haha ach ja… nu hopen dat de prijzen niet dalen van de bonbons…
soms moet je keuzes maken he
Dan heb je nog altijd de NPC’tjes die er aardig voor betalen Al zou ik ze nu graag wat minder met bonbons willen hebben, want de rij begint nu wel erg lang te worden :?
ja ik heb nu dus ook al heel veel staan wachten… daarom heb ik de knoop maar doorgehakt… haha en dat zijn dus NPC tjes… nooit geweten dat het om die klantjes ging
definitie:
Computerspellen"NPC" staat in een computer-roleplaying-game of ander computerspel voor Non-Playable Character, of (vergelijk met een traditioneel rollenspel). Het is in dit geval een computergestuurd personage, dat als vijand of als vriend optreedt en (vaak door middel van kunstmatige intelligentie) is geprogrammeerd om bepaalde gedragspatronen te volgen. Hij of zij is vaak belangrijk voor de verhaallijn van het spel, in sommige spellen zijn NPC’s ook de enige personages die kunnen praten.
whahahah ach ja weer wat geleerd :mrgreen:
@oessie wrote:
haha nou heb er nog 3600 op voorraad , dus kan eerst wel even voorruit… ennuh je zou me ook nog coins sturen toch? naar lokkie?
Ja maar daar wacht ik maar even mee, zie forum van mff,
Heb ze nu toch niet meer nodig

waar moet ik kijken dan?
@oessie wrote:
waar moet ik kijken dan?
http://f5.upjers.com/viewtopic.php?f=10&t=15721&sid=06334bd1290ba79a7a50ffbf39e32cbb
@crazymom wrote:
Ik denk dat wendy dit topic bedoel:
http://forum.myfreefarm.nl/viewtopic.php?f=9&t=15676
Hahah tegelijk, maar die bedoelde ik niet

Nee, daar kwam ik ook net achter :mrgreen:
Die discussie is trouwens een gebed zonder end 8)
dat van die 300 aD, heel stom want word het nu gewoon gedoogd of kan je echt sancties verwachten, maar daar vraag ik maar niet naar, anders voelen ze zich weer ergens toe geroepen straks.
Geen slapende honden wakker maken is het gezegde toch
Ja inderdaad, maar nu wacht ik wel eventjes voor de zekerheid.
eb het nu toch niet meer nodig voorlopig.
Wie upt mij even??
Mag niet bumpen, gelukkig hebben we daar op kok geen last van 8)
welk topic bedoel je precies? Kan niet doorlinken via spoiler
wendy, doe even je laatste berichtje verwijderen en zet er dan een nieuwe voor in de plaats, dan “bump” je hem legaal 8) :mrgreen:
Zo doe ik dat ook elke keer Je bent trouwens duur met je asperges
Oke, dank je.
Wel vreemd dat je niet zelf mag bepalen voor welk bedrag je coins wilt verkopen :roll: . Rare regel :eh:
@crazymom wrote:
wendy, doe even je laatste berichtje verwijderen en zet er dan een nieuwe voor in de plaats, dan “bump” je hem legaal 8) :mrgreen:
Zo doe ik dat ook elke keerJe bent trouwens duur met je asperges
![]()
Hè slimme meid ben jij :thumbup:
Duur 15 cent onder de mp, verkocht ik ze van het weekend ook voor, jij was gewoon heel erg goedkoop!!