oessie Geld: 54.044,63 gB Score: 791.102Level: Bosbes Baron Coins: 0 Decoratie: 0
Sterkte Micha :hug:
@Mich@ wrote:
Ben even wat afwezig want het gaat even niet zo goed prive.
Zie hier.
Jullie kunnen wel gewoon pb’s blijven sturen maar het zal even duren voor ik alles kan verwerken.
Ga nu namelijk iedere dag zolang het kan even naar haar toe.
Ook voor aflossing van mijn moeder of tante.
Tuinier ze Dames
Sterkte Mich@, het lijkt me een hele zware tijd zo zonder zekerheden… :hug:
Ik ben net wakker, ga nu maar eens naar mijn tuintjes kijken…
Sterkte Misch@! :-*
Alle onkruid, stenen en molshopen zijn weg in mijn tuintje, zo proper, daar hou ik van! :mrgreen:
Verdere resultaten:
Senbroca
Geld: 337,02 gB
Score: 140.860
Level: Onkruidverkoper
Coins: 0
Decoratie: 0
heb er nu voornamelijk langroeiers in, want heb wat klanten die gourgettes en aubergines willen en ook leuke bedragen voor geven, en ik ben gek op geld :mrgreen:
en mijn voorraad
Sterkte Micha! :hug:
Oessie: gaat lekker bij jou! :mrgreen:
Tweede tuintje komt in zicht
Sterkte micha :-*
Ik wil een tweede plankje!!! :lol: Maar hoe kom ik daaraan? :think:
Oeps, ik heb iets verkocht, waardoor ik weer ruimte heb in mijn kast, maar ik weet niet wat ik mis :wall:
ik ben vogelverschrikker, ik wil een extra plank :wall: voor de bramen en aalbessen!!
IK ga weer even rondje stemmen…
Ja Oessie, dat probleem heb ik dus ook en ik wil niet betalen om zo premium te worden :?
Dankzij jou, weet ik wat ik mis :-* (je printscreen)
oh hahaha, wat mis je dan?
ja en ik wil ook geen premium betalen eigenlijk, maar dan zou je dus nooit een nieuwe plank kunnen krijgen of wel :think:
Ik mis courgette :wall: Je kan een plankje krijgen door met je GB coins te kopen…dan ben je ook voor een maandje premium…
Zo heb weer op iedereen gestemd maar op de volgende kon ik niet stemmen:
Janneke
Plut
Soleil (Zie de tuin niet, enkel de fotograaf kabouter)
Cynthia
nou ja eerst die tweede tuin maar… loop jij een beetje gelijk met mij dan belly ?
@oessie wrote:
nou ja eerst die tweede tuin maar… loop jij een beetje gelijk met mij dan belly ?
Jij hebt veel meer GB dan mij
BellyBelly Geld: 23.360,88 gB Score: 824.896 Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie:
ja heb toen echt geluk gehad met die coins! heb nu ook net de nieuwe guest binnen gekregen 1500 goudsbloem
Die heb ik gisteren eindelijk voltooid…Wacht nu op de volgende, maar ga proberen om nu echt wat te gaan sparen…
ja ik heb al bijna 1000 van de goudsbloemen, die andere 500 doe ik op mijn dooie gemakkie … wil eerst wat meer asperges, want die klanten onderaan willen die allemaal :roll:
Ja, dat probleem had ik inderdaad ook…
Ds ben ik zo stom geweest om asperges bij te kopen :wall:
ik hoop eigenijk heel weing, koop er als een nieuw product is 10 en dan niet weer. maar ja nu kan ik mijn aalbessen en bramen niet kopen… en die extra plank gaat vast nog heel lang duren