Mutsy spider ervaringen gevraagd/Nieuwe vraag op 9-5-'10 ;-)

oh mama marije, je moet echt snel de bike carrier erbij halen hoor… ideaal… hang de zapp er zo aan. :thumbup:



Nou fiets ik dus echt veel en de zapp hangt er wel eens zo de hele dag aan, mijn fiets blijft ook prima geparkeert staan met dat ding eraan en dan ben ik soms te lui hem eraf te halen.

Iets wat me met geen enkele andere buggy aan de fiets ooit lukte… dan lag mijn fiets gewoon om… :shifty:



ben ook echt een zapp fanaat… vind de Nuna dan ook lelijk eerlijk gezegd :oops:

De quinny senzz lijkt me ook super,die lijkt me voor jou (marion) ook wel heel ideaal :inlove:

@Cell wrote:

oh mama marije, je moet echt snel de bike carrier erbij halen hoor… ideaal… hang de zapp er zo aan. :thumbup:



Nou fiets ik dus echt veel en de zapp hangt er wel eens zo de hele dag aan, mijn fiets blijft ook prima geparkeert staan met dat ding eraan en dan ben ik soms te lui hem eraf te halen.

Iets wat me met geen enkele andere buggy aan de fiets ooit lukte… dan lag mijn fiets gewoon om… :shifty:



ben ook echt een zapp fanaat… vind de Nuna dan ook lelijk eerlijk gezegd :oops:

De quinny senzz lijkt me ook super,die lijkt me voor jou (marion) ook wel heel ideaal :inlove:




Hij lijkt me idd ook wel handig hoor… maar dan ben ik denk ik de fietstassen kwijt? :think: Tenminste als ik de plaatjes zie…

ik heb 1 fietstas, zo een pakaf tas… gaat nog best wat in eigelijk.

Dus het is te doen hoor :wink:

@Cell wrote:

ik heb 1 fietstas, zo een pakaf tas… gaat nog best wat in eigelijk.

Dus het is te doen hoor :wink:




Ga er over nadenken hihi.

Want heb nu dus dubbele fietstassen…en das ook wel lekker (zeker als ik boodschappen met alleen de jongste doe… stouw ik fietstassen en achterzitje compleet vol :lol: )

tja zeg als nieuwbakken zapp fan moet je er wel WAT voor over hebben he :snooty: :mrgreen:



Ik wil nog graag zo’n bakkersrek op mijn fiets, met zo’n krat.

Ding is toch al een slagschip volgens manlief, dus dan kan dat er ook nog wel bij :angel:

haha ja dat wil ik idd ook wel… man wat kan je dan een zooi meeslepen :mrgreen: Dan kan die enkele fietstas ook wel wegblijven.



Maar lijkt me dan weer niet zo lekker met een voorzitje… alhoewel ik verschillen zie per fiets. Soms zie je mensen met rek + zitje en dan zitten de kindjes prima en de voeten netjes in de bakjes, maar zag er zaterdag eentje daar paste het rek alleen als de bakjes van het zitje eraf waren en dan die kinderbeentjes beetje tegen het rek aangevouwen :shock:



Duik zo eerst een MP op of die bike carriers ook 2e hands worden aangeboden… ikke hou wel van koopjes :stuck_out_tongue:

ik heb al een zadeltje… Mies is van augustus 2008 maar vind het geweldig. Hij is dan ook wel vrij lang, al 94 cm. Maar hij zit tussen mijn armen, tegen mijn buik zeg maar, voeten netjes op de steuntjes met klittenband en ik heb ruimte zat voor een bakkersrek.

Er komt bij mij ook geen stoeltje meer op, bij komend beebje gebruik ik een fietskar tot circa 16 maanden en dan zetten we haar achterop. Zodra ook zij lang genoeg is en rustig blijft zitten, kan zij ook op t zadeltje.

die dingen vind ik zooooo eng :oops: :oops: :oops:

Maar als dat bij jullie goed gaat… dan zou ik ook gewoon dat bakkersrek erop knallen :lol:

de baby dump is een erg fijne winkel :lol:

Eng?



Wat is er eng aan dan?

Je armen op het stuur fungeren als omheining voor je kind, de voetjes zitten netjes met klittenband vast aan de steuntjes en het zadeltje heeft een klein relinkje achterop waardoor ze niet naar achter kunnen glijden.

Ze zitten ook wat lager dan met t stoeltje, dus ik vind het juist veel fijner.

Mies vind het in elk geval helemaal geweldig! Die kijkt echt vies als hij bij papa in het stoeltje moet of als ik er 2 op de fiets heb, hij ineens weer achterop moet :lol:

De senzz lijkt me ook geweldig, maar die is écht ver boven ons budget… Ik ga met de Nuna er al overheen…