Oessie gefeliciteerd!!! Ik ben er nog lang niet. Ik zit nu op 35.000 of zoiets.
Gefeliciteerd Oes, wat leuk! :dance: :thumbup:
Jaaaa heel goed!!! :mrgreen:
Nu weer even sparen voor de mollen, stenen, boomstronken…
Hier de stand van vandaag:
marispausini
Geld: 18.354,49 gB
Score: 3.490.116
Level: Groenten Goeroe
Coins: 0
Decoratie: 0
http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3737937
heb het onkruid al weg! nu even geld sparen voor de stronken enz…
Ik heb quest 12 voltooid! :dance:
haha dan ben je al verder dan ik ben elka
en nu? ik heb een tweede tuin, waar ga ik nu voor sparen :think:
Yeahh je hebt je 2de tuintje dan eindelijk :dance:
Haha dat dipje had ik ook opeens oessie ik wist niet meer wat ik wilde/kon doen.
Ik ben dus nu voor Coins aan het sparen, koop ze vooral niet op de markt maar op het forum. En niet meer voor 1750 per stuk.
Moet makkelijk te doen zijn.
Ik heb er dan heel wat van Maris gehad voor 1750 maar Maris heeft er ook geen meer.
Ik heb nu 21 Coins moet er dus nog 9.
En als ik premium ben, wil ik een 2de plank een tractor of motor.
En daarna een 3de tuin ofzo, en dan weet ik het niet meer haha :mrgreen:
Even aan iemand hier vragen of ze Coins in de aabieding hebben.
Ik heb er trouwens ook nog 9 nodig wil er 1750 per stuk voor geven.
oke dan ga ik daar ook maar voor sparen, ja had in een keer zoiets van en nu? hahaha maar herkenbaar dus…
moet eerst de boomstronken nog weg krijgen, heb het onkruid er wel al uit!
@oessie wrote:
oke dan ga ik daar ook maar voor sparen, ja had in een keer zoiets van en nu? hahaha maar herkenbaar dus…
moet eerst de boomstronken nog weg krijgen, heb het onkruid er wel al uit!
Ja ik vond het spel opeens even saai.
Nu niet meer hoor
Suc6 met je boomstronken en mollen
ja vind het nu ook een beetje saai :oops:
Gewoon heel wat langgroeiers erin gooien, dat je de eerste paar dagen niet zoveel hebt te doen :mrgreen:
heb al aardig wat geld onder die stenen weggehaald :thumbup:
met dank aan oessie ben ik nu ook verslaafd aan het raken
ben net begonnen…
ben alleen maar bezig met planten
hoe vaak komen er nieuwe klanten?
en wanneer ga je naar een nieuw level?
mijn nickname is sophie79
Leveloverzicht
Beschikbare levels Score Omschrijving
1 Salade draaier 0 Je beginlevel.
2 Bonenplukker 300 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
Daarnaast krijg je een adresboek om je contacten te bewaren.
3 Tomaten Teler 1.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
Gebruik je notitieboekje om persoonlijke notities te onthouden.
4 Uienplukker 5.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
5 Oogsthulp 15.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
6 Pieperrooier 40.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
7 Onkruidverkoper 100.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
8 Moljager 200.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
Je kunt nu ook een nieuwe tuin kopen.
9 Perceelhouder 350.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
10 Bosbes Baron 550.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
11 Vogelverschrikker 800.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
12 Rozenplukker 1.500.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
13 Groenten Goeroe 2.500.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
14 Kersenpit spuger 4.500.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
15 Bloemenfee 7.500.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
16 Notenkraker 15.000.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
17 Lelie Lobbyist 22.000.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
18 Orchideeën kweker 30.000.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
19 Krokus pocus 40.000.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
20 Onkruid Verdelger 55.000.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
21 Lavendel Tender 70.000.000 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
22 Molehill Emperor 99.999.999 Van nu af aan ben je in de mogelijkheid om nieuwe producten te kweken/kopen.
sophie je krijgt 4 klanten per dag…
woow dus bij 300 punten dan kan ik pas verder
en hoe kom ik aan klanten?
dank je oes :-*
die komen vanzelf aangelopen… je kuntook op de markt verkopen.
ik heb je trouwens een berichtje gestuurd in het spel :mrgreen:
oh enne als je niet ingelogd bent dan blijven ze dan staan die klanten?
zal ff kijken
of als je een dag niet bent geweest, verlept de groenten dan niet??