Moeders voor Moeders, doen?

Ik ben zo’n iemand die dankbaar gebruik maakt van jullie urine. :thumbup: :thumbup:

Ik ben echt heel dankbaar dat ik hierdoor een kans krijg om zelf het geluk te mogen ontvangen. Als het lukt, ga ik ook meedoen om idd andere vrouwen ook een kans te geven. Zonder hormonen heb ik zelden een goede eisprong. Nu maak ik elke maand net zoveel kans als iemand die wel uit zich zelf een goede eisprong heeft.



Ik wil jullie allemaal bedanken :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove: :clap: :clap: :clap:

BIj Daan wist ik het niet :oops: dus niet meegedaan

Bij Ivan had ik meer stress van de zwangerschap en dus ook niet meegedaan



Bij Lynn met heel liefde meegedaan , kleine moeite om urine op te vangen voor meiden die het medicijn heel hard kunnen gebruiken. Ik zou het zo weer doen. En die stank dan maar even neus dicht

ik heb bij mijn eerste ook meegedaan. kleine moeite toch.



vond het dan ook erg jammer dat ik doordat ik een transfusie gehad heb bij mijn bevalling ik bij de 2e niet meer mee mocht doen :cry:

@Jeremy wrote:

ik heb bij mijn eerste ook meegedaan. kleine moeite toch.



vond het dan ook erg jammer dat ik doordat ik een transfusie gehad heb bij mijn bevalling ik bij de 2e niet meer mee mocht doen :cry:






Wederom lees ik het weer: door een transfusie…

Ik heb in 97 ook een transfusie gehad maar heb dit jaargewoon meegedaan???

Is mijn urine dan wel goed geweest? :shifty:

Ik heb bij Arielle wel meegedaan, ik moest ze zelf wegbrengen. Ik heb me bij deze zwangerschap wel opgegeven met 4wk. Maar ik was tegen week 6 ZO vreselijk misselijk dat ik wel moest stoppen. De truuk met de fles even open zetten deed ik wel, maar die urinelucht, ik ging er letterlijk van over mijn nek. Dus met Rudie over gehad en na een paar weken gestopt.

Doen…

@Rooike wrote:

@Jeremy wrote:
ik heb bij mijn eerste ook meegedaan. kleine moeite toch.



vond het dan ook erg jammer dat ik doordat ik een transfusie gehad heb bij mijn bevalling ik bij de 2e niet meer mee mocht doen :cry:






Wederom lees ik het weer: door een transfusie…

Ik heb in 97 ook een transfusie gehad maar heb dit jaargewoon meegedaan???

Is mijn urine dan wel goed geweest? :shifty:




Ze zullen je dan de 3 standaaard vragen niet hebben gesteld.



1 heb je in GB gewoond ivm bse (gekke koeienziekte)

2 heb je ooit een bloedtransfusie ondergaan

en er was nog een derde vraag die ik nu zo uit mijn hoofd niet weet.



Maar als je op 1 van de vragen ja moest beantwoorden dan mocht je niet meedoen.



Of jou urine nu goed was, ja natuurlijk wel, de mijne ook.

Maar ze willen of mogen het risico niet lopen met geinfecteerd urine.

En als je een bloedtransfusie heb ondergaan schijn je kans te hebben op geinfecteerd bloed.

Gelukkig wonen we in Nederland dus we zullen vast niet geinfecteerd zijn.

Goh wat een opluchting :wink: :mrgreen:



Het feit blijft wel dat mvm op deze manier veel urine misloopt.

Urine die eigenlijk wel gewoon goed is maar door die regeltjes niet gebruikt mag worden

bij tl heb ik meegedaan, bij mijn 2 miskramen ook aangemeld, maar helaas kon ik dus niet meedoen ivm de miskramen. Zou bij een 4de zwangerschap ook weer meedoen maar dan wel eerst de echo afwachten!

Heb drie keer mee gedaan. De eerste keer moest ik wegens miskraam al snel afhaken.

