens meer op in.

Ilonka zei het al geen slapende honden wakker maken.

Al ben ik er van overtuigd dat er hier ook wordt meegelezen dus :roll:

@crazymom wrote:

Ik was binnen 3 minuten uitverkocht 8)

Heel gek :think: 8)

Ik mezelf even geheel legaal uppen :twisted:

Denk je dat echt over dat meelezen?

Hoe willen ze trouwens controleren voor hoeveel jij je coins aan iemand verkoopt?

@Renate_Sch wrote:

Denk je dat echt over dat meelezen?

Hoe willen ze trouwens controleren voor hoeveel jij je coins aan iemand verkoopt?

Ja bij mh deden ze het wel, er zijn in dat spel zelfs mensen uit het spel gezet of van het forum gekickt door de dingen die ze op een ander forum schreven.

En knipoogje haar account was toch ook helemaal leeg gerooft nadat ze hier een beetje dom haar ww had neer gezet.

Google maar eens op my free farm of mff kom je al op de eerste blz hier uit.

En alles wat jij in het spel doet is te traceren, blijkbaar is het verkopen van 300 aD cheaten en als ze het zien kan je dus geband worden.

Renate, alle handelingen die in het spel gebeuren kunnen worden teruggekeken. Dus ook alle transacties die je heb gedaan. zo kunnen ze cheaten/dubbelaccounts etc opsporen…

En iedereen kan hier meelezen, dus ook de mensen van upjers. Het is een openbaar gedeelte en googlen op MFF geeft je een link ook naar dit forum.

tjeetje zeg… nou ik dacht ech dat het legaal was voor 300 gb verkopen omdat op molehille dat gewoon ook als prijs word gegeven in het gilde… de rest van de producten doe ik wel 25 % onder de marktprijs, maar van die coins wist ik niet…

kreeg laatst ook een waarschuwing, had 2 dingen op de markt staan met verschillende prijzen… hmm wist ook niet dat dat mocht…maar ja heb er maar 1 toen afgehaald en toen was het goed…

ben die bloemkolen zat zeg… lust ze al niet in het echie… laats staan dan ik er 30000 moet verzamelen

lekker bloemkool :drool: ! Maar geen 30000 :wink:

En ik lust wel aardbeien maar geen 77000… :wink: Ik ben bijna halverwege; 35000…

Leuk weer 2 presentjes in mijn vitrine kast :dance: :lol:

Wie heeft nog meer de speciale gekregen?

ik heb er ook 2 gekregen… :dance:

ik heb er ook 2 gekregen :dance:

Ik heb er 1 gekregen :dance: . Speel nog geen jaar dus die andere houd ik nog te goed :slight_smile:

:dance: ook weer 2 erbij :dance:

Maar iedereen krijgt die uiteindelijk hoor :wink:

Ik ben nu asperges aan het kweken, die verkoop ik voor 72000 aardbeien :mrgreen: Daarna 64800 spinazie, maar ik krijg maar geen spinazie recept te pakken :evil: En dan mag ik ook weer aan de 72000 bloemkolen :sick:

je gaat wel onwijs hard met die guests crazymom :shock:

Ja, nou, ik heb die eerste bonbons gekocht :oops: Maar ze waren toen bijna de helft goedkoper dan waar ze nu voor staan :angel:

En de rest van de producten stonden natuurlijk al klaar, dus kon direct doorgaan :mrgreen:

haha oke en scheeltnatuurlijk ook dat jij niet in een gilde zit :wink:

ik heb morgen denk ik die 30000 bloemkolen… zal eens kijken wat ik daarna nodig heb…

Dat scheelt idd ja…

Je heb nodig: 2304x Melk & 259x Bonbon :angel:

Maar denk dat je de 13800x Appels bedoel voor quest 47 :wink:

zo die bonbons gaan eerst nog wel even duren… a ch ja kan ik de rest alvast gaan sparen…