Als ik niet snel hulp vindt dan zal mijn mooie tuin helemaal doorgrond zijn met mollen - en niet te vergeten dat vreselijke onkruid en die boomstronken!
Toen ik je net voorbij zag komen door mijn tuindeur dacht ik meteen dat jij de juiste persoon was om mijn mooie oase toe te vertrouwen.
Wat zeg je er van?
Heb je nog nooit voor een tuin gezorgd?
Dat is helemaal geen probleem!
Pak deze schep en de gieter en kom maar mee, ik leer je alles wat je moet weten om je eigen tuin-rijk te creëren!
Ben je geïnteresseerd?
Klik hierals je mee wilt spelen. Gezellig!!! :mrgreen:
Ik verkoop ze voorlopig nog niet, ik bewaar ze en als ik genoeg gb’s heb dan verkoop ik ze om een tweede tuin te kopen.
Maar voorlopig zit ik pas op 16.000 gb en ik weet niet hoeveel die coins op kunnnen brengen.
Ze zitten op server 1 al 2 weken stabiel tussn de 1850 en 2000 gB. Maakt dus niet zo veel uit wanneer je ze verkoopt. Verwacht wel dat ze de komende dagen wat goedkoper zijn, dus zal er af en toe een paar verkopen.
Ik zit nu op 54.000 gB. Als ik de rest van mijn vandaag op de kop getikte coins verkoop zit ik ongeveer op 73.000. Ik kom dus aardig in de buurt. Maar dan nog gaat het me wel minstens een week kosten. Verdien per dag max 3.000 gB momenteel.