Mutsy spider ervaringen gevraagd/Nieuwe vraag op 9-5-'10 ;-)

Hallo,



Ik zit nog steeds met het ik-wil-een-buggy-kopen-maar-weet-niet-welke probleem :roll: :roll:



Nu vroeg ik me af wie er een Mutsy Spider heeft of gehad en wat je ervan vond, het lijkt mij dus de beste (lekker klein in te klappen want we hebben nogal weinig ruimte in onze auto en de andere buggy’s zijn allemaal zo lang nog als ze ingeklapt zijn :roll: ) alleen zit er weer een klein mandje onder :roll: , dus weer en groot nadeel voor mij, want ik vind dat ook erg irritant bij de buzz dat het mandje zo klein en onpraktisch is (ga regelmatig lopend naar de winkel dus gebruik ik het mandje wel vaak) :think: :think:



Wie heeft er goede buggy-tips voor mij?? :shifty: :shifty:

Niemand?? :shifty: :shifty:

Ik heb hem gezien gister bij de Prenatal, ik vond hem erg mooi.

Toch heb ik gekozen voor de Maclaren Quest sport, omdat ik hem net wat fijner vond rijden en ik die eigenlijk stiekem ook wel erg mooi vond. Ik heb de grijs/ roze…

Ben je er al uit wat je wilt doen? :-*

Nee nog niet, ga toch eerst ff “proefrijden” :mrgreen: en dan kijken welke het makkelijkste in en uitklapt, ik ben meestal zo’n sukkel daarin !! :shifty: :shifty:

Ik heb geen ervaring met de spider maar ik heb begrepen dat hij niet aan een fiets te hangen is. Hij is best wel lomp als hij is ingeklapt. Je kunt hem in een tas op je rug doen… Maar ik weet niet of dat zo makkelijk is… :think: …

Ik vond hem zelf ook super eruit zien, ook omdat ik bij die wagen niet met mijn voeten tegen de wagen stamp. Ik heb uit eindlijk toch gekozen voor een goedkopere kinderwagen (Topmark). Ik ben me af gaan vragen wanneer ik die kinderwagen ga gebruiken… Alleen als ik met de fiets weg ga. Ik vind het zonde om er zoveel geld aan uit te geven…



Maar ik denk dat je voor je zelf duidlijk moet hebben wanneer en waarvoor je die wagen het meest gaat gebruiken…

Ga een middagje rijden in een babyzaak. Succes!!

Ja das waar,maar ik fiets dus nooit (heb er niet eens een :oops: ) dus dat valt al af, hij moet juist zo klein en compact mogelijk zijn ivm weinig ruimte in de auto, daarom koop ik een buggy want als ik de wandelwagen van de buzz mee moet nemen kan ik niet eens de boodschappen kwijt :?

Ik vind de spider helemaal super, heb zelf de Zapp omdat ik die zo nodig dan mee op de fiets kon nemen leek me zo makkelijk toe :roll: . Nou heb hem nog nooit op de fiets gehad haha dus daarom had ik hem dus niet hoeven te kopen…

Als ik dat voor die tijd had geweten dan had ik de spider gekocht :wink:

Hier ook een spider gekocht laatst…had een zapp overgekocht maar die beviel me dus niets voor zo’n kleintje…heb deze weer verkocht :oops: en een mutsy spider gekocht…hij kan idd op de rug maar het dit heb is volgens mij niet ideaal…maar dan loop ik wel hoor…naar de stad…ik vind hem dus super…

Ik ben ook aan het kijken voor een goede buggy (heb er namelijk al een paar versleten hier…oeps)





Twijfel tussen de Zapp en de Spider.



Nadeel van de Zapp vind ik dat de rugleuning niet naar acher kan.



Weet iemand of de maxicosi ook op de SPIDER kan???

Op de site van Mutsy zie je alleen het gebruik van hun autostoeltje en dan blijft de hele zitting erop zitten…(dat ziet er niet uit…sorry)



Weet iemand of die zitting er ook af kan???

