Molehill Empire deel 3 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

@Szus wrote:

Ik heb laatst (na netjes per klant een berekening gemaakt te hebben) 80% van mijn klanten weggestuurd. Ik had ook bij beide tuinen een flinke rij namelijk.

Ik ben voor de langgroeiers naar een voorraadje aan het sparen (400 per soort) en daarna zal ik eens kijken of ik mijn standaard aanpas. Maar voorlopig stuur ik ze weg als ik er op de markt 100 of 200 Gb meer voor kan krijgen. Ben erachter dat juist de grote bestellingen (>1000 Gb) ze soms 400 Gb onder de marktprijs bieden EN dan reken ik in mijn berekeningen de kortgroeiers niet eens mee (die krijgen ze er gratis bij ;)).

Ik weet dus niet zo goed wat ik met mijn klanten aan moet :think:

Heb je dan ook in je berekening de provisie meegenomen die je moet betalen aan de marktmeester?

Goedemiddag!!

Ik ben gepromoveerd!! :dance:

marispausini

Geld: 32.138,68 gB

Score: 2.530.603

Level: Groenten Goeroe

Coins: 50

Decoratie: 0

http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3737937

Mag nu appel en pompoen kweken, die beiden erg lang moeten…

Maar ik raak er wel aan gewend intussen :lol:

ik heb net bij server 1 een kunstmestonderzoek gedaan. Jeetje de 2de kost gewoon 20000 gb.....

Level 3 is 45000 gb
Level 4 is 80000 gb
Level 5 is 125000 gb

Voor die laatste ben ik nu aan het sparen... *zucht*

@Belly wrote:

Heb je dan ook in je berekening de provisie meegenomen die je moet betalen aan de marktmeester?

Ja, dat zit ruim in de 100-200 (+gratis kortgroeiers) die de klanten minder mogen betalen

Bij server 2 zijn de verschillen tussen klant en markt volgens mij minder groot en ik op dit moment verkoop ik uit gemakzucht meer aan de klant dan op de markt.

ik heb guest 9 voltooid :dance:

oessie Geld: 68.749,24 gB Score: 1.027.608Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0

zo alles gezaaid, ik kan gaan slapen :mrgreen:

Dito

Morgen niet te vroeg naar mijn werk: een paar dingen kunnen pas om 9 uur geoogst worden :wink: Lang leve de flexibele werktijden :lol:

Truste meiden!

whahahaha erg he die moestuin! ik zei tegen folmer dat eeen va het forum mijn tuin gaat bijhouden als we op vakantie gaan, nou je had die kop moeten zien :shifty:

@oessie wrote:

whahahaha erg he die moestuin! ik zei tegen folmer dat eeen va het forum mijn tuin gaat bijhouden als we op vakantie gaan, nou je had die kop moeten zien :shifty:

:lol: :lol: :lol:

dat had ik ook toen we naar cp geweest waren :lol:

nu zit ie zelfs al te oogsten voor me als ik er niet ben!! :shock:

ja dat ga ik hem ook maar eens leren , ik zit op 70000gb nog 20000 te gaan

@oessie wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik ben nu bosbesbaron op server 2 !!!

Ik kan niet meer inloggen, ik krijg een foutmelding!!! :shock: :wall: :frowning: :twisted:

Ow vreemd Bietje hier is niets aan de hand.

Nu ik een 2de tuintje heb weet ik ff niet wat te doen.

Decoratie zoals fontein bankje etc staat daar ergens een foto van op het forum, dat iemand weet ?

Waar je het kunt kopen staan wel afbeeldingen maar vind ik erg onduidelijk.

Wil kijken of het leuk staat in de tuin, dan kan ik daarvoor gaan sparen.

@romata wrote:

Nu ik een 2de tuintje heb weet ik ff niet wat te doen.

Decoratie zoals fontein bankje etc staat daar ergens een foto van op het forum, dat iemand weet ?

Waar je het kunt kopen staan wel afbeeldingen maar vind ik erg onduidelijk.

Wil kijken of het leuk staat in de tuin, dan kan ik daarvoor gaan sparen.

Wat ik dan zou doen is naar het stadhuis en dan hoogste waardering of hoogste totale rating, zodat je tuintjes van andere kunt bekijken…

Dan zie je hoe het er bij anderen uit ziet…

ws. wist je dit al :wink:

VOOR DE HYVERS ONDER ONS:

http://molehillempire.hyves.nl/

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :mrgreen:

whahahahah voor de verslaafden

wat ik me afvroeg he romata, jij stuurt contracten naar jezelf he? maar mag dat officieel wel :think: