Molehill Empire deel 3 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

ben perseelhouder en heb net quest 6 afgerond

nu dus voor de spinazie beginnen sparen

heb net nieuwe guest gekregen, pfff 2400 uien, nou dan mag ik nog wel even!! vanaf morgen moet ik ook tuintje van mijn vriendin een tijdje bijhouden!

Oww die heb je zo voltooid joh Oessie.

Ik heb net 6 Coins gekocht, ga ze toch maar sparen voor premium weet niet waar ik anders voor moet sparen.

En ik moet gewoon een 2de plank hebben word gek van al contracten.

Dus als iemand wat Coins overheeft rond de 1750 per stuk wil ik er graag een aantal overnemen.

Ik ben nu aan’t wachten op Quest 17 die ik direct kan voltooien, daarna een heleboel paprika’s :wall:

He jakkie ik dacht dat ik de aardappelquest af kon ronden, helaas heb nog ff wat moeten poten. Nou dan morgenochtend maar! Morgen overdag maar weer even wat kort spulpoten en oogsten en verkopen…

romata: ik stuur je een contractje

Ohh ik heb niet zoveel geld voor 20 stuks :oops:

geld dat aanbod over een paar dagen nog ?

Dan ga ik heel erg hard sparen :dance:

oh ja hoor, laat maar staan!

of moet ik hem annuleren en een aantal minder sturen?

weet niet hoeveel je er nodig hebt?

kun je niet een paar accepteren?

AngelaV Geld: 4.164,55 gB

Score: 1.834.900

Level: Rozenplukker

Coins: 0 Decoratie: 0

Gisteren quest 14 voltooid. Dus ben nu rustig aan wat zonnebloemen aan het sparen voor de volgende quest. Maar eigenlijk meer bezig met mijn langgroeiers-voorraad. Als die op peil is kan ik lekker gaan verkopen en kunstmest opwaarderen. Daarna ga ik wel eens aan coins denken ofzo. Het gegoochel met planken, voorraden en contracten aan mezelf vind ik wel een grappig spel-element. Erger me dus (nog) niet al te erg aan mijn te kleine opslag :lol:

nee ik heb nu ook de smaak te pakken met contracten… wil ook weer even een voorraad sparen, want heb laattse dagen veel verkocht! 17000 gb en dan heb ik mijn tuin

@Maris wrote:

oh ja hoor, laat maar staan!

of moet ik hem annuleren en een aantal minder sturen?

weet niet hoeveel je er nodig hebt?

kun je niet een paar accepteren?

Euhm nou ik heb er nog genoeg nodig voor een premium Account haha.

Nee kan helaas niet een paar accepteren, je kunt wel kleine contracten sturen zodat ik ze mee en mee accepteer, want wil ze wel graag hebben :smiley:

@oessie wrote:

nee ik heb nu ook de smaak te pakken met contracten… wil ook weer even een voorraad sparen, want heb laattse dagen veel verkocht! 17000 gb en dan heb ik mijn tuin

soww Oessie heb jij niet stiekem toch een aantal Coins gekocht zo snel ga je zeg :lol: :lol:

nee heb helemaal niets gekocht, was wel een paar keer verleidelij khoor!! maar heb nu heel weinig voorraad! maar met dieze quest kan ik 1400 gb verdienen, dus ook nog maar even wat uien poten dan

@oessie wrote:

nee heb helemaal niets gekocht, was wel een paar keer verleidelij khoor!! maar heb nu heel weinig voorraad! maar met dieze quest kan ik 1400 gb verdienen, dus ook nog maar even wat uien poten dan

Haha dat had ik ook, ik verkocht alles ik had haast niets meer op de plank staan.

Maar ik zou niet meteen een 2de tuin kopen zonder dat je zeg maar wat extra geld hebt.

Zodra ik het geld had voor een 2de tuin heb ik dat gedaan, maar die tuin staat zo ontzettend vol met onkruid etc. Ik kon haast niets weghalen als je wat extra geld hebt dan kun je meteen wat weg halen en planten.

Had ook zo weinig dat ik zelfs niets te koop kon zetten :mrgreen:

oke goede tip van flip dus!!

Ik had gelukkig een paar honderd Gb’s over toen ik mijn tuin kocht. Is inderdaad een goede tip van Flip :lol:

Ik kan weer online!!! :dance:

Ik zat me de hele tijd aan te melden bij de engelse taal en ik moet bij de nederlandse vlag zitten! :wall: :oops: :mrgreen:

Nu kan ik weer zaaaaaien! :dance: 8)

zaai ze bietje :thumbup:

tuintje al weer vroeg klaar! Morgen weer veel oogsten!

Ben nog dapper kortgroeiers aan het zaaien/oogsten. Totdat mijn zonnebloemen en aardappels straks klaar zijn :mrgreen:

jihoeeee nog 16 en een half duizend… en dan komt mijn tweede tuintje er!

Moet zeggen, zit nu op server 1 ook, en die gaat gewoon veel sneller… denk doordat de verkopen op de markt er meer opbrengen dan bij server 2

Nee… verslavend… neeeee