Molehill Empire deel 3 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

Nope: klaarwakker.

Hele avond op terrasje gezeten, nu nog wat slomig van de warmte 8)

Ow lekker :slight_smile:

Hier niets te doen eigenlijk heb alles vol gezet voor de nacht :slight_smile:

En je word indd echt sloom van dit weer, heb nergens geen zin in.

Hier ook nog even wakker, zit nog even het laatste stukje van The Listener te kijken die ik opgenomen had…

@Szus wrote:

Nope: klaarwakker.

Hele avond op terrasje gezeten, nu nog wat slomig van de warmte 8)

Oeh, lekkerrr! Wij gaan morgen bij de mexicaan eten, ook lekker buiten op het terras. Heb er nu al zin in… :drool:

@romata wrote:

Hoeveel geld verdienen jullie ongeveer per dag degene die vogelverschrikker of een hogere rang hebben ?

Nou: ik ga de laatste paar dagen niet zo hard (1000 gB per dag ofzo). Heb veel klanten weg gestuurd zodat ik op de markt meer kan verdienen…maar vind het ‘eng’ om dingen te verkopen als mijn voorraad minder dan 100 is…zo schiet het dus niet echt op :wall: Vanavond maar ff moed verzamelen en de markt op.

Nu eerst douchen en naar mijn werk :roll: :wink:

zo de tuintjes staan hier ook weer vol!! :mrgreen:

ik moet nog 4 uurtjes wachten, heb gisteravond maar wat aardappelen en bloemkolen er in gegooid, even weer wat verzamelen…

Level 7, onkruidverkoper! :dance: :angel:

En net quest 3 voltooid! 8)

:thumbup: bietje :dance:

:mrgreen:

En nog 10 stenen en 2 molshopen verwijderen en mijn tuintje is helemaal proper! :dance: :inlove:

dat heb je nog best rap gedaan zeg

Correctie, nog 8 stenen en net 250 gb gevonden! :dance:

Ja, ik vind het ook wel snel gegaan eigenlijk! :think:

mijn bloemkolen zijn zo klaar en dan doe ik er even een berg uien in, want moet straks weg en dan zijn ze mooi vanavond nog klaar :thumbup:

Over 10 minuutjes zijn me aardappels klaar en over 6 uur mijn knoflook :wall:

En asperges moeten nog veeel te lang :shifty:

ja die asperges ben ik spuugzat, duurt lang, neemt 2 hokje sin beslag en die klanten onderaan willen dus bijna allemaal asperges, dus ze zijn ook zo weer weg

oessie Geld: 51.088,99 gB Score: 739.386Level: Bosbes Baron Coins: 0 Decoratie: 0

Je gaat goed oes :slight_smile:

Geld: 84.588,78 gB :dance:

Moet in het weekend toch echt wel een 2de tuintje kunnen kopen.

romata; dat gaat je toch wel lukken? Mss nog een quest er bij met wat geld en verder wat verkopen… :wink:

haha het erge is die Quest ga ik morgen pas voltooien en krijg er geen geld voor :lol: :lol:

En de volgende Quest heb ik niet voor het weekend voltooid :think:

Wat goed oes! :dance: :thumbup:

Ik moet nu nog maar 3 stenen weg krijgen en 2 molshopen, joepie! :dance: 8)