Mooiste van 2007 is

• het spontane ontstaan van Ella
  • aangenomen in een nieuwe functie op kantoor
  • aanbod voor het maken van een bruidsreportage in t komende jaar

Het mooie van 2007 was en is toch wel dat ons bedrijf goed gaat lopen. dat we mooie fabrikanten hebben om voor te werken en dat ze ons ook waarderen om wie we zijn en hoe we werken.

Daarnaast weet ik eindelijk sinds 3 jaar wat er mis met me is en dat ik er nu medicatie voor krijg. Voel me nu veel beter dan dat ik de afgelopen jaren heb gevoeld :dance:

Natuurlijk ook mooie momenten met onze zoontjes. Max die zijn ABC zwemdiploma’s haalde. En leert lezen :inlove: Hoe trots hij is op het feit dat hij op voetbal zit.

Victor die zindelijk is geworden. Zowel dag en nacht. Voor ons heel bijzonder omdat hij een nierafwijking heeft. Hij kan nu goed fietsen op een fiets met zijwielen. We ontdekken steeds meer van zijn karaktertje. Die is wezenlijk heel anders dan die van Max. Leuk hoor :inlove:

2008? Ja ook die brengt mooie dingen. Maar net als 2007 ook een aantal minder mooie. De kunst is om de mooie dingen te zien en er van te genieten. Daarnaast gaan we de mindermooie te accepteren…

• dat mijn man en ik zo-n team zijn, ook in zware tijden.

ondanks alle verdriet -zie topic minder van 2007- staat niks ooit tussen ons in…kunnen we altijd over alles! praten zonder ruzie of verwijten…staan we totaal op 1 lijn qua opvoeding op een heel natuurlijke manier…staan we voor elkaar klaar zonder onszelf teveel weg te cijferen…en hebben we ondanks dat we in uren elkaar weinig zien op een dag een super gezellige betrokken liefdevolle warme relatie waar wij allebei rust, steun, veiligheid en vertrouwen vinden :thumbup:

• alles van Tom. :shifty: 8)

• een goede mri uitslag…iets waar ik 5 jaar bang voor geweest ben :thumbup:

• alle! nieuwe en hernieuwde vriendschappen die dit jaar zijn gegroeid en/of zich hebben ontwikkeld tot een open en eerlijke hechte band vol lol en tranen :inlove:

-bestaande vriendschappen die een nieuwe dimensie kregen :inlove:

• Dat Guusjes Wereld -mijn praktijk- nu langzaam aan de vorm krijgt die ik al jaren voor ogen had, dat ik op een voor mij nieuwe manier met mijn talenten bezig ben en dat ik groei in kracht en kunnen.
  • dat ik zo dicht bij mijzelf durf te blijven en durf te leven zoals bij mij past…ondanks alle commentaar, onbegrip en letterlijke verstoten worden.

dat wat ik ervoor terug krijg is zooo mooi fijn en waardevol :inlove: ik ben zo dankbaar en trots voor mijn talenten en mijzelf en mijn man…dat hij kiest voor een leven met mij en alles wat daarbij komt kijken aan negatiefs komt kijken …die voor mij ongekende diepe rust en acceptatie en overtuiging ^het is goed zo^ met alle bijbehorende kansen en ontwikkelingen …DAT is voor mij het mooiste wat 2007 mij gegeven heeft :dance:

De geboorte van mijn zoon Laurens :inlove: .

• onze bruiloft op 27-02-2007
  • bruiloft van mijn oudere broer
  • 9-7-07 zijn we papa en mama geworden van een geweldige knappe zoon…
  • 15-9-07 zijn we oom en tante geworden. (oudere broer is papa geworden)
  • bruiloft van mijn jongere broer
  • zus van mijn man is zwanger na 1,5 jaar klussen
  • de vrouw van mijn jongere broer is zwanger (heeft eerder dit jaar een miskraam gehad… het enige wat verdrietig was).
  • Goede vriendin is zwanger…

dat ik ineens zwanger was en dat het dus kán

het einde van het Hypo allergeen dieet

Een jaar lang met knufje lekker thuis, waarbij ik zie dat het goed voor haar is dat ik er ben

Alle vreugde die Aron ons geeft in ons leven…

Na 5 jaar proberen/dokteren (in 2006 zwanger geworden van Aron mbv IVF) ben ik nog altijd een ongelofelijk blije en dankbare mama!

