Ik ben rozenplukker en mag mirabellen kweken… die slechts… 143 uur nodig hebben hahahah
Ben op server 1 ook begonnen. Het voordeel op server 1 hebben jullie vooral qua geld gehad met die lieve persoon die voor weinig coins verkocht en zo doorverkocht konden worden. De marktprijzen liggen er boven de winkel prijzen (wat ik dan weer niet snap, want dan koop je tocdh gewoon in de winkel?)
Op server 2 liggen de marktprijzen allemaal onder de winkelprijzen. EN dan nog is het soms voordeliger om op de markt te verkopen dan aan de mannetjes. Over het algemeen reken ik het gewoon goed uit, en als het binnen het normale ligt verkoop ik het. Krijg wel het idee, hoe vaker ze ja krijgen hoe leuker de aanbiedingen, maar of het echt zo is…
Nog een reden waarom ik bijna nooit op de markt koop: dan moet je ‘veel’ van een bepaald product hebben, en dat heb ik nooit
Maris: je weet dat als je op de markt koopt je ook een gedeelte van de aangeboden 'partij' kunt kopen? :think:
Ik koop alleen wel eens op de markt (of in de winkel indien goedkoper)als ik nog een paar van iets nodig heb om een bestelling van een klant te voltooien. Dan heb ik geen zin om 24 uur te wachten en koop ik er een paar bij. Meestal maar 5 ofzo ;)
Als het meer is heeft de klant pech en moet'ie wachten :lol:
Ben op server 1 ook begonnen. Het voordeel op server 1 hebben jullie vooral qua geld gehad met die lieve persoon die voor weinig coins verkocht en zo doorverkocht konden worden. De marktprijzen liggen er boven de winkel prijzen (wat ik dan weer niet snap, want dan koop je tocdh gewoon in de winkel?)
Ik snap ook niet waarom mensen op de markt meer betalen dan het in de winkel kost. Denk dat er een boel mensen zijn die gewoon niet door hebben dat het in de winkel goedkoper is :eh:
Helemaal bovenaan op de kaart is de boerderijwinkel waar je de meeste groenten kunt kopen.
Bloemen kun je kopen in de bloemenwinkel, maar die zit in de stad (waar je alleen op woensdag en zaterdag met de bus heen kunt).
Ik ga maar eens naar bed. Had om 23 uur alles al vol gezet, maar had geen zin om naar bed te gaan…dus nog wat op internet en in huis lopen rommelen. Nu echt bedtijd