Ja, dat is een slim idee :thumbup:
Nieuw level bereikt ! Ik ben nu moljager :dance:
:thumbup:
Ikke :dance:
nou heb mijn tuintje bij gewerkt, ga vanmiddag weg, hoef dan alleen nog even wat spinazie te oogsten als ik thuis ben, de rest is morgen pas klaar
fijne middag iedereen
ik koop juist eigenlijk nog aardig vaak. ik wil alle voorraad op 1000 minimaal hebben staan. namelijk, en alles wat boven 3000 staat verkoop ik strakjes weer op de markt
zit nu zover:
Yeahhh heb ook mijn 2de tuintje.
Heb alleen nu nog maar 0.68 GB :lol: :lol: :lol:
Dus even wat kortbloeiers erin gezet zodat ik dat zometeen kan verkopen.
En dat ik het onkruid uit die tuin kan verwijderen.
Hij staat wel heel erg vol moet ik zeggen, staat veel meer zooi in dan in mijn eerste tuin.
Wel leuk lijkt net of je even opnieuw bent begonnen :dance:
Ja, ik ben ook klaar met planten…Ga nog even gauw de stad in en dan langs mijn mama in het ziekenhuis.
Fijne dag iedereen :-*
Dit zijn mijn kasten en scores. Ik heb niet zoveel geld, maar ik hoef even niets te kopen en ik vind grote voorraden zo fijn…
heb jij dan premium cynthia?
ik moet nog heel lang voor een 2e kast, eerst een 2e tuin, en dan maar eens sparen voor premium!! volgend jaar gaat me vast lukken
@oessie wrote:
ik moet nog heel lang voor een 2e kast, eerst een 2e tuin, en dan maar eens sparen voor premium!! volgend jaar gaat me vast lukken
:lol:
Ik vind een grote voorraad ook wel fijn maar ik krijg t niet voor mekaar!
Verkoop steeds wat, want ik wil die 2de tuin!
Ben op de helft… :dance:
Als ik morgenochtend mijn quest (13) heb afgerond kan ik mijn 2e tuintje openen :dance:
Eindelijk een plek om mijn langgroeiers permanent onder te brengen :mrgreen:
Pfff duurt nog wel ff voor ik mijn tweede tuintje heb…
Maar ja… die weldoener op 1 is wel ideaal geweest om met winst die coins te verkopen he haha
Ach we sparen rustig door en komen er wel!!! :mrgreen:
Zo net quest 14 gedaan, voor 15 ben ik aan t sparen, en voor 16 heb ik al compleet.
Een tweede tuin zou idd fijn zijn, heb nu mijn fontein te koop staan, en als mijn houten ballen klaar zijn zet ik die ook te koop :mrgreen:
kan je dan je decoratiedingen weer uit je tuin ahlen en verkopen?
of vervallen dan je decoratiepuntjes?
ik heb ondertussen ff wat coins gekocht (foon) en verkocht, zit nu zover zie hieronder;-)
ooeee heb net coins verkocht zie ik nu haha dar komt mn 2e tuin!!!
nieuwe tuin erbij en gelijk leeggehaalt met geld wat over was jee wat een geklik zeg om dat leeg te halen en weer vol te zetten… maar hée zo kom ik er wel :mrgreen:
Ben bijna geneigd om ook coins te kopen, maar nee oessie gaat dat niet doen hoor :snooty: