Nu we het einde vd de maand naderen en we weer een nieuw jaar tegemoet gaan, ben ik benieuwd wat 2007 voor moois heeft gebracht voor iedereen…
Wat was voor jou het mooiste/hoogtepunt van 2007 ?
ik kan echt niet zeggen dat ik een hoogtepunt heb dit jaar… het was worstelen, vechten en knokken om kleine verbeterinkjes/overwinningen te behalen… maar als ik er dan eentje(nou twee) kan opnoemen dan is dat mijn plotselinge en zeer vlotte verhuizing… en het feit dat Lucas nu bij me thuis mag komen…
Mijn trouwdag en de positieve zwangerschapstest :inlove: :inlove: :inlove:
mijn spontane zwangerschap :dance:
Dat 2008 vast en zeker een :thumbup: jaar zal worden!!
En dat dat jaar nu dus lekker dichtbij komt… :mrgreen:
(en 2007, net als 2006, maar snel vergeten…)
@Mellie wrote:
Mijn trouwdag en de positieve zwangerschapstest :inlove: :inlove: :inlove:
Hier ook! :inlove:
Mijn mooiste momenten eh dat Quillan voor het eerst mama zei, en dat hij voor het eerst ging lopen. En dat ik nu een heerlijk eigen huisje heb.
Mijn positieve zwangerschapstest :inlove:
Ondanks dat het ook voor een hoop zorgen en problemen heeft gezorgd, uiteraard toch de geboorte van Ruben :inlove:
@miekske wrote:
Dat 2008 vast en zeker een :thumbup: jaar zal worden!!
En dat dat jaar nu dus lekker dichtbij komt… :mrgreen:
(en 2007, net als 2006, maar snel vergeten…)
sluit me hier vollledig bij aan!!!
Oh en dan vergeet ik nóg iets heel belangrijks…
De dag dat Ryan een echte officiele papa kreeg! Toen we in ondertrouw gingen heeft Loek Ryan erkend :inlove: :inlove: :inlove:
:think: Ik heb geen mooiste/hoogtepunt :?
Alleen wat de kids allemaal gezegd hebben en gedaan hebben is natuurlijk erg MOOI!!! en dat is HEEL veel natuurlijk!!!
Maar verder alleen maar vervelende dingen gebeurd!!!
Het jaar begon rot en het jaar loopt ook rot af :roll: en begin 2008 word ook een rotperiode :roll:
De geboorte van Sophie :inlove:
En alles erom heen, hoe ze lacht, hoe ze mama zegt, hoe ze mij vast houdt tijdens de (.) :inlove:
de stap om weer te gaan werken is voor mij een hele goede geweest,
en…
mijn super romantische huwelijksaanzoek en trouwplannen.
Ik heb dus onwijs veel zin in 2008, want na de bruiloft gaan de rubbers de kliko in haha…
wessel!!!
tis een heerlijk mannetje en ik geniet echt van hem iedere minuut, ieder uur, iedere dag!!!
vandaag is hij precies 6 maanden!!!
De geboorte van onze dochter :: Femke…::
liefs marij :vlinder:
M’n 2e zwangerschap :inlove: :thumbup:
Uiteraard mijn mooie boeffie die zoveel geleerd heeft dit jaar,
Maar het echte toppunt is de dag dat mijn neefje geboren is.
Na jaren knoeien met baantjes zus baantjes zo en altijd pech hebben dat contracten niet verlengd worden. Kreeg mijn hub 5 min nadat we ons neefje mochten verwelkomen het telefoontje of wij voor ons zelf wilden beginnen en nu loopt het zo goed dat ik per 1 jan eindelijk 24 uur mag gaan werken. Dat was dit jaar echt het hoogtepunt.
Ik wens jullie allemaal een top 2008
Mijn meiden :inlove: :inlove: :inlove:
geboorte van maris :inlove:
geboorte van mijn 2 nichtjes
dat senna woordjes achter elkaar zegt
gesprekken met mensen van dichtbij zodat we met een schonelei 2008 in kunnen