Molehill Empire deel 3 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

Wat hebben sommigen van jullie een hoop voorraad :shock: Ik wil van alles ongeveer 100 stuks hebben en de rest verkoop ik gewoon hoor… wat moet je met zoveel voorraad? Ik kan de gb’s beter gebruiken!

Ik ben alvast vooruit aan het werken voor de goudsbloemen-quest, ik denk dat ik dan morgen of misschien vanavond klaar ben daarmee!

Oh ja, ik had dus gewoon de verkeerde link gekopieerd voor hier, daardoor konden jullie niet stemmen, hier is volgens mij de goede:

http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3742991

Oessie ken je gevoel hoor, en op server 2 ook niet iemand die zo lekekr goedkoop coins aanbied die je met winst kan verkopen dus…

Ach we vorderen gestaag… nog maar 33 duizend Gb te gaan… dat tuintje komt er wel!

Hoe krijg je die plaatjes hier in gekopieerd??

god nee hoor, ik ben niet dom :oops:

Wil ook mijn ‘voorraad’ (NOT!!) eventjes showen :wink:

maris, ik druk zelf op Printscreen knop op toetsenbord, vervolgens plak ik hem in paint en sla ik hem op!

Tantetoe, ik moet ook nog 33000 gb of zo!! ach ja we zijn op de goede weg! :thumbup:

ok even kijken of het lukt… :mrgreen:

yep gelukt :smiley:

Jaa! :dance:

Heb alleen alle aubergines en courgettes in mijn tuintjes staan, ik denk al: ik mis wat :lol:

Zoo een 2de tuintje gaat echt snel.

Had haast geen voorraad en nu heb al aardig weer wat, behalve de langgroeiers maar die staan in mijn 2de tuintje :mrgreen:

Die is alleen nog niet helemaal leeg ben nu bezig met de stenen :shifty:

Ik kan vanavond pas weer tuinieren…Het internet is hier te traag :roll: Maar goed, ik zit hier natuurlijk om te werken en niet om te spelen :mrgreen:

ben echt niet jaloers op de 2e tuintjes hoor :liar:

oessie Geld: 57.015,88 gB Score: 834.531Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0

Oessie je gaat snell !!!

Jammer dat je elkaar niet kunt helpen of wel :think:

Anders had ik je graag geholpen oessie :-*

ja op zich gaat het ook wel snel bij me hoor!! maar ja wil altijd sneller he :wink:

Oessie:je bent al bijna op de helft van mij…

Slaap je wel?? :lol: :lol:

Jullie kunnen elkaar wel helpen hoor met contracten versturen naar elkaar.

Prijs mag echter alleen max 50% goedkoper zijn anders ben je aan het cheaten.

Echter, als je met iemand op dezelfde computer molehil speelt mag je NIET met elkaar handelen.

Voorbeeld: mijn man zit ook op server 1 net als ik. Met hem mag ik dus NIET handelen.

Hopelijk is het zo duidelijk?

Is dat de prijs dan op de markt of de prijs in de winkel ?

maris, ja hoor als ik slaap groeien mijn plantjes gewoon door :mrgreen:

@romata wrote:

Is dat de prijs dan op de markt of de prijs in de winkel ?

Ik hanteer altijd winkelprijs. volgens mij stond het ook zo opgeschreven op het forum. had het daar ergens gelezen namelijk.

Ik ga eens kijken of ik daar iets van kan vinden :think:

Ik heb het gevonden:

Na overleg met upjers en de crew zijn we tot volgende besluit gekomen :

• Officieel zijn alle prijzen boven de 0,03 gB toegestaan…

verkoop aan 0.01 en 0.02 kan een ban of een reset van het account tot gevolgd hebben .

Omdat weten dat er veel spelers zijn die advies wensen over een goede verkoopsprijs voor hun goederen geven wij dit hier .

*maximumprijs :

Ons advies is om als max prijs de boerderijprijs te gebruiken .

Als je meer vraagt kopen de spelers toch op de boerderij en dan betaal je marktkosten voor iets wat je toch niet verkoopt .

*minimumprijs :

Ons advies is om minimaal 50% van de marktprijs te hanteren.

Als iedere speler dit doet wordt er toch nog winst op de producten gemaakt.

Hoe meer winst je op jou goederen kunt maken hoe vlugger je kan groeien en een 2é of 3é tuintje kan aankopen

Ons advies naar de clans toe is werk samen om de prijzen hoog te houden .

-Doe dit door jullie clan leden te verzoeken de 50% adviesprijs te hanteren.

-Jullie kunnen ook met andere clans afspreken om alle goedkopere goederen op te kopen van de markt of via contracten en deze op de markt aan te bieden aan de adviesprijs .

zo maken jullie extra winst …

-Bij gebrek aan goederen aan dumpprijzen zal men uiteraard de goederen aan 50% op de markt kopen wat voor de clanleden extra winst binnenbrengt !

bron