@Renate_Sch wrote:
:lol: :lol: JAAAAAAAAAAA :lol: :lol: heb mijn 210 coins bij elkaar gespaard :lol: :lol: .
Mijn maand-premium loopt morgenavond af dus kan ik het dan omzetten in een half jaar :lol: .
Gefeliciteerd!!! :thumbup:
@Renate_Sch wrote:
:lol: :lol: JAAAAAAAAAAA :lol: :lol: heb mijn 210 coins bij elkaar gespaard :lol: :lol: .
Mijn maand-premium loopt morgenavond af dus kan ik het dan omzetten in een half jaar :lol: .
Kan ik nu mijn geld eindelijk uitgeven aan nuttige dingen :mrgreen:
hoi meiden vanaf vandaag tot 6 januari zijn de oudjaars en nieuwjaars geschenken beschikbaar.
Ze zijn 10 coins per stuk, normaal vind ik het niet erg iedereen wat te sturen maar dat word met deze wat te gortig.
Ik heb Ilonka (crazymom) al gestuurd, moeten jullie zelf even afspreken met wie jullie de presentjes uitwisselen.
:-*
oja natuurlijk iedereen een hele fijne jaarwisseling!!!
Ik heb ze net verstuurd naar Kimmygirltje op server 1 en 2
Ik wens jullie ook allemaal een hele fijne jaarwisseling…
Had gehoopt dat de laatste dag van 2010 nog wat positiefs zou brengen, maar helaas
2011 wordt ons jaar…hoop ik…
Ah, balen meid. :hug: Hopen dat je vandaag toch een beetje van de jaarwisseling kan genieten.
En inderdaad 2011 gaat jullie jaar zijn! Ik duim, ik gun het jullie zo.
Ennuh, je hebt op beide servers de presentjes. Onze kasten zitten lekker vol :lol:
Meiden, voor allemaal een hele fijne jaarwisseling! Ennuh, voorzichtig zijn met vuurwerk
Ik ben er weer!
Allemaal bedankt voor de cadeautjes
Dames, fijne jaarwisseling!!!
hoi allemaal
ik schrijf niet zo actief hier maar zit nog we steeds in het spel…
hoe gaat het hier???
ook wil ik julie laten mee genieten van speciale aanbiedingen van mij :
ALLEEN VANDAAG GELDIG !!! OP=OP !!! (01-01-2011) update 17.54
Mooie ronde Opruimings prijzen !!!
Voorraad : Prijs:
680 Koolzaad 2.75
480 Honing 74.00
7500 Tomaat 1.75
6775 uien 2.10
2158 Spinazie 2.80
1294 aardappels 2.90
4414 asperges 7.30
959 courgette 2.00
4206 bosbessen 2.90
1519 framboos 3.20
2415 aalbes 2.90
1747 braam 3.20
OP=OP
er word geleverd door INDU op server 1
Ik heb wel interesse in de aardappels als die er nog zijn :mrgreen:
Ik dacht dat je je tuin had opgedoekt omdat je de vriendschap had verbroken op server 1
ik wist op een gegeven moment niet meer hoe wat waar en waar ik de tijd vandaan moet halen en heeft mijn pa een hele tijd mee gehopen maar ik ben bijna met hulpweer back on game
en aardappels sorry uitverkocht
Gelukkig nieuwjaar allemaal en dat al jullie wensen uit mogen komen!!!
fleurtje welkom terug… ik heb zoveel mogelijk je tuin bij kunnen houden… je gilde is wel erg streng hoor … als er nog 72 uur op de teller staat beginnen ze al beetje te drammen :silenced:
@oessie wrote:
fleurtje welkom terug… ik heb zoveel mogelijk je tuin bij kunnen houden… je gilde is wel erg streng hoor… als er nog 72 uur op de teller staat beginnen ze al beetje te drammen :silenced:
joepie k heb het 4e veld van boerderij 3 vrijgespeeld :lol:
Jeetje, wat goed! Ik ga nu sparen voor mijn 5de veld op mijn tweede boerderij!
Met de questen gaat het eindelijk ook weer vlot. Ik heb gisteren toch maar even 1000 eieren gekocht, het schoot maar niet op. Nu net de nieuwe quest in 1 keer kunnen afronden (wol en honing) en ik was al begonnen met asperges sparen dus quest 31 zal ook wel vlot gaan
Iedereen nog een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!!
Oes je gaat goed.
Ik geef veels te veel uit, eer ik dat bedrag bijelkaar heb bennen we weer een halfjaar verder ben ik bang :oops:
Is iedereen die een nieuw/oudjaars presentje wilde voorzien?
Zo niet stuur dan even een igm naar Shaya81 dan kijk ik even wat ik kan doen.
:-*
k ben voorzien shaya :thumbup:
en ik ben nu wel helemaal blut…dus snel weer wat sparen… zal ook evenwat meer aan gilde doneren… dat had ik even op laag pitje om dat veld te kunnen kopen
weer een level gestegen en 3 quest verder
dus gaat idd nu wat sneller … zeker met die receptjes :lol:
Lvl 28: Schaaps-Chef :dance:
Op server 2 ben ik net een level gestegen :dance:
Nog 23.700.838 :shock: punten tot het volgende level.
crazymom wat ben jij al ver met je guests zeg :shock:
ik ben met guest 41 bezig, moet bonbons, maar mijn klantjes willen die ook allemaal… ondertussen ben ik alvast druk aalbessen aan het verzamelen…