maar waar laat je ze dan als je ze koopt?
want als er geen ruimte is, maakt ie niet automatisch een contract er van toch?
of zet je dan iets anders in contract voor die paar seconden?
@Maris wrote:
maar waar laat je ze dan als je ze koopt?
want als er geen ruimte is, maakt ie niet automatisch een contract er van toch?
of zet je dan iets anders in contract voor die paar seconden?
Ja indd dan zet ik er iets anders in.
Wat ik me eigenlijk afvraag weet het even niet meer.
Stel ik heb een 2de tuin kan ik dan gewoon een 2de plank kopen of heb ik daar premium voor nodig ?
En stel premium loopt af en je hebt die extra plank ( die dan misschien weer weg gaat ) waar gaan dan al je producten heen ?
ik heb nu zoveel knoflook dat als ik het zou verkopen het precies hetgeen opbrengt dat ik zou moeten hebben voor een 2de tuintje.
Ben nu echt aan het twijfelen :think:
maar dan stuur je dus een contract naar jezelf, en als je ze nodig hebt koop je ze van jezelf? :think:
@oessie wrote:
maar dan stuur je dus een contract naar jezelf, en als je ze nodig hebt koop je ze van jezelf? :think:
Ja je moet ze gewoon verkopen voor het laagste 0.01 per stuk.
het geld gaat wel van je rekening af, maar zodra je het koopt staat het er weer op.
maar stel je zet er 100 in, dan kun je er niet een keer 50 afnemen toch
Voor een 2e plank moet je premium zijn OF quest 45 voltooien… dus dat duurt nog even…
Maar als je premium afloopt… tja, geen idee wat er dan gebeurd! Ik heb gelukkig nog een paar maanden premium staan
Zul je zien dat je dan je groenten kwijt bent
@oessie wrote:
maar stel je zet er 100 in, dan kun je er niet een keer 50 afnemen toch
nee je moet alles accepteren en daarna weer een nieuw contract maken.
pff wat een werk dan zeg :?
Volgens mij is het helemaal niet zeker of het na quest 55 afgelopen is. Het is dat ze het gewoon niet verder weten, toch? Mischien komen er nog wel meer… :think: (dat lijkt me wel leuk)
Volgens mij ben ik nu met quest 10 bezig, schiet ook niet echt op, want ik vergeet steeds wat ik moet hebben en dan verkoop ik het weer… :wall:
@Cynthia wrote:
Volgens mij is het helemaal niet zeker of het na quest 55 afgelopen is. Het is dat ze het gewoon niet verder weten, toch? Mischien komen er nog wel meer… :think: (dat lijkt me wel leuk)
Volgens mij ben ik nu met quest 10 bezig, schiet ook niet echt op, want ik vergeet steeds wat ik moet hebben en dan verkoop ik het weer… :wall:
nee, dat zeg ik ook niet :mrgreen:
Bij quest 45 krijg je pas een 2e plank (of 3e)
Na quest 55 weten ze niet, denk omdat nog niemand zo ver is? of dat het nergens staat…?? geen idee :mrgreen:
nou dan kan ik nog wel even hoor voordat ik daar ben!! kan ik ook gewoon een tweede plank kopen?
Omdat jullie het er over hadden dat het spel dan zo snel afgelopen is, maar volgens mij kun je nog heeeeel lang vooruit.
Ohh mamamia hoelang moeten die mirabellen wel niet.
Ben een level gestegen, rozenplukker.
Heb niet eens zin om die te planten.
Ga ik dan ook pas doen als ik mijn 2de tuintje heb.
Ik heb net de goudsbloemenquest binnen gekregen. Nog 2 uurtjes en dan kan ik die voltooien. Het levert alleen erg weinig op, geloof ik. Alleen maar punten.
Mirabellen moeten 144 uur… Mijne zijn morgen EINDELIJK klaar
Maar tot nu toe nog geen klanten voor die mirabellen gelukkig!
nou spinazie guest klaar, maar nu heb ik niets aan de fontein want die past niet in mijn kast en nu???
in een contract aan jezelf sturen.
Heb ik ook gedaan met de fontein en de houten bal.
Of verkopen op de markt
heb eerst mijn wortels in een comtract gedaan, toen de fontein op de markt gezet en de wortels weer teruggenomen
slapen jullie dames
:mrgreen: