Molehill Empire deel 3 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

Ah in het weekend werken arme Oessie :hug:

Maar ja, er moeten toch centjes binnen komen he :smiley:

Ik zou gewoon heel veel tomaten oogsten en dan verkopen oogst ook wel eens aardbeien, maar meestal aardbeien en zet ze dan pas te koop als ze rond de 0.50 a 0.54 staan.

Ik oogst ongeveer 400 a 500 tomaten per dag en verkoop die dan ook allemaal.

En als je naar huis gaat zal ik die zonnenbloemen er pas in doen :dance:

Mijn asperges zijn klaar en er goudbloemen in gegooid zijn ze straks samen klaar met de Knoflook, ook al kan ik ze niet op tijd oogsten.

Maar weet wel dat als ik thuis kom heel mijn tuin leeg is en veel kan planten :dance:

Ik ga nu even de kleertjes van Talysha strijken een hele berg :silenced:

Daarna beetje make-uppen en op naar de stad.

Dames een hele fijn dag allemaal :-*

fijne dag romata.

En ik vind het niet erg hoor, vind mijn werk superleuk!! :dance: jammer dat het zo slecht betaald :frowning:

Je kunt zien hoeveel je van iets oogst door er mnet je muis boven te gaan hangen en dan bovenin het menu te kijken. Dan zie je de naam van het produkt en daaronder Oogst: 4 (bijvoorbeeld) Dan zaai je er dus 1 en oogst je er vier. :wink:

Dat is bij sla en wortels ieder 2, bij radijzen en zonnebloem 3, bij asperges 5 en bij de rest 4 voor zover ik het nu weet.

Ik heb een lijstje gemaakt, zal er zo even een screenshotje van maken. Ik wilde er een mooi lijstje van maken, maar heb even geen excel op mijn laptop. Later misschien. :slight_smile:

:thumbup: mooi makkelijk cynthia

wat ik me afvroeg he, als ik iets oogst en ik kan het niet meer op de plank, waar komt dan dat product zolang te staan?? dus ik bedoel bv:

je hebt al je gourgettes gezaaid, je krijgt ondertussen een nieuw producht die koop je en zet je op de plank, je gourgettens zijn dan klaar, wat gebeurd er dan?

Dan krijg je een berichtje als je probeert te oogsten, dat er geen plek meer is op de plank. Het blijft dan gewoon in je tuintje staan.

Nog één molshoop weg zien te krijgen!!! :dance: 8) :mrgreen:

Ik heb net weer een nieuw autootje aangeschaft :oops: haha

Je moet toch wat met je geld he :lol:

Dat wist ik dat je kunt zien hoeveel je oogst.

Maar stel je zaait een Tomaat en je oogst er 4.

Hoeveel komt er dan bij, bij je score ??

Nou, als je er 100 zaait, oogst je er 400, dus dan komen er 300 bij. :wink:

@Cynthia wrote:

Nou, als je er 100 zaait, oogst je er 400, dus dan komen er 300 bij. :wink:

Neehee: Romata bedoelt hoeveel punten je verdiend per groente :wink:

:lol:

Ik weet het niet, maar oogst nog wel eens handmatig dus zal er eens op letten :think:

Ik heb het op het MHE-forum gevonden. In deze tabel staat een kolom ‘punten’:

http://forum.molehillempire.nl/viewtopic.php?t=40

Ach so, sorry… :wall: :wink:

Ik kan nu bramen en rode aalbessen kweken :dance:

Heb alleen geen plankje meer :wall:

Ben even wat afwezig want het gaat even niet zo goed prive.

Zie hier.

Jullie kunnen wel gewoon pb’s blijven sturen maar het zal even duren voor ik alles kan verwerken.

Ga nu namelijk iedere dag zolang het kan even naar haar toe.

Ook voor aflossing van mijn moeder of tante.

Tuinier ze Dames :smiley:

Sterkte Mich@

:hug:

Dankje szus.

Ben je nog laat wakker trouwens? Last van de hitte of houdt je tuin je wakker? :mrgreen:

Geen van beide: Tuin staat al sinds 23.30 uur ofzo vol en heeft tot morgenochtend geen onderhoud nodig. Hitte heb ik niet zo’n last van: lekker doorgelucht hier vanavond :smiley:

Maar morgenochtend is de enige ochtend deze week dat ik uit kan slapen…en dat is niet leuk als je te vroeg naar bed gaat want dan ben ik nog om 9 uur wakker :wink:

Maar ga heel langzaam wel richting bed toe werken :zzz:

server 2

cariska Geld: 651,56 gB Score: 345.693Level: Moljager Coins: 2 Decoratie: 0

server 1

cariska Geld: 1.730,68 gB Score: 269.589Level: Moljager Coins: 0 Decoratie: 0