snelle jelle
devolgende is die spinazie toch, die heb ik bijna compleet…
vindookwel fijn dat ik weer verder met die guesten kan…ook leuk dat je nu een recept hebt in de mallemolen voor bolletjes wol :thumbup:
Ja, nou, ik heb morgen de bloemkool klaar voor quest 44, en dan staan ook nog eens alle producten t/m quest 46 klaar op contract, met uitzondering van de bonbons :oops: En als morgen de bloemkool klaar is, ga ik verder sparen met appels, want die komen daarna :shifty:
Was best balen, een aantal levels vaststaan, maar heb nu wel alles zelf bijelkaar gespaard (behalve de graan natuurlijk
)
Dames vergeet niet te stemmen alsjeblieft op mij.
Ik heb pas 2 stemmen, die vanmezelf en Ilonka.
Ik kan er een maand premium mee winnen dus alstjeblieft even stemmen.
:-*
**** Edit beheer stemoproep verwijderd
tuintje 05 is van mij.
ik kan niet stemmen wendy, snap er niets van, maar mijn gegevens op het forum zijn niet juist :eh:
Ik kon ook niet stemmen…kreeg meteen de poll uitslag…zal het vanavond nog eens proberen door zelf in te loggen…
vandaag quest 24 afgemaakt
25 en 26 kan ik ook zo inleveren heb honing en melk zat en wol heb ik gekocht
ga nu sparen voor 27… weer een zooitje graan en mais dus kan weer ff sparen… heb ook alweer een draai aan de malle molen gegeven voor een receptje voor extra graan
ben ook aardig op weg om weer te levelen dus we gaan weer lekker 8)
@oessie wrote:
ik kan niet stemmen wendy, snap er niets van, maar mijn gegevens op het forum zijn niet juist :eh:
Heb net geregistreerd op het forum…zie nergens stemknoppen…alleen uitslagen…heb alle topics geopend…helaas dus.
Jullie gaan lekker allemaal :thumbup: .
Hier nog steeds hard aan het sparen voor half jaar premium. Heb nu 194 coins dus nog “maar” 16 te gaan. Kan ik daarna eindelijk wat geld aan de boerderij besteden . Mijn premium voor een maand loopt oudejaarsavond af. Hoop die 16 voor die tijd te halen en anders maar paar dagen even zonder premium om de laatste bij elkaar te sprokkelen.
Coins zijn ook zo vreselijk duur :naughty: .
Ik ben nu alles aan het sparen tot en met quest 50. Ben al een heel eind, kost echt veel geld want ik moet al de melk en eieren kopen omdat ik zelf alleen maar schapen, bijen en bolletjes wol heb en ik koop alleen beneden een bepaald bedrag . Aalbessen ben ik op de helft, de rest van de groentes heb ik al. Als ik daarmee klaar ben ga ik weer sparen voor een extra veld :mrgreen:
Aan de ene kant jammer dat je zolang moet wachten totdat je verder kan met de questen maar nu heb ik wel alles straks klaar en hoef ik voorlopig niets meer te sparen (buiten de appels om) en kan ik iedere dag een quest afronden.
Nog maar 5.853.061 punten op server 1 en 3.001.521 punten op server 2 tot level 28 :lol: .
patripiex wat goed zeg dat je ook al zoveel in het voren hebt gewerkt…
mijn streven is nu eerst nog een veld vrijspelen voor een akker,en dan ga ik mij op de guests storten…
ik kan morgen wel guest 39 afronden… daarna ook maar eens aalbessen gaan sparen…
Oessie die aalbessen zijn vervelend, ik heb liever 12 uur durige ipv deze want nu verschuifd hij steeds. Ik kan alleen net voor mijn werk er even op en na mijn werk. Ik probeer dan ook altijd dat het klaar is om 8 uur 's ochtends. Nu weet ik dat mijn baas er morgen niet is dus kan ik tussendoor online anders had ik er geen aalbessen meer in kunnen zetten voor vannacht
k heb mijn akkers geupgraded en dan duren ze 12 uur, dus dat komt precies vaak mooi uit…
maar eerst sparen voor 4e veld van boerderij 3… daarna ga ik me focussen op de guests :thumbup:
Oh, dat zou wel een mooie reden zijn om mijn akkers uptegraden.
Ik moet nog veld 6 van boerderij 2 en van boerderij 3 heb ik nog maar 1 veld dus heb nog genoeg te sparen. Dat ga ik doen als ik de laatste eieren en melk binnen heb voor mijn questen.
@Patripiex wrote:
Oessie die aalbessen zijn vervelend, ik heb liever 12 uur durige ipv deze want nu verschuifd hij steeds. Ik kan alleen net voor mijn werk er even op en na mijn werk. Ik probeer dan ook altijd dat het klaar is om 8 uur 's ochtends. Nu weet ik dat mijn baas er morgen niet is dus kan ik tussendoor online anders had ik er geen aalbessen meer in kunnen zetten voor vannacht![]()
Aangezien ik de laatste tijd toch weer om 6.00 naast mijn bedje sta wil ik 's morgens wel voor je wisselen hoor

Vraagje:
Je kunt nog tot 31-12 een recept kopen voor eieren. Kun je deze nog wel maken na 31-12? Weet iemand dat. Want als dat zo is dan koop ik nog een paar van die recepten
renate, ja, die kun je dan nog gewoon draaien in de molen. Ze zijn vanaf dan enkel niet meer te koop.
Patripiex, je gaat ook lekker met het sparen voor je questen :thumbup: En het upgraden van je akkers is zeker een goede investering :thumbup:
oessie: je bent bijna bij het nieuwe veld :dance:
mandy, vreemd dat je niet kan stemmen, maar wel de poluitslagen kunt zien. Sta je dan wel ingelogd? Want als ik niet sta ingelogd, zie ik wel de uitslag en als ik ingelogd sta, kan ik stemmen (nu niet meer, ik heb al gestemd )
Er komt weer bijna een nieuw geschenk aan :dance:
Bedankt voor je antwoord. Dan sla ik nog even wat recepten in
ja nog een goede 150000 en dan heb ik dat veld vrijgespeeld… ik heb ook guest 39 afgerond net
echt ideaal dat recept voor bolletjes wol…
guest 40 kan ik morgen ook gelijk afronden, en dan nu even flink aalbessen in slaan
@Renate_Sch wrote:
Bedankt voor je antwoord. Dan sla ik nog even wat recepten in![]()
Heb je al nagerekend wat het kost om dit recept te draaien?
Misschien kan je het anders beter kopen op de markt.
@Kimmygirl wrote:
Aangezien ik de laatste tijd toch weer om 6.00 naast mijn bedje sta wil ik 's morgens wel voor je wisselen hoorHad net gekeken voor je maar ze moeten nog 2 uur
![]()
Lief van je, ik zet er nu weer aalbessen in die dus over 13 uur klaar zijn, wil jij er dan weer nieuwe inzetten morgenochtend?
Ik zal weer 's avonds voordat ik naar bed ga in jullie tuintjes kijken…
Zullen wij die champagneglazen met elkaar ruilen vrijdag???