Maar wij zijn toch helemaal niet verslaafd?
is oessie haar schuld :roll:
ben echt verslaafd nu al
whahaha sorry hoor :oops: :-*
wat kan je met die coins en die hoef je toch niet verplicht te kopen?
heb al 850 punten haha
ja oessie het is je gelukt!
En ik mag op je beide tuintjes passen :dance: :dance:
hoe kom je aan 2 tuintjes?? :think:
sophie, die coins heb ik zelf nog nooit gekocht… als je 30 coins hebt kun je een premium account sparen, dan kun je bv een auto kopen enz enz…
een tweede tuin kost 90000gb, dus heel lang sparen… ik heb eerst mijn tuin onkruid vrij gemaakt enz, en uiteindelijk geld gaan sparen voor een tweede tuin, die heb ik sindsvanmorgen, dus nu kan ik coins gaan sparen.
cariska, ja je hebt straks 2 tuinen :mrgreen:
haha ja dan moet ik nog wel even doorsparen…
maar ik las ook dat je met versieringen meer klanten krijgt en meer geld
maar dat gaat toch ten koste van de tuin?
en met 2 tuintjes kun je dus coins sparen
sorry voor de vele vragen meiden :oops: :oops:
nee hoor je kunt nu ook wel coins sparen (ongeveer 1750 gb per coin) alleen het ligt maar net wat jou prioriteiten zijn, ik wou een tweede tuin en je kunt coins ook voor echt geld kopen, aleen dat wou ik niet, ik wil geen echt geld eraan uitgeven, dus heb helemaal zelf voor die 90000 gb gespaard :thumbup:
met versieringen krijg je meer klanten, maa rik kon tot nu toe de klanten die er kwamen die 4 nog niet eens aan, dus dat heb ik nog maar even niet gedaan, wie weet later in het spel wel
haha oké dan nog maar geen 4 versieringen
heb vandaag al 4 klanten gehad
dus nu geen meer vandaag!!!
jeetje die andere duren lang
en ik verkoop steeds alles weer hahaha
je kunt ook het beste een beetje voorraad houden, dan heb je al wat voor de guest, ik zorg dat ik overal 500 van op voorraad heb… alleen met de asperges lukt dat niet helemaal
oh oké dan moet ik voorraad kweken, maar ik wil ook onkruid enzo weghebben, dus dan moet ik eerst wel verkopen
en voorlopig heb ik toch nog geen guest
ja dat onkruid duurt wel even voor je dat weg hebt!! maar dan kun je wel meer zaaien en dat levert weer meer op :thumbup:
ja is mooi als je bezig bent en weer terugkomt en er is veel weer klaar!!
ja weer een verslaving erbij!! :wall:
je kan straks niet anders doen dan alleen maar wachten
want dan duurt het langer
ja ik deed altijd 1 helft van mijn tuin met de lange dingen en 1 helft met kort durende dingen
ja goed idee
maar moet eerst rotsen en stronken en mollen verwijderen :wall: :wall: :wall:
ja ik ook , maar dan in mijn 2e tuintje :mrgreen: