hahaha goed zeg!!!
je leert wel geduld hebben met dit spel
komt goed van pas in de mmm
Zoo Sophie en Oessie hahahaha wat een pagina;s!
oessie feli met je tweede tuin
Ik ben ff lekker langgroeiers voorraad aan het kweken en alles leeghalen, daarna gaan we hard doorsparen voor 30 coins!
sorry tantetoe :oops: :oops:
is allemaal nog nieuw voor me
inge ja ik ga nu ook voor de 30 coins
Mijn doel is eerst ff kunstmest. Maar was het gisteren vergeten, dus nu moet ik weer tot zaterdag wachten voor ik naar de stad kan :roll: Maar goed, spaar ondertussen gewoon door dus kan ik volgende week woensdag misschien ook wel meteen het volgende level kunstmest kopen.
Moet eerst vanavond even bij deide tuintjes de klanten helpen of wegsturen want de rijen staan allebei vol :oops:
Welkom Sophie!
dank je szus
szus hoe werkt dat met die kunstmest dan, wat kost dat?
Kunstmest wordt toegevoegd aan je water.
Als je normaal gesproken je plantjes water geeft gaan ze 5% sneller groeien. Als je er level 1 kunstmest aan toevoegd groeien ze als je ze water geeft 6% sneller (1% extra dus).
Als ik het me goed herinner kost level 1 kunstmest 5000 Gb. Level 2 10.000 of 20.000 dat weet ik even niet meer :think: En het wordt elk level duurder volgens mij.
haalt dat aan die 1 %? :think:
Morning…
Ben rozenplukker geworden! :dance: Duurde ff maar oke…
Heb gelijk wat van die mirabellen gekocht en geplant, kost gewoon 4 plaatsen… :roll: Maar dan heb je ook wat he!
Verder nog steeds met de knoflookquest bezig, en aan het sparen voor mn 2de tuin… Als ik die heb ga ik ook voor het kunstmest, als dat tegen die tijd nog interressant is…
Ik wil ook een tweede tuin Maar dan mag iknog wel even :lol:
Ik ga Poes zp wegbrengen…Hard aan het hopen dat alles goed gaat
Succes,hopelijk valt het meer voor dr!
Belly succes, en met een beetje geduld gaat die 2e tuin komen hoor!!! :thumbup:
Goedemorgen
En meteen ook alweer: doei, ik ga naar mijn werk. Tot vanavond!
:-*
Hey!
Ik ben druk aan het sparen met kortgroeiers. Volgende week gaan we op vakantie en mijn man heeft vanwege eigen bedrijven zijn laptop altijd mee, dus dan kan ik tijdens mijn vakantie mooi de langgroeiers opkweken.
haha hoezo verslaafd!!
zo ik ben uienplukker :dance: :dance:
je gaat goed sophie :thumbup: