My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

Heb al mijn aalbessen bij elkaar gespaard :dance:

Had het gisteren al maar dan had ik niets meer over voor in mijn kast dus heb nog een keer alles volgezet.

Ik heb nu alle questen klaar staan tot en met 50 muv de bonbons :smiley:

Ga nu weer verder sparen voor de daaropvolgende questen en proberen om een extra veld erbij te krijgen.

Ben trouwens op server 1 nu ook een level gestegen, daar ben ik nu ook in level 28.

Wauw, je gaat echt hard zeg!

wauw patri jij gaat ook hard zeg… ik ben nog steeds aan het aalbessen, kan geen aalbes meer zien… naja ik moet er nog 15000 of zo…

snap het al… zie dat jij 8 akkers hebt… ik maar 6 dus dat scheelt natuurlijk ook wel

patripiex jij gaat goed zeg :clap: :thumbup: .

Hier vordert het langzaam maar gestaag. Heb mijn kippenhok uitgebreid naar 10 kippen en heb nu 3 koeien ipv 2. Zit bijna in level 21 en ben bezig met quest 22 (15552 spinazie en 1008 eieren). Spaar het rustig want voor volgende quest moet ik asperges hebben en die heb ik nu nog toch nog niet. Heb nu zo’n 11000 spinazie dus nog maar 4000 te gaan. De eieren heb ik al wel.

@oessie wrote:

wauw patri jij gaat ook hard zeg… ik ben nog steeds aan het aalbessen, kan geen aalbes meer zien… naja ik moet er nog 15000 of zo…

Heb je hulp nodig?

Wil wel wat akkertjes voor je inzaaien hoor.

Je krijgt ze dan gewoon voor -25% van de marktwaarde.

:-*

lief van je wendy

maar is niet nodig hoor… ik moet namelijk nu heel veel bonbons… en dat duurt wel even eer ik die heb… zo kan ik mooi alvast voor die aalbessen en bloemkolen sparen… :thumbup:

hier komt het graan inmiddels mijn neus uit

moest 3 quest terug ook al zoveel graan hebben… met de receptjes gaat het wel iets sneller

hierna moet ik beginnen aan het mais… dus ben nog wel even zoet

heb eigenlijk nog niet gekeken naar de volgende quest

ga zo maar eens even spieken

Ik ben nu 28 coins verwijderd voor nog een jaar premium.

Als ik die dan heb, heb ik tot april 2012 premium.

Tegen die tijd zal ik wel klaar zijn met spelen toch? :think: :mrgreen:

Ik moet nu ruim 15 miljoen punten voor level 30.

Doe ongeveer 2 dagen over 1 miljoen punten dus de verwachting is dat ik over 1 maand bonbons kan gaan maken, eindelijk :dance:

wauw wat een hoog aantal punten :shock:

hier bijna klaar met mijn volgende quest

ik wil niets kopen want dan krijg je geen punten he dus dat doen we dan maar he

ik ben deze week vrij dus wat extra tijd als tygo op de psz of in bed ligt

hub werkt savonds dus ontspan zo een beetje

wendy ik benook druk coins aan het sparen voor mijn premium te verlengen…

en ik nader level 31 nog 1 miljoen punten of zo :dance:

Is er hier iemand geïnteresseerd in coins voor 100 aD onder de prijs van de markt?

Het gaat om een vaste klantactie, dus wel dagelijks of wekelijks coins afnemen.

stuur maar een igm naar Shaya81.

wendy ik niet hoor, ik heb bijna 210 coins voor weer een half jaar premiun, en ik doe dat nog even van lighttown zijn account :wink:

daar heb ik trouwens ales op de markt staan… vanaf vanavond doe ik die niet meer… heb er een dagtaak aan , aan al die accounts

ik ga straks endelijk een level stijgen :dance:

Fijn, ik mag 77000 aardbeien gaan verzamelen. En daarna bijna 15000 bosbessen. De honing heb ik gelukkig al voor de komende 2 quests :smiley:

Tikt wel lekker aan, ik kreeg net bijna 900000 punten voor de asperge/kaasquest! Heel binnenkort eindelijk naar level 26 :dance:

ja die aardbeienguest is vreselijk en die bosbessenook…

ben nu nog steeds bonbons aan het sparen… heb ook heel wat klantjes voor bonbons staan, maar ja wil nu eerst deze guest eens afronden…

daarna moetik 60000 aalbessen of zo :shock:

Had ik al verteld dat ik inmiddels in het bezit ben van premium totaan:

Premium geldig tot: 09.04.12, 00:20

:lol: :lol: :lol: wat een giller hè, nu moet ik wel blijven spelen.

Oh en nog 12.396.742 punten tot het volgende level.

level 30 dus :wink:

zo hey dan kan je nog wel even voort :shock: :mrgreen:

ik mag trouwens wel beginnen te sparen want mijn premium loopt ergens april of mei af

ik moet nog 3.000.000 ofzo tot volgend level

wendy hahaha ja dan moet je nog wel even blijven spelen ja…

ik heb net een half jaar erbij gedaan, heb nu tot 18 oktober… kan k nu eindelijk sparen voor andere dingen :thumbup:

guest 42 voltooid :dance:

guest 43 ook gedaan… nu bloemkolen verzamelen…