Molehill Empire deel 3 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

Molehill Empire







Als ik niet snel hulp vindt dan zal mijn mooie tuin helemaal doorgrond zijn met mollen - en niet te vergeten dat vreselijke onkruid en die boomstronken!

Toen ik je net voorbij zag komen door mijn tuindeur dacht ik meteen dat jij de juiste persoon was om mijn mooie oase toe te vertrouwen.

Wat zeg je er van?

Heb je nog nooit voor een tuin gezorgd?

Dat is helemaal geen probleem!

Pak deze schep en de gieter en kom maar mee, ik leer je alles wat je moet weten om je eigen tuin-rijk te creëren!




Ben je geïnteresseerd?

Klik hierals je mee wilt spelen. Gezellig!!! :mrgreen:



***********************************************

Molehill Empire deel 1

Molehill Empire deel 2



***********************************************



Leden die meedoen:











***********************************************



En dan lijstje met tuinen waar je op kan stemmen.

Klik hiervoor op plaatje met naam van diegene waar je op wilt stemmen.



Server 1































































Server 2























Hollowglade heeft tuin helaas niet zichtbaar gezet.

































***********************************************



Graag mij pb sturen als je gegevens niet kloppen of gewijzigd zijn.

Alvast bedankt!



:thumbup: Mich@



Ik ben ondertussen alweer met quest 12 bezig (maar gaat nog wel een paar dagen duren voordat ik die af heb :lol: )

Nieuw deeltje we gaan hard dames :thumbup:



Szus ik zou de coins even een paar dagen bewaren, ik denk dat juist nu iedereen ze gaat verkopen,

Super dat jullie de coins hebben!! Da’s nog eens een mooi prijsje hè!!!





Ik heb ze allemaal op de markt verkocht voor 1880 gb, da’s toch wel een nette prijs?

Zo Plut, dat is zeker een mooie prijs! Zeker als je nagaat dat ze op server 2 maar de helft opbrengen… :frowning:



Gaan jullie ze allemaal verkopen, of sparen voor een premium account?

Ik heb ze allemaal verkocht, want ik wil graag een tweede tuintje!

Ja, een tweede tuintje is ook wel fijn. Ik wil er nog wel een derde tuintje bij! :mrgreen: Ben hard aan het sparen.

Ohh ben ik net te laat :cry: :cry: :cry: :cry:

@romata wrote:

Ohh ben ik net te laat :cry: :cry: :cry: :cry:




wat jammer!

ik ook :cry:

ja ik heb ze nog kunnen krijgen van patatski :dance: :dance:

kan ik ze ook nog krijgen ofniet ?

Ik heb hem gewoon een bericht gestuurd :mrgreen:

@mamma van sharondenise wrote:

Nieuw deeltje we gaan hard dames :thumbup:



Szus ik zou de coins even een paar dagen bewaren, ik denk dat juist nu iedereen ze gaat verkopen,




Ik heb er al 4 verkocht voor 1950 p/s. Zal er in ieder geval geen verlies op maken want die 4500 heb ik al terug :mrgreen:

Ik ga ze allemaal verkopen. Heb net zo’n behoefte aan Premium: wil gewoon een 2e tuin :lol:

@romata wrote:

Ik heb hem gewoon een bericht gestuurd :mrgreen:




En al wat gehoord?



Ik verkoop ze voorlopig nog niet, ik bewaar ze en als ik genoeg gb’s heb dan verkoop ik ze om een tweede tuin te kopen.

Maar voorlopig zit ik pas op 16.000 gb en ik weet niet hoeveel die coins op kunnnen brengen.

@Szus wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
Nieuw deeltje we gaan hard dames :thumbup:



Szus ik zou de coins even een paar dagen bewaren, ik denk dat juist nu iedereen ze gaat verkopen,




Ik heb er al 4 verkocht voor 1950 p/s. Zal er in ieder geval geen verlies op maken want die 4500 heb ik al terug :mrgreen:

Ik ga ze allemaal verkopen. Heb net zo’n behoefte aan Premium: wil gewoon een 2e tuin :lol:




Hahha bijna tegelijk.

Hoeveel gb heb jij al dan?

Ben jij al bijna bij je tweede tuintje?

woeeiiii ik heb er een heleboel gekocht :oops:

Ga eens kijken hoe duur ze staan en ze lekker verkopen, en dan kan ik lekker een 2de tuintje kopen :dance:

@mamma van sharondenise wrote:

Ik verkoop ze voorlopig nog niet, ik bewaar ze en als ik genoeg gb’s heb dan verkoop ik ze om een tweede tuin te kopen.

Maar voorlopig zit ik pas op 16.000 gb en ik weet niet hoeveel die coins op kunnnen brengen.




Ze zitten op server 1 al 2 weken stabiel tussn de 1850 en 2000 gB. Maakt dus niet zo veel uit wanneer je ze verkoopt. Verwacht wel dat ze de komende dagen wat goedkoper zijn, dus zal er af en toe een paar verkopen.



Ik zit nu op 54.000 gB. Als ik de rest van mijn vandaag op de kop getikte coins verkoop zit ik ongeveer op 73.000. Ik kom dus aardig in de buurt. Maar dan nog gaat het me wel minstens een week kosten. Verdien per dag max 3.000 gB momenteel.

Ja ik ga ze ook mee en mee verkopen :slight_smile:

Als ik ze allemaal heb verkocht heb ik me 2de tuintje wel :dance:

sow had er 10 coins opgezet binnen 1 minuut waren ze weg.

Heb er maar weer 10 opgezet :smiley: