renate, ja, die kun je dan nog gewoon draaien in de molen. Ze zijn vanaf dan enkel niet meer te koop.
Patripiex, je gaat ook lekker met het sparen voor je questen :thumbup: En het upgraden van je akkers is zeker een goede investering :thumbup:
oessie: je bent bijna bij het nieuwe veld :dance:
mandy, vreemd dat je niet kan stemmen, maar wel de poluitslagen kunt zien. Sta je dan wel ingelogd? Want als ik niet sta ingelogd, zie ik wel de uitslag en als ik ingelogd sta, kan ik stemmen (nu niet meer, ik heb al gestemd )
Er komt weer bijna een nieuw geschenk aan :dance:
Ik had me geregistreerd en ingelogt…en toch lukte het niet…
Vandaag nog een keer geprobeerd en het is inmiddels gelukt…mijn stem heb je binnen…succes nog even!
Ik heb de mails over de kerststerren niet meer,maar weet iemand hoe lang dit loopt? Moet er nog 1000 tot de diamanten…wil ik wel proberen,maar als ze na december niet meer gelden,dan ga ik er niet eens aan beginnen…
Op Farmpedia e.d. staat ook geen looptijd…als iemand het weet,thanks!
Bedankt voor je antwoord. Dan sla ik nog even wat recepten in
Heb je al nagerekend wat het kost om dit recept te draaien?
Misschien kan je het anders beter kopen op de markt.
Eieren kosten op de markt tussen de 13 en 14 zD. Dat recept kost 1650 voor 180 eieren dus scheelt me zo’n 700 zD. Wel de moeite waard vind ik. Heb zelf nog maar 2 kippen dus die produktie gaat nog niet zo hard.
Ik heb de mails over de kerststerren niet meer,maar weet iemand hoe lang dit loopt? Moet er nog 1000 tot de diamanten…wil ik wel proberen,maar als ze na december niet meer gelden,dan ga ik er niet eens aan beginnen…
Ga nu geld sparen voor vuurwerk!!!
Ik heb die mails ook niet meer. Ik dacht alleen december, maar weet het niet zeker :think: .
Eieren kosten op de markt tussen de 13 en 14 zD. Dat recept kost 1650 voor 180 eieren dus scheelt me zo’n 700 zD. Wel de moeite waard vind ik. Heb zelf nog maar 2 kippen dus die produktie gaat nog niet zo hard.
Maar bedankt voor het meedenken!
Je moet niet vergeten dat je ook nog je producten erbij op moet tellen.
Dus:
1058 komkommers á 0,52 = 550,16
382 aardbeien á 1,44 = 550,08
500 mais á 1,10 = 550
recept 1650
Totaal uitgegeven 3300,24 voor 180 eieren
Dus voor 1 ei betaal je dan 18,33 als je het via een recept doet
Maar bedankt voor het meedenken!
Je moet niet vergeten dat je ook nog je producten erbij op moet tellen.
Dus:
1058 komkommers á 0,52 = 550,16
382 aardbeien á 1,44 = 550,08
500 mais á 1,10 = 550
recept 1650
Totaal uitgegeven 3300,24 voor 180 eieren
Dus voor 1 ei betaal je dan 18,33 als je het via een recept doet
Oeps!!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Helemaal niet aan gedacht om die produkten erbij op te tellen :doh: :doh: :doh: :doh:
. Ik had vandaag gelukkig nog geen geld uitgegeven aan zo’n recept dus dat gaan we ook maar niet meer doen dan 8) .
Ik heb die mails ook niet meer. Ik dacht alleen december, maar weet het niet zeker :think: .
De actie liep door tot in het nieuwe jaar. Er is nog geen datum bekend wanneer hij is afgelopen, maar 1000 sterren heb je toch wel redelijk snel binnen met een recept voor de verdubbelaar.
Renate: zo’n recept is alleen interessant als je zelf de producten(deels) ervoor kweek, anders (nog) niet. Zodra de prijs op de markt weer gaat stijgen, is het handig.
oessie: ik draai precies dezelfde recepten elke keer :mrgreen: Af en toe gooi ik er eens een ander door, maar honing en krachtvisvoer zijn de hoofdmoot hier.
Nog meer mensen last met MFF vanochtend. Hij blijft het inlogscherm laden, en als ie inlogt gaat het traag.
Patricia, ik wilde je gister nog mailen maar heb je emailadres niet meer. (staat nog op mijn oude laptop ) Zou je die even kunnen pben want via pb’s op MFF schiet het niet echt op
De actie liep door tot in het nieuwe jaar. Er is nog geen datum bekend wanneer hij is afgelopen, maar 1000 sterren heb je toch wel redelijk snel binnen met een recept voor de verdubbelaar.
Renate: zo’n recept is alleen interessant als je zelf de producten(deels) ervoor kweek, anders (nog) niet. Zodra de prijs op de markt weer gaat stijgen, is het handig.
oessie: ik draai precies dezelfde recepten elke keer :mrgreen: Af en toe gooi ik er eens een ander door, maar honing en krachtvisvoer zijn de hoofdmoot hier.
Thanks! Ik ga er gewoon voor…nog 900 te gaan.
Maar recept verdubbelaar was dacht tot 26-12 verkrijgbaar…heb er 2 gebruikt,maar is nu niet meer beschikbaar…
Ik ga wel even kijken…
Trouwens…grappig om die berekening eens te zien wat een recept je kost…die van 180 eieren heb ik dus wel gedaan…zou het nu niet meer doen,maar heb ook zelf genoeg kippen nu…
kimmygirl: Ik heb nergens last van gehad, kon er gewoon normaal inkomen. En ik geef je gelijk met die bolletjes wol. 1000 is erg veel voor een gouden plak in je vitrine.
Mandy: Meestal als ze een datum weten, krijg je er nog wel een bericht van. En dan heb je nog wel een paar dagen voordat zo’n actie is afgelopen. Jammer dat je geen recept meer heb en dat ze niet te verhandelen zijn, want ik heb er nog wel.
Ik had me een beetje vergist in die opbrengst van de appels, je krijgt er wel per oogst 9, maar je heb ook maar 30 velden natuurlijk :?
En die vissen, die vreten me arm :shifty: visvoer wordt steeds duurder :shifty:
ja ik baal ook van dat visvoer… want kan ze zelf wel maken, maar dan moet ik hem wel haast dag en nacht aan hebben staan… en wil ook wel eens andere receptjes gebruiken :?