Molehill Empire deel 3 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

nee dan staat het niet in je kast, maar ik had 700 komkommers en dacht ach die heb ik niet zo veel nodig dus die zet ik in een contract

@oessie wrote:

nee dan staat het niet in je kast, maar ik had 700 komkommers en dacht ach die heb ik niet zo veel nodig dus die zet ik in een contract

Hmm, ga ik ook even kijken wat ik ermee kan doen :mrgreen:

ja het is in ieder gevale en mogelijkheid, en al die klanten wouden bramen dus moest wel wat

Gelukt :dance:

en nu bramen kopen :mrgreen:

@oessie wrote:

en nu bramen kopen :mrgreen:

Al gedaan :lol: Maar wel maar 10 stuks, want ze zijn wel duur :shock:

Ships, ik stuur net een mannetje weg…In plaats van dat ik op Later druk, druk ik op nee :wall: en hij wilde goed betalen :wall:

die was niet blij dan

@oessie wrote:

die was niet blij dan

Nee en ik ook niet :lol:

haha, nou ik stuur sommigen ook wel weg hoor, maar nu wil iedereen asperges, en pff die heb ik bijna niet

@Belly wrote:

@oessie wrote:
die was niet blij dan

Nee en ik ook niet :lol:

Is mij ook wel eens overkomen :doh:

De meeste mannetjes die ik nu heb stuur ik weg: betalen echt te weinig (en dan neem ik alles wat minder dan 2 uur groeit nog niet eens mee in mijn berekening).

Dit lijkt mij een probleem van server 1: onze marktprijzen liggen zo hoog, dat de klanten altijd relatief weinig betalen :think: Op server 2 liggen de marktprijzen lager, maar de klanten betalen denkik ongeveer hetzelfde als bij server 1. Dus dan lijkt hun bod meer op wat je er op de markt voor kunt krijgen.

Of maak ik ergens een denkfout?

hmmm dat zou best eens kunnen, grrr zat ik nu maar op server 2 :wall:

@oessie wrote:

Kwenie wat nou beter is: wij kunnen meer op de markt verdienen, zij iets meer (relatief) aan klanten. Dus het enige verschil zou in eventuele punten liggen…

Weet iemand of je voor verkoop aan klanten ook punten krijgt?

Volgens mij is het enige echte voordeel van server 2 de prijs van coins :?

@Szus wrote:

@oessie wrote:

Kwenie wat nou beter is: wij kunnen meer op de markt verdienen, zij iets meer (relatief) aan klanten. Dus het enige verschil zou in eventuele punten liggen…

Weet iemand of je voor verkoop aan klanten ook punten krijgt?

Volgens mij krijg je punten voor het aantal klanten :think:

Meiden, ik ga mijn bed in, val zowat van mijn stoel van de moeheid :zzz:

ik verkoop juist nooit (bijna nooit dan) op de markt, omdat je dan alleen geld krijgt. Ik heb nu klanten staan die voor 1700 gb iets willen kopen, en je krijgt er nog punten voor ook!

Je verkoopt het alleen wel voor minder dan op de markt, maar toch. Als het om zo’n groot bedrag gaat, maakt mij dat dan toch niet meer uit;)

Voor zulke bedragen kijk ik ook nooit zo precies. Maar soms ga ik wel eens zitten rekenen en zie ik dat de groenten die de klant voor 1000 gB wil hebben ik op de markt voor 1.5x meer geld kan verkopen…dan kunnen die punten mij gestolen worden.

Met geld kun je iets, met een hogere rang krijg je alleen maar meer langgroeiers. Ik zit ook al een paar dagen te bedenken waar ik die Mirabellen kwijt moet :think:

Goedemorgen trouwens :mrgreen:

goedenmorgen

ik ben ook weer druk aan het zaaien, doe voornamelijk langgroeiers, want dat willen die klanten en ik wil geld!

stand nu

oessie Geld: 62.064,91 gB Score: 925.245Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0

Goedemorgen, ik ben ook weer van de partij hoor.

Rare nare week achter de rug dus ook niet zoveel tijd gehad om m’n tuintje bij te houden.

Dit is mijn status nu:

Shaya81

Geld: 31.046,67 gB

Score: 998.730

Level: Vogelverschrikker

Coins: 15

Decoratie: 0

krijg je ook punten als je verkoopt op de markt eigenlijk? of alleen bij de klanten?

even voor de goede orde? krijg je dus alleen punten door te oogsten en verkopen bij klanten…?