lekker kokken ondertussen bietje!! ik wacht nu nog even op de spinazie , en dan doe ik wat voor de nacht erin!
Hey!
Ben een beetje dom geweest maandag :wall: . Ik was net als oessie heel hard aan het sparen voor mijn tweede tuintje, maar ik kreeg inmiddels een muisarm van het watergeven, dus ik wilde graag een waterkabouter huren. Dat kan alleen maar met een premium, dus eigenlijk alleen vanwege die reden het ik maandag toch maar een premium genomen.
Ik kon meteen een tweede kast kopen ( al had ik die nog niet nodig) en met mijn stomme kop op ja gedrukt: weg 10.000 gb :?
Toen kwam ik er achter dat je eerst naar de stad moet voor de kabouter en de bus rijdt pas weer op woensdag :evil: ik kan nu wel een tractor kopen, maar je raad het al… in de stad!
Ik heb nu twee dagen premium verknoeid naar mijn gevoel.
Wat gebeurt er met mijn tweede kast en tegen die tijd, met inhoud, als de premium afloopt? Heeft iemand enig idee???
Oja, inmiddels staat er een tractor en een waterkabouter in de tuin :mrgreen:
Oh balen zeg Elka maar toch is waterkabouter en plankje goede investering vind ik zelf.
Zelf heb ik ook premium en iedere dag kijk ik bij coins en probeer zo iedere maand 30 aan coins te verzamelen voor mijn premium. en de rest komt dan vanzelf wel.
Echter, momenteel gooi ik nu alleen maar langbloeiers erin vim prive situatie met mijn oma. (gaat de goede kant op maar nog niet zo goed dat ze uit zh mag. Helaas)
oessie Geld: 60.951,57 gB Score: 886.454Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0
moet zeggen dat ik het heel verleidelijk vind om geen coins te kopen hoor om mijn tweede tuintje te krijgen… en om geen ruimte op mijn plank bij te kopen, want ik zou zo graag bramen en aalbessen willen zaaien, maar die kan ik niet kwijt en met dat contract gedoe vind ik niet echt makkelijk :oops:
Ik vind het ook zo onoverzichtelijk met contracten… je kan niet zelf je eigen tekst toevoegen. Je ziet alleen aantal producten die erin staan.
Zelf vind ik ook jammer dat je je spullen in de kast niet kan rangschikken op alfabet of numerieke volgorde. Brengt ook sneller overzicht vind ik.Maar goed verder is het wel leuk spel
Zo, ik heb net quest 12 voltooid, lekker hoor. Nu maar bloemkool gaan produceren voor de volgende quest; de rest heb ik wel.
Ik zou mijn waterkabouter niet meer willen missen hoor!
Oessie, verkoop al je sla en wortelen, dan heb je weer 2 plekken. Als je die nodig hebt voor een klant, dan koop je ze op de markt. Dat bedrag is zo laag.
Moet je wel eerst een ander product helemaal uitgezaaid hebben, anders heb je alsnog geen plek om je terugekochte wortelen doorteverkopen.
Ehhh, heb ik dit nu duidelijk opgeschreven :think:
Ik ben een moljager! :dance: 8)
Ik wil ookkkkk tweede tuin… maar het schiet niet op hahaha
Qua geld ook niet. Wil graag een '"suikeroompje"op 2, net als jullie op 1 ahahah
hey,
quest 8 is voltooid!!
nu weer even sparen
Iedereen gaat goed hé! :dance: :thumbup:
Dit is mijn tuintje nu :mrgreen: :
http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3746219
@oessie wrote:
oessie Geld: 60.951,57 gB Score: 886.454Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0
moet zeggen dat ik het heel verleidelijk vind om geen coins te kopen hoor om mijn tweede tuintje te krijgen… en om geen ruimte op mijn plank bij te kopen, want ik zou zo graag bramen en aalbessen willen zaaien, maar die kan ik niet kwijt en met dat contract gedoe vind ik niet echt makkelijk :oops:
Precies! Zo denk ik dus ook :oops:
hier gaat het ook aardig:)
Geld: 5.594,80 gB Score: 329.169Level: Moljager Coins: 0 Decoratie: 533
nog 20.831 punten tot de nieuwe level:D :mrgreen:
@Belly wrote:
@oessie wrote:oessie Geld: 60.951,57 gB Score: 886.454Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0
maar ik doe het niet hoor!! spaar nog wel even door
@oessie wrote:
@Belly wrote:@oessie wrote:oessie Geld: 60.951,57 gB Score: 886.454Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0
maar ik doe het niet hoor!! spaar nog wel even door
Nee, ik doe het ook niet…Spaar ook nog wel even door, alleen heb ik nu wel klanten in de rij staan die bramen willen :wall:
ja die heb ik ook, heb nu wat bramen eringedaan, heb de komkommers in een contract naar mezef gestuurd
@oessie wrote:
ja die heb ik ook, heb nu wat bramen eringedaan, heb de komkommers in een contract naar mezef gestuurd
Hoe werkt dat dan? Zo een contract??? Want dat is misschien wel een idee :think:
nou je maakt een contract en stuurt die naar jezelf voor 0.01 gb
Kan je het dan nog wel planten?