Molehill Empire deel 3 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

@knuffeldraakje wrote:

krijg je ook punten als je verkoopt op de markt eigenlijk? of alleen bij de klanten?

even voor de goede orde? krijg je dus alleen punten door te oogsten en verkopen bij klanten…?

ja klopt!

Op de markt krijg je alleen geld.

Nog een reden waarom ik bijna nooit op de markt koop: dan moet je ‘veel’ van een bepaald product hebben, en dat heb ik nooit :wink:

de stand vandaag:

marispausini

Geld: 52.488,68gB

Score: 2.294.715

Level: Rozenplukker

Coins: 75

Decoratie: 0

Nou hoeraaa

Ik ben rozenplukker en mag mirabellen kweken… die slechts… 143 uur nodig hebben hahahah

Ben op server 1 ook begonnen. Het voordeel op server 1 hebben jullie vooral qua geld gehad met die lieve persoon die voor weinig coins verkocht en zo doorverkocht konden worden. De marktprijzen liggen er boven de winkel prijzen (wat ik dan weer niet snap, want dan koop je tocdh gewoon in de winkel?)

Op server 2 liggen de marktprijzen allemaal onder de winkelprijzen. EN dan nog is het soms voordeliger om op de markt te verkopen dan aan de mannetjes. Over het algemeen reken ik het gewoon goed uit, en als het binnen het normale ligt verkoop ik het. Krijg wel het idee, hoe vaker ze ja krijgen hoe leuker de aanbiedingen, maar of het echt zo is…

heb jij ook al een tweede tuin tantetoe?

Nee Oessie, helaas, jij hebt sneller geld gespaard dan ik (door de Coins denk ik ook)

Maar het geeft niet, er staat weer een rijtje wachtenden, vanavond maar eens berekenen of het interessant is om te verkopen lol

Ik heb wel een tweede account, op server 1 ben ik nu Inkie

@Maris wrote:

Nog een reden waarom ik bijna nooit op de markt koop: dan moet je ‘veel’ van een bepaald product hebben, en dat heb ik nooit :wink:

Maris: je weet dat als je op de markt koopt je ook een gedeelte van de aangeboden 'partij' kunt kopen? :think:

Ik koop alleen wel eens op de markt (of in de winkel indien goedkoper)als ik nog een paar van iets nodig heb om een bestelling van een klant te voltooien. Dan heb ik geen zin om 24 uur te wachten en koop ik er een paar bij. Meestal maar 5 ofzo ;)
Als het meer is heeft de klant pech en moet'ie wachten :lol:

@tantetoe wrote:

Ben op server 1 ook begonnen. Het voordeel op server 1 hebben jullie vooral qua geld gehad met die lieve persoon die voor weinig coins verkocht en zo doorverkocht konden worden. De marktprijzen liggen er boven de winkel prijzen (wat ik dan weer niet snap, want dan koop je tocdh gewoon in de winkel?)

Ik snap ook niet waarom mensen op de markt meer betalen dan het in de winkel kost. Denk dat er een boel mensen zijn die gewoon niet door hebben dat het in de winkel goedkoper is :eh:

Stel ik nu een domme vraag als ik vraag waar die winkel dan is, want ik koop bijna alles op de markt :mrgreen: :oops:

Domme vragen bestaan niet :mrgreen:

Helemaal bovenaan op de kaart is de boerderijwinkel waar je de meeste groenten kunt kopen.

Bloemen kun je kopen in de bloemenwinkel, maar die zit in de stad (waar je alleen op woensdag en zaterdag met de bus heen kunt).

Ik ga maar eens naar bed. Had om 23 uur alles al vol gezet, maar had geen zin om naar bed te gaan…dus nog wat op internet en in huis lopen rommelen. Nu echt bedtijd :zzz:

goedemorgen!

Wat een stilte hier… :think:

Iedereen voor pampus in de tuinstoel? :wink: hahaa

ja heb er langgroeiers in dus moet wachten tot vanavond en morgen

hier ook aantal lagroeiers zitten.

overigens wel gepromoveert tot perseelhouder :mrgreen: alleen nu ist zo lastig om snel meer punten te krijgen moet ik wel aan de langgroeiers zitten.

heeft er iemand al eens bekeken met welke groente /bloem je de meeste punten zsm krijgt? of is het omgerekend eigenlijk allemaal evensnel

@knuffeldraakje wrote:

hier ook aantal lagroeiers zitten.

overigens wel gepromoveert tot perseelhouder :mrgreen: alleen nu ist zo lastig om snel meer punten te krijgen moet ik wel aan de langgroeiers zitten.

heeft er iemand al eens bekeken met welke groente /bloem je de meeste punten zsm krijgt? of is het omgerekend eigenlijk allemaal evensnel

Hier staat alles. :wink:

Morning…

Mijn stand van vandaag…

jet1981

Geld: 53.299,03 gB

Score: 1.146.934

Level: Vogelverschrikker

Coins: 0

Bijna een level omhoog! Nou ja bijna… :mrgreen:

ah thnx cyntia! die was ik kwijt haha

mijn stand

oessie Geld: 63.351,62 gB Score: 948.529Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0

Stand van mij:

ingewal Geld: 63.608,24 gB Score: 1.530.448Level: Rozenplukker Coins: 0 Decoratie: 0

Mijn score:

Neknaa

Geld: 23.786,95 gB

Score: 1.801.505

Coins: 40

de mijne:

marispausini

Geld: 48.833,95 gB

Score: 2.352.056

Coins: 50

Pff ik ben met de zonnenbloemen Quest bezig.

Zou je toch zeggen die heb je zo gehaald.

Maar ben er nu al een dag of 4 mee bezig :mrgreen: :mrgreen:

succes!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hier quest 20. denk dat ik morgen klaar ben. Had net uitgerekend dat ik een paar bloemkolen en broccoli’s te kort kom :S

(stuk of 100) dus toch maar weer zaaien.