Zo dat gaat rap…ik moet er nog even flink wat afwerken voor een 2e voorraadkast…kast zit vol,maar klanten willen nieuwe dingen…
Zag dat ik nog een aantal questen moet doen,voordat ik een kast mag kopen (en dan heb ik het niet eens over het bedrag). Toevallig net een 2e akker ge-upgrade…had ik misschien beter niet kunnen doen voor het geld…premium nog tot half febr.,maar de coins gaan lekker…red ik wel…
Gisteren een bijenkorf geplaatst…
mandy upgrade akker is best wel fijn hoor… ik heb ook al mjn akkers geupgraded…
heb trouwens nieuwe verslavin… mario kart op de wii :oops: dus ben wat minder in mijn tuinen
@oessie wrote:
mandy upgrade akker is best wel fijn hoor… ik heb ook al mjn akkers geupgraded…
heb trouwens nieuwe verslavin… mario kart op de wii :oops: dus ben wat minder in mijn tuinen
Hahah…die ken ik ook…gelukkig lijden alleen Daan, Jo en Eli aan die verslaving…ik vind het leuk,maar niet elke avond…succes!
@mamma van sharondenise wrote:
Is er hier iemand geïnteresseerd in coins voor 100 aD onder de prijs van de markt?
Het gaat om een vaste klantactie, dus wel dagelijks of wekelijks coins afnemen.
stuur maar een igm naar Shaya81.
Hee, op zich kan ik wel wekelijks coins afnemen,maar zit er een minimum aan? Enne? Wat is een igm?
En looptijd eventueel?
Ik ben echt een groentje geloof ik…
Wat een gezeur met die voorraadkast…wilde net een quest afronden,mocht niet omdat ik geen ruimte heb voor die fiets…hihi.
Snel kast leeggehaald (op de markt), fiets ook op de markt en mijn producten van de markt af gehaald…wat een gedoe…
Nog 2 of 3 questen en ben bij de aanschaf van een 2e voorraadkast.
Heb even vooruit gekeken en heb ook al voldoende voorraad voor de komende questen (bijna dan).
Alleen jammer dat je er op moet wachten steeds…pfff…
je kan ook contractjes naar jezelf sturen mandy… dan hoef je niet alles te verkopen
@oessie wrote:
je kan ook contractjes naar jezelf sturen mandy… dan hoef je niet alles te verkopen![]()
Ook een goeie!
Ik zet nu steeds mijn graan en wortel heel duur op de markt…een paar tellen maar…maar contracten kan ik natuurlijk lekker even laten staan…thanks!
Komt wel goed met dat boederietje…al haal ik jullie nooit meer in zo te horen…hihi…
ja je stuurt ze gewoon voor 0.01 cent naar jezelf :thumbup:
schiet je al mooi op naar je 2e voorraad kast dan?
ik moet nog 10000 bloemkolen dan heb ik weer een guest afgerond…
ben nu aan het sparen maar weet niet goed waarvoor… ga ik sparen voor nog een veld vrij e spelen maar dan ben ik maanden bezig want die kost ech heel veel… of ga ik sparen voor uitbreiding imker :think:
Ik was aan het sparen voor een nieuw veld maar het staat even stil. Straks lekker in 1 keer een flinke smak geld verdienen Ik spaar aardbeien en bosbessen tegelijk voor quest 32 en 33. De honing heb ik allang bij elkaar. Straks dus in 2 dagen weer 2 questen afronden (eh, over een week of 2 denk ik…)
Shaya81
Het KippenKoK
Geld: 402.104,40 aD
Score: 131.097.800
Lvl 29: Kippenhertog
Coins: 10
nog 50.000 aD en iets meer dan 8 miljoen punten en dan ben ik een level verder, kan mijn laatste veld van de 2de boerderij vrijspelen en een bonbonfabriek openen.
:dance: :dance: :dance: mocht tijd worden, maar het is bijna in zicht.
goed zo wendy :thumbup:
wat zal ik gaan doen? zal ik sparen voor nog een veld, maar dat gaat maanden duren of zal ik gaan upgraden, en zo ja wat dan?
Hoeveel geld moet je hebben voor dat veld dan oessie?
28nurse
schumies
Geld: 61.225,99 aD
Score: 12.975.179
Lvl 21: Maïskoningin
Coins: 28
Nog “maar” 2,3 miljoen punten en dan level 22. Kan ik weer verder met questen want moet voor de volgende asperges hebben en die kan ik nog niet verbouwen.
Heb gisteren ook een akker afgebroken voor een bijenhof. Dierlijke producten leveren iets meer punten op, dus hopelijk gaan de punten nu iets sneller. Ben echt al een hele tijd bezig in dit level.
dat veld kost 1.773.000,00 aD
heb nu nog maar 300000 ad…
kan nog een 4e bijenkorf nemen :think:
of koeien of schapen uitbreiden :think:
oessie
Het KippenKoK
Geld: 293.048,77 aD
Score: 188.226.841
Lvl 31: Bijenbezweerder
Coins: 9
ik geloof dat ik dan voor wat uitbreidingen zou gaan.
Maar wel alleen die waar ik ook nog wat voor krijg.
Fabrieken upgraden voor een iets kortere tijd zou ik niet doen voor zoveel geld.
En blijf je ook coins kopen oessie?
Ik koop er nu 10 per week op contract.
fleurtje1975
Ons Gezellige Farmpje
Geld: 74.676,38 aD
Score: 52.295.860
Lvl 26: Honingmuil
Coins: 0
Gaat lekker met de coins he?!
ik heb net mijn premium verlengd tot oktober. coins kan ik ook wel makkelijk aankomen
zou het zin hebben mijn imkers te upgraden…hmm denk dat ik eerst mijn bonbons denk ik upgrade… dat gaat me namelijk veel te langzaam :think:
Meeeen…wat een bedragen zie ik hier voorbij komen…
Wat een waanzin…
Succes meiden…
Oessie, ik heb mijn kippen van de week de deur uit gedaan, en daarvoor in de plaats een nieuwe patisserie gezet. Brengt veel meer op en de eieren kosten ook niet veel om zo te kopen (en ik kan gewoon niet vaak genoeg rapen ). Verder heb ik ook 1 van mijn bijenkorven geugrade naar 4 korven. Voor de ad’s hoef je het niet echt te doen, maar in punten is het wel lekker en er komen questen met een boel honing aan.
Ook hallo allemaal trouwens :oops: :mrgreen:
geduld word beloond mandy :-*