My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

Volgende veld kost voor mij 4.875.900,00 aD, dat duurd nog wel ff :zzz: :zzz:

oh hoe heb jij die ene alweer vrijgespeeld dan :think:

@crazymom wrote:

Oessie, ik heb mijn kippen van de week de deur uit gedaan, en daarvoor in de plaats een nieuwe patisserie gezet. Brengt veel meer op en de eieren kosten ook niet veel om zo te kopen (en ik kan gewoon niet vaak genoeg rapen :wink: ). Verder heb ik ook 1 van mijn bijenkorven geugrade naar 4 korven. Voor de ad’s hoef je het niet echt te doen, maar in punten is het wel lekker en er komen questen met een boel honing aan.

Ook hallo allemaal trouwens :oops: :mrgreen:

Hello stranger 8) :-*

Ik hoop eigenlijk stiekem wel dat die stomme eiren de hoogte ingaan, ik heb nog zo’n 70 eier-recepten op de plank liggen :silenced:

Maar ik ga het straks ook zo doen hoor, want je hebt straks meer aan je punten dan de ad’s en eieren levert inderdaad wel veel punten op ALS je ze kan rapen.

@oessie wrote:

Suikeroompje ingeschakeld :lol: :lol:

ja wil ook wel kippies wegdoen, maar vind het dan wer zo zonde :oops:

@mamma van sharondenise wrote:

@oessie wrote:

hmmm dan moet ik die ook maar eens hebben

@mamma van sharondenise wrote:

@oessie wrote:

:mrgreen:

Combinatie van alles verkopen (vooral de honing die erg hoog stond) en wat coins :shifty:

Wendy, reken er maar niet op dat die eieren veel duurder gaan worden, iedereen heeft nl eieren :wink: Maar, hoop doet leven en je zou wel eens gelijk kunnen gaan krijgen :mrgreen: Hoop ik, 70 recepten is nl wel belachelijk veel :shifty:

Ik had bijna een recept voor de bonbons gekocht, maar daar verlies je alleen maar op, kwam ik gelukkig optijd achter, al zag hij er wel leuk uit met een pompoenhoofdje erin :mrgreen:

Ja, vond het ook wel zonde hoor, die kippen. Maar ik zit nu nog maar zo’n 2x per dag op de boerderij met alle producten die zo lang duren, dat het gewoon zonde was om ze wel te houden… Koste me meer moeite dan de koeien :shifty:

tja kan mijn kippen natuurlijk wel weg doen, kan ik weer de hele nacht over liggen piekeren :oops:

wat kosten kippen dan als je ze weer terug wil hebben, ik ga even kijken voor je.

misschien pieker je dan minder.

Ilonka ja 70 giller he, ik doe soms zulke domme dingen :oops: :silenced: :doh:

ja reken jij dat maar even voor me uit wendy… :-*

heb ze al weggedaan * slik*

Met de kippen erbij, reken maar op 200.000 aD ongeveer, daar help ik je dus niet mee hè? :shifty:

OH oh

en nu? bonbonfabriek?

ja anders ga k hele nacht piekeren :oops:

heb beetje uitgerekend… bonbons verdienen 3 x zoveel in verhouding

He oes, als je eiren nodig heb, ik heb ze wel voor je hoor whahahaha :lol: :lol:

Gelijk heb je, ik gaat het ook doen hoor strakkies als ik zo ver ben.

haha nou heb er nog 3600 op voorraad , dus kan eerst wel even voorruit… ennuh je zou me ook nog coins sturen toch? naar lokkie?

vrouwen hebben meer aan bonbons dan aan kippeeieren 8)

:lol: