Mooiste van 2007 is

Ons nieuwe huisje…

De positieve zwangerschapstest…

En het nieuws dat we in 2008 ook een neefje of nichtje krijgen!



Kus Moon

Pfff heel moeilijk. Ik weet niet zo gauw wat. Er is niet zoveel bijzonders gebeurt hier.

De geboorte van Emma en alle mijlpalen in haar leventje… eerste hapje, eerste tandje, eerste keer mama zeggen etc. :inlove:



Nu hopen dat we in 2008 heel snel in verwachting mogen zijn van zo’n tweede wondertje :pray:

Oohh wat stom ik weet het al. Dat Luuk naar de basisschool ging voor het eerst. dat was wel een hoogtepunt voor mij. Ook toen hij van de week een maandafsluiting had en op moest treden. Dat vond ik heel bijzonder omdat hij heel erg verlegen is.

Dat Lola fee geboren werd

(op een prachtige manier)



Dat Lente voor het eerst naar de psz ging

MAUD en alles erom heen :inlove: :inlove: :inlove:

En dat we allemaal gezond zijn.

Mijn hoogtepunt was de zwangerschap maar helaas is 2007 meer een dieptepunt geworden dan een hoogtepunt.



Hopelijk brengt 2008 ons meer positief

de bevalling van mijn prachtige dochter Marit :inlove:

dat mijn moeder na de operatie helemaal kankervrij is! :dance: en geen verdere behandelingen nodig heeft! :thumbup: wij hebben een TOP uiteinde!

pffff… 2007 was voor mij een bijzonder jaar… gescheiden en dat is moeilijk maar voor mij toch een positief iets van dit jaar

op het werk boel toestanden gehad en dat was ook zwaar



mijn eigen huisje gekocht ook dit jaar dus lekker een eigen plek waar ik trots op ben en van geniet



eind 2007 ziet alles er veel beter uit dan in het begin…

ik heb me door alles heen gesleurd en de kop bijna niet laten hangen…

doorgezet.



ik heb geleerd dat ik sterker ben dan ik dacht, dat ik meer kan dan ik dacht en dat ik oke ben om wie ik ben…



dus ondanks de moeilijke dingen vond ik het toch een moeite waard jaar… ik zie uit naar 2008 :smiley:

Oh, heb je even… :wink: ?


  • M’n heerlijke gezinnetje met lieve man en eigenwijs en superschattig dochtertje
  • Weer zo’n prachtig wondertje in m’n buik
  • Lieve familie en schoonfamilie
  • goede gezondheid
  • Heerlijk huisje
  • Lieve buren
  • Genoeg te eten (en veel lekkere dingen ook nog 's)
  • cv
  • warme kleding
  • gezelligheid in huis met muziek, kaarsjes, leuke spulletjes
  • goede boeken die me aan het denken zetten of me gewoon een paar uurtjes heerlijk kunnen laten genieten



    eigenlijk kan ik nog wel even doorgaan. (Wat heb ik het goed he :inlove: )

het enige mooie wat 2007 heeft opgelevert is mijn dochter maar de rest wil ik zo snel mogelijk vergeten…maar dat is jammergenoeg onmogelijk… :cry:

Mijn 3e zwangerschap!

Dat we na jarenlang tobben in de mmm zwanger zijn geworden . En als hoogtepunt natuurlijk de geboorte van onze dochter :inlove:



Dat had ik vorig jaar met kerst niet durven dromen …

Geen twijfel over mogelijk: de geboorte van onze zoon :inlove:



en op twee het feit dat mijn moeder na operatie en chemo nu kankervrij lijkt te zijn :pray:

ik hoop zo dat ze er nog lang mag zijn om oma te zijn voor haar kleinkind. ze is supertrots :smiley:

de geboorte van onze dochter nathalya en onze nieuwe zwangerschap.

en de eerste schooldag van grote zus kimberly.

waren hier zoveel mooie dingen in het afgelopen jaar.

kan niet kiezen :oops:

Onze prachtige vakantie naar Jamaica…

positieve zwangerschapstest…

onze verloving…

het kopen van ons huisje…

  • de geboorte van mijn kleinste meid, Jody Marenthe
  • het halen van mijn rijbewijs

De geboorte van Benthe, niet alleen dát ze geboren is, maar de manier waarop!!

Een geplande KS omdat ze telkens dwars lag…liep uit in een natuurlijke, pijnloze geweldige bevalling…



En dat we nog steeds in ons geweldige huis kunnen wonen…