en cariska hoe heet jij in het spel? want ik schijn officieel door moeten geven als iemand anders tuintje vervangt in de vakantie :think:
@oessie wrote:
wat ik me afvroeg he romata, jij stuurt contracten naar jezelf he? maar mag dat officieel wel :think:
Ja hoor dat mag. Staat op meerdere plaatsen op het MHE-forum vermeld dat dat OK is.
Kan ook bijna niet anders, want anders is het spel zo moeilijk te spelen zonder 2e kast.
oke thanx!!
oessie ik heet daar ook cariska!
Ik stuurde mezelf ook telkens contracten met die items die je kreeg voor de quests… Zoals de fontein, houten ballen en voetpad. Die nemen meteen 2 plekken in dus als je maar 1 kast hebt, ben je 1,5 plank kwijt!
@Maris wrote:
Ik stuurde mezelf ook telkens contracten met die items die je kreeg voor de quests… Zoals de fontein, houten ballen en voetpad. Die nemen meteen 2 plekken in dus als je maar 1 kast hebt, ben je 1,5 plank kwijt!
Dat probleem los ik op door ze te verkopen
ja ik heb die fontein ook verkocht!
heb net wat rode aalbessen gekocht! die klanten willen dat
Heb de fontein op mp gezet maar nog steeds niet verkocht :?
ik had hem na een dag verkocht
@oessie wrote:
ik had hem na een dag verkocht
:shock: Voor hoeveel had jij hem dan te koop gezet? Ik geloof ik maar 1 cent boven een andere :think:
500 gb
wow, dat is wel goedkoop! Misschien moet ik dat ook maar doen :think:
ik was hem wel zo kwijt
ik heb alles ook verkocht, wil geen decoratie in mijn tuin
Heb de fontein ook voor 450 verkocht, was wel snel weg
@Maris wrote:
@romata wrote:Nu ik een 2de tuintje heb weet ik ff niet wat te doen.
Decoratie zoals fontein bankje etc staat daar ergens een foto van op het forum, dat iemand weet ?
Waar je het kunt kopen staan wel afbeeldingen maar vind ik erg onduidelijk.
Wil kijken of het leuk staat in de tuin, dan kan ik daarvoor gaan sparen.
Wat ik dan zou doen is naar het stadhuis en dan hoogste waardering of hoogste totale rating, zodat je tuintjes van andere kunt bekijken…
Dan zie je hoe het er bij anderen uit ziet…
ws. wist je dit al
Ja indd dat wist ik al.
Ik heb ook al heel wat tuintjes bekeken maar de dingen die ik wil zien dus niet :doh:
nog 8 minuten, dan mag ik naar bed :mrgreen:
:mrgreen:
Ik ‘moet’ nog een uurtje. Maar dat is gepland en past bij mijn bioritme. :lol:
oessie Geld: 71.226,86 gB Score: 1.073.646Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0
server 2
cariska Geld: 5.341,92 gB Score: 580.767Level: Bosbes Baron Coins: 0 Decoratie: 0
server 1
cariska Geld: 2.091,79 gB Score: 515.720Level: Perceelhouder Coins: 0 Decoratie: 0