De laatste keer was ik blij dat ik na tien weken voor de laatste keer een dop er op schroefde. Was de lucht behoorlijk zat!



Maar is een goed doel! :thumbup:

Wij zijn dankbaar dat we spontaan zwanger konden worden, daar wil ik wel wat voor doen voor dames waar het moeilijk gaat!

@mamma van sharondenise wrote:



en er was nog een derde vraag die ik nu zo uit mijn hoofd niet weet.



Ze vroeg alleen aan mij of ik met een AB kuur bezig was?
Kan dat dan de 3e vraag zijn?
Verder heeft ze niets aan mij gevraagd.

IK kan alleen zeggen doen!



Door mensen die hebben meegedaan hebben wij toch onze lieve knul gekregen wat anders bijna niet mogelijk was…

Dus met jou urine kan je andere vrouwen zo blij maken :thumbup:



Toen ik dan toch zwanger raakte van Verôn heb ik natuurlijk ook meegedaan want ja… T is makkelijk en als je wil kan je alleen thuis doen. Alle beetjes helpen :wink:

hier 3x meegedaan, bij Elise & Jesse de maximale duur en bij de MA tot 9 weken, toen bleek dat het vruchtje geen kloppend hartje had en toen kon ik dat niet meer aan, ook al had de urine nog wel goedgeweest.



nadelen is alleen dat de buurt snel weet dat je zwanger was, voor mij was dat geen bezwaar. Ik hielp men ermee en dat was het belangrijkste!



gr. Louise

Ik zeg ook doen!



Bij mijn oudste heb ik meegedaan.

Toen ik na hem zwanger was heb ik ook weer netjes meegedaan. Helaas moest ik voortijdig afhaken vanwege een MA.

Ik zei toen dat mocht ik weer zwanger raken ik niet meer mee zou doen.

Toch meldde ik me toen ik nog geen 5 weken zwanger was weer aan.



Mocht er een 3e komen dan doe ik ook zeker weer mee!

Ik zeg ook doen.

Heb ook meegedaan al was ik wel blij dat ik klaar was want wat een lucht :sick:

Mocht ik nog een keer zwanger zijn dan doe ik weer mee.

Ik heb alleen bij Jesse meegedaan. Bij de zwangerschap van Tycho kon het nog niet, was nog geen ophaal/aflever punt.



Ik vond het ook geen grote opgave, al was ik wel blij dat ik na die 16 weken weer ‘gewoon’ mocht/kon plassen.



Idd een kleine moeite voor een GROTE wens!



Ik zeg: DOEN!

Doen! Als je er een ander mee kunt helpen! :thumbup:

DOEN!!!



Ik mocht zelf eerder beginnen omdat de test met 4,5 week al in de damp van mijn pies uitsloeg. :lol:

En ik kreeg standaard meer flessen omdat ik me suf pieste.

Heb het altijd met een goed gevoel gedaan en nam de vieze luchten op de koop toe.

DOEN!!!



kleine moeite dacht ik. ik heb het in ieder geval niet als vervelend ervaren.



wat ik nu wel lees, vind ik wel erg jammer. ook ik heb een bloedtransfusie ondergaan met mijn bevalling en nu mag ik bij een volgende zwangerschap niet meer meedoen. wat jammer! had graag nog meer mensen willen helpen.

@fluppie wrote:

DOEN!!!



kleine moeite dacht ik. ik heb het in ieder geval niet als vervelend ervaren.



wat ik nu wel lees, vind ik wel erg jammer. ook ik heb een bloedtransfusie ondergaan met mijn bevalling en nu mag ik bij een volgende zwangerschap niet meer meedoen. wat jammer! had graag nog meer mensen willen helpen.






Of je hebt zo’n consulente die ik had, die vroeg het niet eens of ik die had gehad of niet…

:roll:

Ik heb ook meegedaan, het stinkt inderdaad en op een gegeven moment was ik het plassen in de kan ook echt wel zat, maar ik vond het zo’n mooie gedachte om andere vrouwen met een kinderwens te kunnen helpen :smiley: