Moeders voor Moeders, doen?

@Amy82 wrote:

ben er heel stellig in, JA!!!



je plast voor de kinderwens van een ander… Lief vriendinnetje van me wil maar niet zwanger worden voor iui :frowning: Zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om volgende keer niet mee te doen met MVM… voor een klein flesje pregnyl is zóveel urine nodig, echt niet normaal…



Tuurlijk stinken die flessen, maar zet ze als je ze gekregen hebt even in de achtertuin met de dop open en het scheelt al een heleboel!


En ze openzetten schijnt dus helemaal niet goed te zijn voor de substantie die erin zit heb ik gehoord.

@Emma wrote:

ik heb beide keren mee gedaan.



Vond het leuk dat ik er ook wat voor kreeg, ook al was dat niet de insteek om mee te doen (ik wist dat nml helemaal niet de eerste keer).



Nadelen: flessen stinken vreselijk! buren merken het sneller dan misschien de planning is. Je kunt er ook voor kiezen om de flessen weg te brengen, in 2 grote boodschappentassen heb ik dat bij de tweede gedaan, maar die flessen moeten de eerste keer toch door de voordeur en dat doet die mevrouw zónder tas dusja… zien ze het nog…


Vind ik slordig dat de MvM dame ze niet in een tas mee naar binnen neemt… Dat gebeurde hier gelukkig wel.

Ik heb ook meegedaan. Vond het een kleine moeite voor een grote wens :wink: Ook ik draaide mijn hoofd gewoon om als ik de fles open zette.

@Romi82 wrote:

@Emma wrote:
ik heb beide keren mee gedaan.



Vond het leuk dat ik er ook wat voor kreeg, ook al was dat niet de insteek om mee te doen (ik wist dat nml helemaal niet de eerste keer).



Nadelen: flessen stinken vreselijk! buren merken het sneller dan misschien de planning is. Je kunt er ook voor kiezen om de flessen weg te brengen, in 2 grote boodschappentassen heb ik dat bij de tweede gedaan, maar die flessen moeten de eerste keer toch door de voordeur en dat doet die mevrouw zónder tas dusja… zien ze het nog…


Vind ik slordig dat de MvM dame ze niet in een tas mee naar binnen neemt… Dat gebeurde hier gelukkig wel.




hier ook hoor, even vragen als ze bellen voor een afspraak, ik heb beide keren meegdedaan en ik ging voor veel 8)

had ook bijna elke week alle 8 vol, vond het een sport om een dag of 2 niet in de flessen te hoeven plassen :lol:

Ik heb 2 keer volledig meegedaan en 3x eventjes (door miskramen moeten stoppen helaas). Ik vond de eerste keer dat je de flessen opendeed juist die chemische bende zo lekker ruiken :shifty: :lol: Maar zodra er urine bij zit is het idd best ranzig :sick: Maar goed, ik heb het ook altijd gezien als iets wat een kleine moeite is voor iets heel groots dat je een ander kunt geven :thumbup: En of je nu op het toilet plast en het doorspoelt of je hurkt even boven die pot en je gooit het in die kan (desnoods adem je even door je mond dan ruik je het minder).



Maarrrrr… mocht het hier nog een keer lukken dan ga ik pas mee doen vanaf 12 weken. Ik wilde eerst niet meer meedoen (door alle gedoe de vorige keren :cry: ) maar je kunt ook de laatste 4 weken nog meedoen en aangezien ik echt wel 7 volle flessen per week kan afleveren is dat ook een heleboel :wink:



Ik zeg dus zeker DOEN :thumbup:

Ik heb de 1e keer mee gedaan en nu ook bij de tweede keer.

Ook ik kan niets negatiefs bedenken behalve dat je heel veel vrouwen, net zo gelukkig kan maken met een evt zwangerschap als wij.



Ik plas liever in een kannetje dan dat ik het weg spoel in de wetenschap dat ik een ander zou kunnen helpen.



Ik werd ook naar van die flessen lucht en kreeg een tip van MvM om de urine van de hele dag op te sparen en het dan pas aan het einde van de dag in de kan te gieten.

Dan hoefde die fles maar 1 keer open.

Urine kan je max 24 buiten de koelkast bewaren, ik doe het nu dus in een afsluitbare kan en giet het aan het einde van de dag in een keer in zo’n MvM kan.



en ja dat iedereen het zou kunnen zien… dan is het maar zo.

je kan door geven dat je de flessen ergens achter of onderzet, dan houd de chauffeur daar rekening mee.

Bij mij staan ze in de heg in de voortuin :mrgreen:

@Amy82 wrote:

ben er heel stellig in, JA!!!



je plast voor de kinderwens van een ander… Lief vriendinnetje van me wil maar niet zwanger worden voor iui :frowning: Zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om volgende keer niet mee te doen met MVM… voor een klein flesje pregnyl is zóveel urine nodig, echt niet normaal…



Tuurlijk stinken die flessen, maar zet ze als je ze gekregen hebt even in de achtertuin met de dop open en het scheelt al een heleboel!


:-* :-* :-* :-* :-* :-* Je bent lief!



Ik zeg ook heel stellig ja!

Ik ben zelf ook afhankelijk van de opbrengst van MVM. We zitten dus in de MMM en elke maand dus een pregnyl injectie nodig!

Met mijn zwangerschap heb ik dus ook gelijk gebeld en de volle weken meegedaan! En dat zal bij een volgende zwangerschap niet anders zijn!



Dus ik zeg doen!!! Ik en vele met mij zullen je eeuwig dankbaar zijn als we hierdoor zwanger worden en ook onze grootste wens uitkomt!

Ik kan het hier niet doen. Helaas stelen ze de bussen hier. En in de ochtend zijn wij al weg…



Jammer maar helaas

echt waar??? :shock: wat moeten ze er in gods naam mee?

of word het dan gebruikt voor ilegale praktijken?

@annette77 wrote:

@Romi82 wrote:
@Emma wrote:
ik heb beide keren mee gedaan.



Vond het leuk dat ik er ook wat voor kreeg, ook al was dat niet de insteek om mee te doen (ik wist dat nml helemaal niet de eerste keer).



Nadelen: flessen stinken vreselijk! buren merken het sneller dan misschien de planning is. Je kunt er ook voor kiezen om de flessen weg te brengen, in 2 grote boodschappentassen heb ik dat bij de tweede gedaan, maar die flessen moeten de eerste keer toch door de voordeur en dat doet die mevrouw zónder tas dusja… zien ze het nog…


Vind ik slordig dat de MvM dame ze niet in een tas mee naar binnen neemt… Dat gebeurde hier gelukkig wel.




hier ook hoor, even vragen als ze bellen voor een afspraak, ik heb beide keren meegdedaan en ik ging voor veel 8)

had ook bijna elke week alle 8 vol, vond het een sport om een dag of 2 niet in de flessen te hoeven plassen :lol:




Moest wel lachen, een sport van maken :lol: :thumbup:



Ik heb het ook gedaan en zou het zo weer doen :thumbup:



Ik vind het een heel mooi iets, waarom zou je het door spoelen iets wat heel erg belangrijk voor iemand anders is, als het echt niet kan of mag ok, maar anders zou ik zeggen DOEN :thumbup:

@Romi82 wrote:

@Amy82 wrote:
ben er heel stellig in, JA!!!



je plast voor de kinderwens van een ander… Lief vriendinnetje van me wil maar niet zwanger worden voor iui :frowning: Zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om volgende keer niet mee te doen met MVM… voor een klein flesje pregnyl is zóveel urine nodig, echt niet normaal…



Tuurlijk stinken die flessen, maar zet ze als je ze gekregen hebt even in de achtertuin met de dop open en het scheelt al een heleboel!


En ze openzetten schijnt dus helemaal niet goed te zijn voor de substantie die erin zit heb ik gehoord.




is dat zo? raar, MVM consulent had het me zelf geadviseerd…



nou ja, dan zet je de flessen niet open, dan nog DOEN :mrgreen:



Chantal :-*

Als je niet wilt dat het bij je thuis opgehaald wordt, of dat kan om een reden niet, dan kun je ook een andere ophaal-locatie afspreken. Het kan op een vast punt zijn, waar meerdere vrouwen het komen afleveren of op een plek dat jou gewoon goed uitkomt. Je kunt erom vragen bij de consulente.