Aron is echt een geweldig mannetje :inlove:

De positieve test op 4 augustus 2007 :dance: :inlove:

en

Dat er bij de kinderarts bleek dat Kaylee gewoon helemaal gezond is :dance:

• onze verhuizing
  • vakantie naar mallorca
  • in november zijn we gestopt metde pil :inlove:

De geboorte van ons meisje Julia :inlove: :inlove: :inlove:

Na 4 jaar proberen en dokteren (6 iui & 1 ivf behandeling) is in augustus onze wonder BRAM geboren :inlove: :inlove:

We zijn zooo ontzettend blij & dankbaar :inlove:

Groetjes Suus

*het prachtige eerste jaar vól ontwikkelingen van onze kleine meid :inlove:

*een vól jaar 2007 met borstvoeding geven :dance:

*het eerste jaar van ‘‘verwerken’’ van de dood van mijn zwager overleeft :cry:

*mijn kleine man die zijn eerste schooljaar ‘‘kleuteren’’ heeft gehad…wat is dat een end los laten zeg als ze naar school gaan :shifty:

*dat mijn liefde van mijn leven na zijn ongeluk van vorig jaar écht gewoon weer helemaal de oude is :dance: en nóg steeds na 11 jaar de liefde van mijn leven is…meer dan ooit eigelijk :inlove:

*dat ik wederom weer bevestigd heb gekregen dat ik sterker ben dan ik denk en toch 9 van 10 x positief blijf denken ondanks wat er voor ‘‘ergs’’ gebeurd :angel:

De geboorte van Cayla

Mijn reis met kinderen voor mijn afstudeerstage naar Brazilië, en daarbij het zijn bij mijn vader en zijn familie

Het genieten van familie en vrienden.

Het zindelijk worden en zien opgroeien van Sasja

Het houden van mijn mannetje

Mijn zwangerschapstest in oktober wat helaas niet heeft mogen zijn maar toch heel erg blij om was!

De geboorte van Anne… ( mijn Petekindje )

Het mooie van 2007:

• de bruiloft van mijn broer
  • dat we zo’n goed contact mochten krijgen met onze buren (we wonen hier sinds 24-11-06, onze trouwdag)
  • onze zeer korte vakantie in Spanje (moesten we afbreken wegens overlijden van m’n Oma)

• Dat wij samen zo’n goede band hebben, we hebben veel meegemaakt in dit jaar (te lezen in andere topic; minste van 2007) maar samen en met God hebben we alles aangekund. Het geloof dat voor ons allebei nog sterker is geworden en meer prioriteit heeft gekregen.

• Ik heb een omscholingscursus mogen doen en zeer goed afgerond.

• We mochten na 1 maand stoppen met AC al zwanger raken; helaas miskraam, maar we hebben het wel even mogen meemaken.

Het hoogtepunt was voor mij: de band tussen mij en m’n man die zo sterk is geworden.

Absoluut de geboorte van Daniël, en zien hoe zo’n babytje zich ontwikkeld tot echt dreumesje :inlove:

Heel bijzonder vind ik dat.

Het geluid van mijn 2 spelende kindjes :inlove: :inlove: Vooral als ik ze samen heeel hard hoor lachen vanuit de keuken, dan voel ik me zooooo rijk :angel:

Gelukkig was 2007 een mooi jaar zonder dieptepunten :smiley:

2007 was een zwaar jaar voor mij met mijn burn out…maar ik ben er wel weer bovenop gekomen…alleen kwam daar in oktober de ziekte van meniere bij…

Maar we zijn ook verhuisd in 2007,na drie jaren van heen en weer gereis weer lekker in mijn geboorte dorp…

En we zijn getrouwd in juni…dus dat waren toch wel mijn hoogtepunten…