Ik ga volgende week kijken dan kan ik je er meer over vertellen :mrgreen:

@juulisjuul wrote:

Ik ga volgende week kijken dan kan ik je er meer over vertellen :mrgreen:






:thumbup:

ik ben benuwd ik wil ook een spider gaan aanschaffen ik lees mee :inlove:

Wij hebben de Mutsy spider nu ruim 1 jaar in gebruik en hij bevalt super :thumbup:

hallo, ik lees ook even mee! ik ben ook aan het twijfelen tussen de Quinny zapp en de Mutsy spider!

Het lijkt mij zo handig dat de maxi cosi er ook op kan! dan kan bij de Quinny zowiezo, maar bij de Mutsy begreep ik dat alleen het autostoeltje van de mutsy er op kan! Maar de Quinny zapp heeft weer geen slaapstand op de buggy en die zit wel weer op de Mutsy…zucht…

iemand ervaringen oid???

Ik zou persoonlijk voor de Mutsy gaan aangezien de Zapp geen ligstand heeft :wink:



Minniemouse: De maxi-cosi kan NIET op de Mutsy en de zitting kan er ook NIET af als het stoeltje erop zit, ook vind ik een nadeel dar ie als ie ingeklapt is, je hem niet vast kan zetten, dus “klappert” ie, en bij het op de grond leggen, wat weleens moet gebeuren ligt de bekleding dus op de grond, dat vind ik dus ook een nadeel :thumbdown: Ook vind ik het boodschappenmandje erg klein :thumbdown:



Heb hem dus niet gekocht, ik had nog een "simpele"buggy van prenatal en heb daar een voetenzak en een boodschappennetje bij gekocht, ik doe het er wel zolang mee.

JULIA, dank je voor je onderzoek :mrgreen:





Ik was er al bang voor dat de MC niet zou passen…



Ik vind het persoonlijk geen gezicht als je met zo’'n autostoel op een in ligstand opengeklapte buggy loopt…(het oog wil ook wat toch!! haha)



Denk dat wij dan toch voor de zapp moeten gaan…ik moet iets hebben en weet anders echt niets…



(ik heb uiteraard wel een grote wagen waar de MC op kan, maar die kan ik niet meenemen in de fietskar en heb geen zin om 1,5 uur te lopen voor een half brood en een plakkie kaas :shifty: )

Tja wat zal ik zeggen, de Zapp lijkt me gewoon ideaal voor “ff snel” Dus als we een andere kopen ga ik denk ik toch ook voor de Zapp, enne ideaal dat de MC erop kan, verder hebben wij de BUZZ wandelwagen ook nog hoor voor de “lange” wandelingen (bijv.dierentuin of dagje uit)

Voor hier naar Appie te lopen of het zwembad enzo neem ik gewoon de prenatal-buggy mee :thumbup:



Probleem opgelost toch?

Heb een buggy :dance: :dance: :dance: Het is niet de spider geworden maar toch best een leuke voor weinig bij een abbo op het tijdschrift Kinderen :mrgreen:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2281968#2281968

Hallo,



Ik heb zelf musty spider zes maanden in bezit gehad. Het is een super wagen, rijd echt veel beter dan de Zapp (mijn ouders hebben de zapp voor het oppassen).

De wielen van de spider maken minder geluid op stoeptegels dan de zapp.Alleen heeft de spider ook nadelen:

kan geen MC op, en de wagen is ingevouwen niet zo compact als de zapp. Verder is de spider zwaar!! Ik ben zelf pas geopereerd aan Hernia en heb een zwakke rug dus het tillen van de spider lukte helaas niet meer.

Ik ben dus gewoon weer mijn bugaboo gaan gebruiken (die volgens mij lichter is dan de spider)…



Succes met je keuze…

:oops: zie nu pas dat je al een keuze hebt gemaakt :smiley: !