Molehill Empire deel 3 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

Vandaag kan ik niet erg veel zaaien en oogsten.

Ik heb zonnenbloemen erin staan en moeten nog 3 uur, en ga rond 2 uur weg en rond 19:00 weer thuis :wall:

Moet nog 100 zonnenbloemen :dance:

2 volgende Quest heb ik al klaar liggen :oops:

Ga vandaag naar een meeting van de zwangerschapscursus leuk om al die kindjes weer te zien :inlove:

Fijne dag allemaal :-*

Have fun Romata :-*

leuk romata! En dus al lekker bezig met je quests!

veel plezier romata, ik ga even niet mee r guest doen, wil z.s.m 2e tuin en voor die 1500 goudsbloemen kreeg ik alleen maar punten :roll:

@oessie wrote:

veel plezier romata, ik ga even niet mee r guest doen, wil z.s.m 2e tuin en voor die 1500 goudsbloemen kreeg ik alleen maar punten :roll:

Ik had ergens gelezen dat als je een Quest niet doet, na een bepaalde tijd gewoon de volgende Quest krijgt.

Nu weet ik niet na hoeveel dagen je de volgende dan krijgt hoor.

Maar ik zou dus wel die Quest doen ook al krijg je er nu even niets voor.

Misschien krijg je dan wel een smak geld bij de volgende Quest ( tomaten 1600 ) Moet de doen zijn toch.

Ow en dankjewel allemaal :slight_smile:

Ik ga even kijken of mijn Cake is afgekoeld en dan het glazuur erop smeren.

Tot vanavond :-*

oh die 1600 tomaten heb ik al bijna!!

Ik heb net de nieuwe binnen, 1500 aardappelen. Heb nu mn tuin bijna vol staan met aardappelen!

Over dat je als je een quest niet doet na een tijdje een andere krijgt: dat zou wel beter zijn, maar hoe lang moet je dan wachten? Mss. dat je dan in de tussentijd alsnog gewoon de andere quest kunt doen dan.

maar hoelang staat daarvoor dan. want ik doe ze wel hoor, maar neem er wel de tijd voor

ja dat vraag ik me ook af…

Als het bijv. 2 weken is, kan ik net zo goed die ene quest doen… :think:

@oessie wrote:

maar hoelang staat daarvoor dan. want ik doe ze wel hoor, maar neem er wel de tijd voor

Minstens anderhalve week…want zo lang heb ik wel eens over een quest gedaan.

Ik persoonlijk haast me nooit. Ben nu met de knoflook-quest bezig en daar ben ik al 4 dagen ofzo mee bezig en ben pas halverwege. Ik heb geen haast. Ik zie quest halen niet als het belangrijkste doel van het spel :wink:

ik heb net bij server 1 een kunstmestonderzoek gedaan. Jeetje de 2de kost gewoon 20000 gb…

Szus nee ik vind die guest ook niet het belangrijkst! ben hard op weg naar een tweede tuin, en moet zeggen, het gaat best lekker nu! ben voornamelijk veel langgroeiers aan het doen en die verkoop ik dan weer, ik moet nog 23000 Gb en dan heb ik die tweede tuin :dance:

Goed op weg dus :mrgreen:

Dat gaat hard zeg oessie! Ik moet nog ietsje meer…

ik moet nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer hahah

Zo Quest voltooid :dance:

Nu wachten op de volgende :).

2de tuintje is ook helemaal proper en molvrij :slight_smile:

Nu ook even me klanten tevreden houden,heb namelijk 24 klanten :wall: :wall:

24 klanten!! Das best veel haha

Ik heb laatst (na netjes per klant een berekening gemaakt te hebben) 80% van mijn klanten weggestuurd. Ik had ook bij beide tuinen een flinke rij namelijk.

Ik ben voor de langgroeiers naar een voorraadje aan het sparen (400 per soort) en daarna zal ik eens kijken of ik mijn standaard aanpas. Maar voorlopig stuur ik ze weg als ik er op de markt 100 of 200 Gb meer voor kan krijgen. Ben erachter dat juist de grote bestellingen (>1000 Gb) ze soms 400 Gb onder de marktprijs bieden EN dan reken ik in mijn berekeningen de kortgroeiers niet eens mee (die krijgen ze er gratis bij ;)).

Ik weet dus niet zo goed wat ik met mijn klanten aan moet :think: