nee hoor, en de tijd loopt gewoon door van de groenten ook al staat je pc uit!! en nu maakt dat nog niet zoveel uit, maar je krijgt straks producten die wel 2 dagen duren zoals gourgettes en aubergines
oja die klanten hebben eeuwig geduld, dus die blijven staan… let wel op er kunnen er 14 staan… dus als die er staan komen er geen nieuwe klanten, je kunt kijkenw at ze willen, vind je het te weinig druk je op nee, gaat de klant boos weg… en je kunt op later drukken als je ze later pas kunt helpen
en je krijgt op een gegeven moment quest, dat zijn opdrachten die je kunt vervullen waar je geld voor krijgt op punten of een fontein of zo…
hahahaha cool
je wordt bedankt oes!!! :roll: :roll:
leuke bezigheid tocg als ik straks op vakantie ben en het mega rustig is op het forum :mrgreen:
ja dank je wel…
Join the club sophie! :mrgreen:
oja sophie soms ligt er ook geld onder die stenen als je die weg haalt
heb nog niet genoeg geld daarvoor
komt vanzelf :-*
ben bonenplukker en heb er een waterhelper bij
nu krijg ik toch ook nieuwe groenten??
ja volgens mij wel, maar die moet je eerst wel kopen!!ik koop overal 10 stuks van , die zaai ik dan en zo verzamel ik er dan meer
ah zo ik heb hem gesnopen
heb ze op marktplaats gekocht
kan ik ze daar ook verkopen mijn eigen groenten?
ja hoor je hebt ook een eigen marktkraam , ik kijk eerst altijd wat de prijs is wat er op dat moment van gevraagd word, ik zet ze meestal voor 1 cent duurder dan hetlaagste bod
oh ja daar kan je dus ook geld mee verdienen
heb wat te koop staan hahha
de verslaving begint te komen sophie hahahahahahah
ja te erg
en ik zit ook op mijn werk
dus af en toe kijk ik of er al wat klaar is en plant weer nieuwe!!!
:thumbup:
Hoi Sophie jij ook al hier :mrgreen:
Binnenkort ben je vast net zo verslaafd als ons.
zou je denken romata