Mutsy spider ervaringen gevraagd/Nieuwe vraag op 9-5-'10 ;-)

I know, de mutsy kan ik online voor 169 krijgen… scheelt dus geen 50, maar 30 euro… Ik vind de Nuno erg leuk… vooral die gele uitvoering… Maar de Mutsy is er ook in het paars en dat vind ik ook wel weer gaaf… :angel:

Geen mutsy ervaringen dus?

Ik ben uiteindelijk voor de wendbaarheid gezwicht :inlove:



De spider vind ik er mooier uitzien maar ben nu ik er een eind mee heb gelopen erg blij met mn NUNA :inlove:



En denk uiteindelijk dat Lianne ook fijner zit in de NUNA

Ik denk idd dat je het wel kunt vergelijken met de Mutsy, maar ik weet wel dat de mutsy niet helemaal rechtop kan. Juul heeft in de mutsy gezeten, maar hij zat helemaal achterover. Ik vond het voor hem niet prettig.

ik heb die nuna ook :inlove:



Heb de voetenzak er ook nog bij besteld

Dat vind ik inderdaad ook wel belangrijk., dat ze er rechtop in zitten kan…

Het enige nadeel van de Nuna is het boodschappenmandje, het is errug klein. Ik heb een boodschappennetje aangeschaft en een Mommy-hook (een haak die je aan de duwstang kan hangen, hier kan je tassen aanhangen).

Dat is bij de meeste buggy’s zo… Ik heb nu een mega mand, dus die ga ik sowieso vreselijk missen…

Ik heb ook nog een topmark, daar past nog enigzins een handtasje in, maar deze mand kan niks in. De opening is veel te klein, en de regenhoes is erg lomp dus als die er al (met moeite) in gepropt zit, dan zit ie vol.

Oja, je kunt er ook een muskietennet bij kopen. En deze buggy is heerlijk op de fiets omdat hij helemaal achter de fiets hangt, heb je het gewicht niet aan een kant. Ik ging eerder nooit naar de stad met die topmark op de fiets. Nu fiets ik heerlijk met 2 kids, buggy en fietstassen volgeladen. :mrgreen:

Ik gebruik deze niet op mn fiets :oops:



Maar dat klopt wel dat het mandje erg klein is.

Maar ik had ook een waardeloos mandje dus ik mis dat weer niet :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Man hakt knoop door… Hij wil de mutsie niet want hij wil geen driewieler…

@~Marion~ wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Man hakt knoop door… Hij wil de mutsie niet want hij wil geen driewieler…




Nou als DE man dan ook de NUNA betaald :wink:

Haha… DE vrouw gaar hier over de cash… ik neem de gele… Maar wil eigenlijk wel eerst mijn oude wagen zien te verkopen… Dan hebben we de helft al voor elkaar… :angel:

Hier ook eerst mn wandelwagen verkocht, heb zelfs winst :wink:

Dar zal bij die van mij niet gebeuren! Die mag voor een kippe prijsje weg…

Mijn wandelwagen is voor 500 weg gegaan maar zat ook nog garantie op :wink:

Je zal er geen spijt van krijgen…



Het liefst verkoop ik de Mutsy kinderwagen ook en koop er nog een Nuna bij, maar ik ga vaak alleen met 2 kids weg, dus vind het mee-rij-plankje nog wel erg makkelijk…

hier sinds de mama mazzel dagen bezitter van een Quinny Zapp en ben er nu al helemaal blij mee :smiley: En onze jongste zit er ook heeeerlijk in.

Vanmorgen zette ik hem in de wandelwagen om richting school te gaan werd hij boos ‘die die die’ roepend tegen de Zapp :mrgreen:



Heb (nog?) geen fietsbeugel, maar heb hem laatst in het achterzitje gezet en dat ging ook prima, al was ik wel bang dat die eruit zou kletteren ondanks het slot dat ik er omheen had gewikkeld (maar die constructie kan natuurlijk niet als de middelste ook mee is, maar voor even alleen met de kleine man is het ideaal).



Was dus even de stad in en wooooei ik kon voor het eerst sinds jaren fatsoenlijk door de kruidvat haha. Met de gewone buggy had ik toch echt 2 handen nodig (en de wandelwagen is daar altijd te breed door al die extra mandjes, kratjes en dozen die ze overal neerplempen) en dat werkt nog net niet in zo’n winkel… en de Zapp met 1 vinger door de winkel sturend, mandje aan de andere arm. Waar een mama al niet blij van kan worden :lol:

wij hebben ook lang getwijfeld tussen de mutsy spider en de nuna, ik vond de nuna te duur. Maar we zijn gezwicht voor de wendbaarheid en het opklappen van de nuna. Ben er super blij mee. Maar dat komt misschien ook omdat we m super goedkoop hebben gekocht, foutje van de cassiere :oops:

@visje79 wrote:

wij hebben ook lang getwijfeld tussen de mutsy spider en de nuna, ik vond de nuna te duur. Maar we zijn gezwicht voor de wendbaarheid en het opklappen van de nuna. Ben er super blij mee. Maar dat komt misschien ook omdat we m super goedkoop hebben gekocht, foutje van de cassiere :oops:




vertel vertel waar moeten we heen voor een goedkope nuna? :lol: