Molehill Empire deel 3 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

@romata wrote:

woeeiiii ik heb er een heleboel gekocht :oops:

Ga eens kijken hoe duur ze staan en ze lekker verkopen, en dan kan ik lekker een 2de tuintje kopen :dance:

Van patatski kon je er toch max 15 kopen? Heb je er op het forum nog meer goedkoop kunnen krijgen?

Ik heb er 30 gekocht :silenced:

:o

Hmmm, heb eraan gedacht om 2x een berichtje te sturen voor nog 15, maar ging ervan uit dat Patatski daar niet in zou trappen :?

Maar ben blij voor je dat het je is gelukt :lol:

Ja ik denk ik doe het gewoon hoor :mrgreen:

Maar hij zei wel:Tja, het is eigenlijk de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen ervan kunnen genieten… maar ik wil er ook wel graag vanaf. Als je direct accepteert stuur ik er nog 15. :lol:

meld :mrgreen:

ja ik heb ze ook verkocht heb nu bijna 39000 GB op mijn rekening! :dance:

meld!

Zo sta ik ervoor vandaag:

Server 1

cariska Geld: 192,93 gB

Score: 109.722

Level: Onkruidverkoper

Coins: 0

Decoratie: 0

2 quests behaald

Server 2

cariska

Geld: 494,34 gB

Score: 179.251

Level: Onkruidverkoper

Decoratie: 0

3 quests behaald.

Ik meld me ook weer even!

Daarnet, op één steen na, alle stenen kunnen verwijderen!! :dance:

Nu nog alle boomstronken en molshopen weg krijgen en mijn tuintje is opgeruimd, dan kan ik eindelijk beginnen met geld te sparen! :angel: :mrgreen:

Hier een nieuwe verslaafde. Ben op server 2 ingelogd. Koknaam Juudje, servernaam juudje26.

zo ik ben druk met mijn spinazie guest… krijg zo visite dus nu maar even allemaal zonnebloemen en goudsbloemen erin!! en die mensen onderaan willen allemaal asperges endie heb ik bijna niet… vind asperges niks aan :oops:

Ik vind asperges ook stom, vooral omdat ze twee vakken innemen en er saai uitzien. :slight_smile:

Er komen later vast nog meer van dat soort dingen bij, dus ik bereid me maar vast voor, haha! :mrgreen:

Gisteravond had ik er nog even tomaten in gezet, met het idee dat ik dan langgroeiers erin zou zetten als ik ging slapen. Helaas viel ik een half uur voor die tomaten klaar waren om van de slaap, dus het was weer een verloren nacht. Zonde… :frowning:

haha ja zo heb ik dat ook wel eens, dan heb ik het even vergeten en denk ik sjips weer een verloren uur :wall:

Was net zo’n poppetje die allemaal spul wilde en er 425.17 voor wilde betalen

Heb precies dezelfde hoeveelheden op de markt gezet en heb er 664.91 voor ontvangen! Haha dus het boze poppetje maar weggestuurd!

heb nu dit

oessie Geld: 40.239,37 gB Score: 599.650Level: Bosbes Baron Coins: 0 Decoratie: 0

Nou nou ongelovelijk, heb ik er eentje staan die wil 246 aubergines voor 191 nog wat gb.

Dat is dus nog geen 1 gb per aubergine en die dingen moeten 48 uur groeien en kosten op de markt gemiddeld 7,48 per stuk

En dan wordt ze nog boos ook als ik nee zeg :wall: :wall: :hand:

nou dan maar boos, heb net 4 weggestuurd nadat ik had zitten rekenen

Meld me ook weer vandaag in het nieuwe deeltje…

De stand voor vandaag…

jet1981

Geld: 34.945,57 gB

Score: 886.008

Level: Vogelverschrikker

Decoratie: 5

Ga zo maar weer even wat kortgroeiers doen en dan op de markt zetten, even centjes verdienen…

@oessie wrote:

nou dan maar boos, heb net 4 weggestuurd nadat ik had zitten rekenen

Ik stuur ze tegenwoordig bijna allemaal weg maar dit geval vond ik wel heel erg.

Ik spaar voorlopig alles op en dan ga ik het verkopen.

ja doe ik ook! ik wil zsm een tweede tuin :thumbup:

meld