Ik heb ook meegedaan, en het enige nadelige was inderdaad de geur. Ik was al zo misselijk! Maar manlief heeft het steeds netjes voor me gedaan. Ik ving inderdaad ook meerdere urine’s op en hij leegde deze kan twee of drie keer per dag in de fles. Zeker voor de nacht is dat best handig, dan ben je op de wc niet zo aan het klooien met kannen en bussen, maar giet je het gewoon 's ochtends rustig over.



Maar, waarom zou je niet meedoen? :think:

Hier ook meegedaan, maar die lucht :sick: …ik ben echt héél erg misselijk/ ziek geweest de 1e 16 weken. (Heb zelfs een keer staan kotsen in de bosjes naast het inzamelingspunt :oops: ). Had iemand me maar attent gemaakt op het openen van de doppen… :think: :mrgreen:



Maar zou het zo weer doen! Ben ook afhankelijk geweest van hormonen.

ik wilde hier aan meedoen, maar helaas was dat hier niet in deze buurt



maar ben wel iedereen dankbaar dat ze het hebben gedaan… dank mvm ben ik een mama… :wink: :-*

Ik vond het altijd vanzelfsprekend dat vrouwen meedoen. Toen wij zelf de hormonen nodig hadden, werd het bijzonder voor me. Ik zou zelf ook heel graag meedoen, maar het mag niet omdat ik een bloedtransfusie gehad heb. Toen ik dat navroeg bij mvm kreeg ik het wel even moeilijk. Een aantal keren de hormonen gebruikt en dan zou ik het niet terug kunnen geven…

@poeizie wrote:

echt waar??? :shock: wat moeten ze er in gods naam mee?

of word het dan gebruikt voor ilegale praktijken?




Nee lollige jeugd… Die denken dat ze grappig zijn…

Bij de eerste heb ik het nog gedaan… Toen woonde we in een rustige wijk…



Dit is een drukke doorgaande weg…



( tja hier hebben ze ook al de scooter van mijn man gejat onder onze raam op klaarlichte dag TERWIJL wij thus waren )



:o

Ik heb onze tweeling dankzij de plas van andere mama’s dus toen ik de kans had heb ik meteen gebeld :slight_smile:



Zou geen reden kunnen bedenken om niet mee te gaan doen, wel 2 prachtige om het wel te doen ;).

Ik heb bij Sharon meegedaan met mvm.

Bij Yari wilde ik ook weer graag in het kannetje plassen, maar omdat inmiddels de regels waren aangescherpt mocht ik niet meedoen ivm een bloedtransfusie als kind.



Kan je vertellen dat ik daar behoorlijk pissed om was, wil je iets goeds doen mag je niet.



Ik zou eigenlijk ook geen goede reden bedenken waarom je niet mee zou doen.

Kleine moeite toch.



of we moeten nu weer de discussie van die afvalpillen of prikken, (wat was het ook alweer) naar boven halen.

Ja, doen! 't Is zo’n kleine moeite voor iets goeds.



Ik hield mijn adem in als ik die fles open had en dan ging het wel.



En wij vertelden toch al vroeg dat ik zwanger was, dus dat die flessen in de gaten lopen, was hier niet zo het probleem. Ik vraag me ook af wie daar nou echt op let. Ik kijk niet bij iedereen naar de voordeur! (En anders zet je ze toch bij de voordeur van je 80-jarige buurvrouw ofzo :wink: )

@mamma van sharondenise wrote:

Ik heb bij Sharon meegedaan met mvm.

Bij Yari wilde ik ook weer graag in het kannetje plassen, maar omdat inmiddels de regels waren aangescherpt mocht ik niet meedoen ivm een bloedtransfusie als kind.






Hmmm… :think: die heb ik na mn eerste bevalling ook gehad en heb afgelopen keer dus wel meegedaan.