Mutsy spider ervaringen gevraagd/Nieuwe vraag op 9-5-'10 ;-)

@Hannah25 wrote:

:oops: zie nu pas dat je al een keuze hebt gemaakt :smiley: !




Hahahahah tja die nadelen daar kwam ik in de winkel dus ook achter, jammer want het is een leuke wagen om te zien !!

@juulisjuul wrote:

@Hannah25 wrote:
:oops: zie nu pas dat je al een keuze hebt gemaakt :smiley: !




Hahahahah tja die nadelen daar kwam ik in de winkel dus ook achter, jammer want het is een leuke wagen om te zien !!




Dat vonden wij ook, daarom hebben we de wagen ook gekocht…maar nu weer verkocht :smiley:

Hallooootjes!



ik heb ook even een vraag over deze wagen.



Momenteel hebben wij onze fijne ouwe quinny freestyle 4xl (jjaaaaa. das een ouwetje) nog. Maar eigenlijk wil ik onze grote, lompe wagen verkopen en dan een luxere buggy kopen. Ik wil dus echt iets dat tussen een gewone wagen en een paraplu buggy in zit. Ik wil dus ook een wagen náást de paraplu buggy die ik op de fiets meeneem.



Ik zit dus ook sterk aan de mutsy spider te denken. Is deze wagen geschikt waarrvoor ik hem wil?

Als je goede buggy wil die ook op de fiets kan, raad ik de NUNA buggy aan. Die is geweldig!

Nee, hoeft niet mee op de fiets, daar gebruik ik dan een gewone paraplu byggy voor.

Ik heb erg getwijfeld tussen de spider en de NUNA, ik ben uiteindelijk voor de NUNA gegaan. Rijd fijner, heeft als enige buggy lagers in de wielen.

Zitgedeelte is meer wandelwagenidee dan buggy en bij de spider vond ik het zitgedeelte niet optimaal.





Hier sinds gisteren de NUNA in gebruik en ik zweer erbij :inlove:



Maar je wilde geloof ik de voordelen horen van de spider :oops:

Hihi… nee hoor… ik zit alleen even met het feit dat ik persé wil dat de buggy ook plat(ter) kan voor als Marijn een keertje in slaap valt… En de Nuna kan dat niet…

nee dat klopt, de nuna kan maar op 2 standen.

Vergelijkbaar met slaapstand van de MC priori.

De Nuna stuurt geweldig, is makkelijk in-uit klapbaar, het zit-lig gedeelte werkt met 2 ritsen aan de zijkanten van de rugleuning.

Ik weet zeker dat er niet 1 buggy beter/prettiger rijdt dan de Nuna.

@Moosje wrote:

De Nuna stuurt geweldig, is makkelijk in-uit klapbaar, het zit-lig gedeelte werkt met 2 ritsen aan de zijkanten van de rugleuning.

Ik weet zeker dat er niet 1 buggy beter/prettiger rijdt dan de Nuna.




Klopt… ik vind hem zelfs fijner rijden dan mijn mutsy slider.

Nu heb jij het over een zit/lig gedeelte, maar in hoeverre is lig ook daadwerkelijk lig?

en… is de duwstang ook in hoogte verstelbaar?

Dat lig is een kiepstandje, al moet ik wel zeggen dat ik heb nog niet gebruikt heb in ligstand… dus voor mij is het wat lastig oordelen.



Je hebt 2 ritsen en die gaan open en de rugleuning kiept dan wat naar achter.

@~Marion~ wrote:

en… is de duwstang ook in hoogte verstelbaar?






JAAAAA daarom vielen er bij mij al een boel modellen af.



daarom was de keus dus ook hier of de spider of de NUNA

De duwstang is in hoogte verstelbaar.

Het liggedeelte vind ik genoeg, Juul en Imme liggen vergenoeg achterover om er lekker in te kunnen slapen. Hij kan niet helemaal plat. Ik zal er een foto van maken.

De mutsy kan namelijk ook niet helemaal plat:

@Moosje wrote:

De duwstang is in hoogte verstelbaar.

Het liggedeelte vind ik genoeg, Juul en Imme liggen vergenoeg achterover om er lekker in te kunnen slapen. Hij kan niet helemaal plat. Ik zal er een foto van maken.




Graag!

Dan denk ik dat ze elkaar niet veel maken :think:

ok., dan is de nuna nog wel een optie… Hoewel hij 50 euro duurder is dan de mutsie… (en ik mijn eigen wagen nog niet heb verkocht…)

Ik heb de nuna online gescoort voor 199,=