Ik heb laatst (na netjes per klant een berekening gemaakt te hebben) 80% van mijn klanten weggestuurd. Ik had ook bij beide tuinen een flinke rij namelijk.
Ik ben voor de langgroeiers naar een voorraadje aan het sparen (400 per soort) en daarna zal ik eens kijken of ik mijn standaard aanpas. Maar voorlopig stuur ik ze weg als ik er op de markt 100 of 200 Gb meer voor kan krijgen. Ben erachter dat juist de grote bestellingen (>1000 Gb) ze soms 400 Gb onder de marktprijs bieden EN dan reken ik in mijn berekeningen de kortgroeiers niet eens mee (die krijgen ze er gratis bij ;)).
Ik weet dus niet zo goed wat ik met mijn klanten aan moet :think:
Heb je dan ook in je berekening de provisie meegenomen die je moet betalen aan de marktmeester?
Bij server 2 zijn de verschillen tussen klant en markt volgens mij minder groot en ik op dit moment verkoop ik uit gemakzucht meer aan de klant dan op de markt.
whahahaha erg he die moestuin! ik zei tegen folmer dat eeen va het forum mijn tuin gaat bijhouden als we op vakantie gaan, nou je had die kop moeten zien :shifty:
whahahaha erg he die moestuin! ik zei tegen folmer dat eeen va het forum mijn tuin gaat bijhouden als we op vakantie gaan, nou je had die kop moeten zien :shifty:
:lol: :lol: :lol:
dat had ik ook toen we naar cp geweest waren :lol:
nu zit ie zelfs al te oogsten voor me als ik er niet ben!! :shock: