succes maris!! ben blij als ik van die verotte spinazie af ben
ja erg he die 5000…
ja en ik had me verrekend dacht dat ik er wel zou zijn vanmorgen, kwam ik er 40 tekort, dus vanmorgen direct erin gedaan, die zijn om half 5 klaar of zo! scheel hierna komt de guest van de goudsbloemen 1100 geloof ik of zo, heb er al 900 :thumbup:
Even een vraag. Quest 1 is klaar. Hoe kom ik aan quest 2?
Hier mag het ook geen echt geld gaan kosten, maar heb mijn man over dit spel verteld en die is op engelse server ingelogd, en die heeft geen geduld. Heeft hij op mijn naam ingelogd op deze server en er 6 euro tegenaan gegooit, was ineens mijn tuintje onkruid en steenvrij, en staat er veel geld op de rekening
Eigenlijk vond ik het dus een sport om het zelf te “verdienen”. :oops: En is het nu een stuk minder uitdagend.
@juudje wrote:
Even een vraag. Quest 1 is klaar. Hoe kom ik aan quest 2?
Hier mag het ook geen echt geld gaan kosten, maar heb mijn man over dit spel verteld en die is op engelse server ingelogd, en die heeft geen geduld. Heeft hij op mijn naam ingelogd op deze server en er 6 euro tegenaan gegooit, was ineens mijn tuintje onkruid en steenvrij, en staat er veel geld op de rekening
Eigenlijk vond ik het dus een sport om het zelf te “verdienen”. :oops: En is het nu een stuk minder uitdagend.
48 uur na het voltooien van de vorige quest, krijg je de volgende! :thumbup:
Het blijft uitdagend hoor, voor je het spel uitgespeeld hebt…
oja uitdaging genoeg. Maar eerst was het ploeteren om elk onkruidplantje weg te krijgen, nu ben ik niet zo met handelen bezig. En vind ik het leuker om de klanten te helpen. Ben nu minder met geld bezig zeg maar.
Maris al een 3de tuintje?
Oessie bijna de spinazie klaar, rot-quest is dat he!
Ik ga straks nummer 10 afronden, rond een uur of 4… Dan maar weer even wat extra gaan verkopen op de markt, moeten wat centjes binnenkomen… moet nog 50.000 voor de 2de tuin, dat schiet dus echt niet op zeg…
Ik ben nog steeds bezig met mijn knoflook Quest, maar ben er niet zo heel erg mee bezig.
Ben meer bezig met GB verdienen.
Moet er nog 6000 voor een 2de tuin :dance:
Oh dat lukt je vast heel snel dan!
Heb je nog coins?
Ik heb er nog 30, maar weet niet of ik ze zal verkopen of houden… :think:
Wil eigenlijk ook wel weer wat extra kunstmest, maar weet iemand tot hoeveel procent je dat kunt doen?
Ik heb geen flauw idee maris tot hoeveel dat gaat.
Heb ik ook al eens eerder gevraagd hier.
Maar ben te lam om het te gaan opzoeken.
Heey en ik weet wat je met die Coins kunt doen en mij geven voor een leuk prijsje :mrgreen:
Ik heb er indd geen meer anders had ik die wel verkocht voor me tuintje
wat is een leuk prijsje?
Heb er nog 30 in de aanbieding
nog anderhalf uur
whjahaha
Ik heb nu 3 tuintjes, en nog verveel ik me :lol:
Tuin 1 staat vol met zooi voor de quest
Tuin 2 staat vol met zooi voor de klanten onder in het scherm
Tuin 3 staat vol met vanalles om de voorraden bij te houden.
Kun je nu bij quest 55 nog wel een 4e tuintje krijgen? :think:
(ben daar nog lang niet hoor… ;))
welke quest ben jij dan maris?
zit te wachten op 17: 4400 aardbeien. Ik zou hem vandaag moeten krijgen, maar weet niet meer hoelaat :S Denk vanavond
Er staan nu al weer paprika’s in voor de volgende quest
euhm 17000 ofzo maris
haha een 4de tuintje geen idee of je die krijgt.
Druk zat met 3 tuintjes lijkt me :think:
zou ik voor dat ik op vakantie ga een tweede tuin hebben :think:
wanneer ga je op vakantie oessie ?
29 juli!
en romata hoe heb jij dat gedaan als je geen ruimt e mee rop je plank hebt? jij had iets met contract of zo?
Pff lastig ik heb geen flauw idee.
Ligt eraan hoe actief je hier bent.
Ik ben heel de dag thuis :mrgreen:
Ik stuur me zelf dan gewoon een contract zet daar meestal de wortels/sla in.
Nu heb ik trouwens geen wortels of sla meer die koop ik eigenlijk altijd voor klanten, zijn er toch nooit zoveel.