Mooiste van 2007 is

Het kunnen genieten van Nancy en mijn vriend.

Dieptepunten waren er zat:

5 x wondroos

nierbekkenonsteking

miskramen

en nog meer medische ellende, wat dat betreft hoop ik dat 2008 beter wordt!

Het feit dat ik de kerstdagen kan genieten van mijn man en twee geweldig lieve kindertjes.

Verder maar snel weer vergeten hoor

het feit dat we samen hebben besloten om voor pleegzorg en adoptie te gaan…maar ook verder gaan met het proberen spontaan zwanger te raken…alles tegelijkertijd dus…een stap naar de toekomst. :inlove: :thumbup:

Ik denk dat 2007 het meest bizarre jaar is wat ik ooit heb meegemaakt!



Meerdere hoogtepunten en diepte punten.



Hoogtepunten:



Sienna haar geboorte

Mijn neefje zijn geboorte

Trouwerij van mijn schoonzus

Trouwerij van mijn zus



Dieptepunten:



Overlijden van mijn opa

Overlijden van een kennis van vroeger (zelfmoord)

Te horen gekregen dat een jeugdvriend van mij binnenkort overlijd aan leukemie…



Dus mijn emoties zijn alle kanten opgeschoten dit jaar!

2x een positieve zwangerschapstest in 1 jaar tijd.

Een heel mooi zoontje gekregen, helaas weer moeten laten gaan… Maar het gevoel van dat wondertje in mijn buik zal ik nooit vergeten. Dat was echt mooi. :slight_smile:

De geboorte van Jayden :inlove:



En dat mijn vader hier is geweest sinds 4 jaar !!

de geboorte van ilona, voor de verderest geen fijn jaar, ilona was het enige lichtpuntje :inlove:



gr mel

Dat ik nog steeds ‘schoon’ ben, dat mijn mannetje voor ons gevochten en gewonnen heeft! En mijn twee bronnen van geluk. Het beste dat ik in mijn leven heb gepresteerd, mijn sterkste én mijn zwakste punt: Sascha en Senna… Verder mijn grote, grote, lieve vriendinnetje D. In haar ellende blijft ze een grote liefde voor me…



Mijn pappie en mammie… Ik hou zo veel van ze…



Ik heb een rotjaar gehad, relatie en financiele problemen, maar door deze kanjers hebben we het allemaal weer ‘overleefd’ en kijken we uit naar een rustig 2008!



En voor jou Daan?

Alles!

Ik ben een gelukkig mens, heb nu al meer dan 10 goede jaren!

Ondanks allerlei gebeurtenissen…



Het mooiste van 2007 is het geluk van ons gezin en de dierbaren erom heen.

Er is niks moois aan 2007 was gewoon een *&^%$%jaar voor ons. :frowning:

dus ik hoop dat 2008 wel een beter jaar voor ons word! :shifty:

In 2007 zijn we dan eindelijk na 4 jaar en in totaal 12 behandelingen zwanger geworden, inmiddels alweer ruim 26 weken. Hier hadden we al niet meer van durven dromen… Hopelijk wordt 2008 een nog mooier jaar door de geboorte van ons kindje.



Alle goeds voor iedereen toegewenst! :-*



Groetjes,

Jippie

Dat ik halverwege het jaar van baan ben geswitcht en mijn oude baan totaal niet mis!



Dat ik sinds kort lekker alleen met Loïs woon in een prachtig huisje en tot rust kom en geniet van alles :thumbup:

Nieuwe baan, nieuw huisje…

Verder heb ik niet zo heel veel geluk gehad, hoop dat ik 2008 een gezonde Uk erbij krijg…



En dat 2008 voor iedereen een gezond en gelukkig jaar mag worden !

Het mooiste van afgelopen jaar is dat ik heel onverwacht weer samen ben met mijn allerliefste ex :inlove: :inlove: :lol:

Ik had al een donor om alleenstaande mama te gaan worden, maar dat is dus even anders gelopen. Ik heb er wel echt aan moeten wennen, maar ben wel heeeeeel erg blij :smiley:

En hopelijk wordt 2008 een nóg mooier jaar met een positieve test :pray:



Maar het begin van het jaar was minder leuk met mijn opa die op 1 janauri een hersenbloeding heeft gehad en op 3 januari overleden is. :kaars:

2007 was echt ‘ons’ jaar! We zijn getrouwd met een superbruiloft, zwanger geworden, mijn man werd 42 (voor ons een bijzonder getal dus een behoorlijk groot feest gegeven) en een kindje gekregen; en mijn dochter is naar een superleuke school gegaan, ik heb mijn praktijk op poten gezet… topjaar!

Laten we hopen dat 2008 geen teleurstelling wordt :pray:

Het hoogte punt, ik heb er 2. De eerste de opening van mijn winkel!! In baby/kinderkleding en accesoires!

de tweede mijn positieve zwangerschapstest!!



en de diepste, het in laten slapen van mijn maatje. Poes Lucky die al 18 jaar bij me was.

-De geboorte van mathijs.

-De bruiloft van mijn broertje.

-De geboorte van mijn neefje.

-Dat het jaar met al deze gebeurtenissen toch erg snel voorbij is gegaan, maar dat ik me wel heel erg gelukkig voel.



En tuurlijk hebben we ook wel eens wat tegenslagen gehad het afgelopen jaar.

dat ik in 2006 4 keer zwanger ben geweest was minder mooi, maar dat er in 2007 een klein lief jongetje bij kwam was natuurlijk super :inlove:

Na ruim anderhalf jaar een positieve zwangerschapstest :inlove:

Aangezien zowel Ruud als ik vaak wel een leermoment kunnen zien in dingen die minder leuk verlopen dan we hoopten, kan ik toch zeggen dat onze verhuizing naar Utrecht en de afbouw van ons huis een hoogtepunt was.



We hebben elkaar van de slechtste kanten gezien, onze relatie stond op het randje van breken… maar we kwamen er door en kennen nu veeel en veel beter ons eigen en elkanders grenzen.

Onze relatie is er dus uiteindelijk sterker door geworden. Dus ja, toch een hoogtepunt al zag het er op dat moment anders uit.



Verder toch ook de ontwikkeling van de kinderen. Peter heeft in 2007 leren lopen (januari) Aniek heeft in april leren fietsen op een fiets met zijwielen. :inlove:



Ook nog een positieve zwangerschapstest, is nog wel spannend, maar was toch wel erg bijzonder.



2007 was een zeer bewogen jaar, maar zeker geen slecht jaar en dit jaar heeft me weer wat rijker gemaakt aan diverse ervaringen.

Op naar een evenzo goed 2008 (hoewel wat meer leuke hoogtepunten me toch aangenaam zouden zijn)



Het abosolute dieptepunt van dit jaar was toch wel het overlijden van Ruuds oma… :cry: